Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הגעתי למצב קיצון עם האוטו.

 

לא התקלקל שום דבר ואחרי "המקרה" נסעתי עוד 350 קילומטר, אז זה בסדר.

אבל ממש פחדתי באותו רגע.

 

עליתי את העליה של נשר לכיוון אוניברסיטת חיפה והחום של המנוע התחיל לעלות.

הוא הגיע למקום שבו הוא לא היה מעולם וזה ממש הפחיד אותי.

 

בדרך כלל הוא נח בדיוק על האמצע, או בדיוק ברבע, כשאני נוסע בכביש בין עירוני ביום קר.

 

הנה תמונות של הטמפרטורה כשהגעתי למעלה, ואחריה הטמפרטורה כמו שהיא אמורה להיות.

 

.

 

עוד משהו ששמתי לב אליו היא העובדה שהרכב נוטה להחליק יותר בפניות כשחם.

יכול להיות שזה רק צומת סומך בגלל שבונים שם משהו והכביש מלא בג'יפה, אבל כבר 3 פעמים השבוע שאני מצאתי את עצמי במהירות של 20-30 קמ"ש ומחליק לצד בסיבוב.

 

תיזהרו כולם מהחום הזה, במיוחד אלו עם רכבים ישנים.

 

(אגב, הצמיגים שלי חדשים ומערכת הקירור שלי תקינה. זה הכל בגלל החום הנוראי הזה)

Copy of 100_3439.JPG

Copy of 100_3440.JPG

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין מה לעשות.... חם...

ואתמול היה חם במיוחד. מאוד. :lol:

אני חזרתי אתמול מרכיבה, סחטתי את המעיל שלי וזרקתי אותו לכביסה. את הג'ינס לקח לי רבע שעה להוריד :shock:

 

טיפ קטן, אם האוטו מתחמם לך אתה יכול לנסות שני דברים, הראשון הוא להפעיל את החימום באוטו (ולפתוח חלונות, במיוחד ביום סיוטי כמו אתמול), ואם זה לא עוזר להפעיל את המיזוג+החימום.

במידה ומערכת הקירור של הרכב תקינה פחות או יותר (וזה המצב בפיאט כשהיא יוצאת מהמפעל ;) ) זה אמור להוריד את הטמפ' הגבוהה למשהו סביל. ובינתיים לתת לך לחפש מקום לתת לאוטו לנוח.

אין מה לעשות, זה אוטו ישן. כמו שלא היית לוקח את סבתא שלך לסיבוב ג'וגינג כל הצהריים אתמול.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

זו העליה של נשר.

אלו כמה קילומטרים רצופים בעליה בלי אפשרות לתת לאוטו לנוח, בשעה הכי דפוקה של היום.

 

זה מעולם לא קרה ומערכת הקירור תקינה.

 

פשוט החום בחוץ הגיע לרמות כאלו, שלא היה לי מה לעשות עם זה.

מזג האוויר הזה פשוט נורא.

 

בערב, אחרי שירדו הטמפרטורות, האוטו נסע כמו תמיד, על רבע מהטמפרטורה.

פורסם

כמו שלא היית לוקח את סבתא שלך לסיבוב ג'וגינג כל הצהריים אתמול.

 

מאיפה אתה מכיר את סבתא שלו?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אין מה לעשות, זה אוטו ישן. כמו שלא היית לוקח את סבתא שלך לסיבוב ג'וגינג כל הצהריים אתמול.

 

גילי

 

 

ואם לא היה חם היית לוקח את סבתא שלך לסיבוב ג'וגינג?

פורסם

החימום באוטו פועל באמצעות נוזל הקירור.

 

ממש בגדול הפעלתו גורמת לסירקולציה של נוזל הקירור ומשפרת את פיזור החום והאפקטיביות של נוזל הקירור.

 

אז נכון שהפעלת החימום צולה את הנהג והנוסעים אבל גורמת לקירור הרכב.

זאת בהנחה שראדיטור החימום מחובר, כי בהמון רכבים ישנים ניתקו אותו עקב נזילה ואז אין לכך כל משמעות.

פורסם

הפעלת החימום גורמת לסירקולציה של נוזל הקירור דרך רדיאטור החימום הפנימי. הפעלה של המפוח נפנימי על הרדיאטור עוזרת לפנות חום מנוזל הקירור אל תוך תא הנוסעים ובכך מסייעת לקירור נוזל הקירור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט


×
×
  • תוכן חדש...