Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6097 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפגש מעולה, מהנה מאוד, נוכחות גדולה גם של חברה מהמרכז וגם מהצפון (כל הכבוד באמת)

 

הרבה מערכות והרבה אוכל.

 

אדי באמת כל הכבוד על השיפור המתמשך במערכת רק שלי קשה, מבחינה פסיכולוגית כנראה, עם כל

האלמנטים בקיק. המערכת מפורטת והסאב הקטן באמת משתלב יפה מאוד, מחכה להמשך:wink:

 

דני, פשוט סט מדהים הסייז, תוסיף מהר את המיד.

 

באמת רצוי לא להפסיק עם מפגשי הדרום ולצרף אותם לדביק עם תאריכים מסודרים וגם מפגשי דרומרכז,

כמו זה שהיה מוצלח ביותר.

 

איפה התמונות???

 

 

 

אלי

 

  • תגובות 96
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מזמן נכנסתי הביתה- סוף סוף אחרי החום של הצהריים.

 

 

היה מפגש מעולה, נהנתי מאוד !!

 

היה כיף להכיר אנשים חדשים, ובעיקר לשמוע את המערכות ( ה- BTL שיגע אותי בכל מקום שהלכתי אליו :lol: ).

 

 

אני רוצה להגיד המון תודה לליאור שלקח אותי איתו !! :-D

 

יצא לי לצלם במצלמה שלי, את התמונות תיראו מחר- היום אני יוצא ( וגם קצת צנזורי מספרים ).

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

מסתבר שכן :lol:

 

בלי קשר , אני חייב להגיד שאני מברך על התרבות ה carpcים בפורום אלצנו , זה נהדר ומעניין ופרקטי . אני בהחלט רואה את עצמי מוסיף כזה כמקור אצלי אם וכאשר יהיה לכך תקציב .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

בהחלט .

אפשר עדיין להתווכח מה עדיף מחשב עם כרטיס קול איכותי אל מול רדיו דיסק בעולה , זה שאלה מעניינת שאין לי מושג לגביה , אבל למי שיש פרוססור עם כניסה דיגיטלית זה ממש דורש לחבר אליו מחשב .. כך אני רואה את זה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כמקור ? האם גם אתה נפלת שבי ?? יש בחור ב MP3CAR שמשתמש בתקליטים (כן.., כן !) ברכב ויש לו מחשב רק בשביל לשמש כפרוססור. אני מבקש מכם להפנים, מחשב "בריא" ומקונפג כמו שצריך יעשה עבודה טובה יותר מכל פרוססור באשר הוא, ובכלל זה H900, בהתחייבות.

 

(אם במבחן עיוור, קובץ FLAC שהושמע דרך כרטיס HDAV של ASUS "הפיל" כמה וכמה אודיופילים מהסוג הכבד והעשיר בהשוואה ללא מעט נגנים ביתיים מאוד נחשבים במחירים של עד 100K$, אז מי צריך יותר מזה בסביבה העויינת של הרכב ??, ועוד במחיר זול בהרבה..)

 

החיסרון הוא נוחות השימוש בפרוססור עצמו בעת נהיגה (דבר שהוא מאוד טריוויאלי במכשירים כדוגמת ה H701) אבל זה לא דבר מומלץ בכל מקרה.

 

בכל אופן, נראה שהיה מפגש לעניין, מצטער שאכזבתי ולא הגעתי, :cry: מתחייב לבוא בפעם הבאה..:-)

...CASKA for life

פורסם

מחשב בריא ומקונפג לא יגיע לרמת הרכיבים שיש בפרוססורים מתקדמים. [לא בהכרח רבי פונקציות - אלא איכותיים]

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

1. מה זה רכיבים מתקדמים ? קבלים ? IC ? DAC ? (על אף שההבדל לא בהכרח שמיע, בכרטיסי הקול הטובים ניתן להחליף כמעט את כל רכיבי ההגברה וה DAC, מה גם שיש ת'רדים שלמים עם הוראות שדרוג והחלפת קבלים - נראה אותך מנסה את זה על H900..)

 

2. מבחן התוצאה לא משקר.., על אף אין מצב שה H900, מתוחכם ואיכותי ככל שיהיה, הוא רק אולי בר השוואה למיטב המקורות היקרים שבוצעו באותה השוואה. ועדיין באופן עיוור הנסיינים, רובם ככולם, בחרו במחשב..

 

3. אם ניקח בחשבון עד כמה ההבדלים שמיעים, אם בכלל. בהשוואה לפער העצום במחיר לציוד STATUS, אין על מה לחשוב בכלל.

 

4. גם אם זה ברור, לא ניתן להתעלם מהאפשרויות הבלתי מוגבלות שהמחשב נותן ולו רק מבחינת פרוססור נטו (אם אתה יודע להשתמש ב ASIO ופלאגינים כמו שצריך)

 

5. הנגישות של ה RTA ותוכנות הקליברציה האוטומטיות (החינמיות..) שאיתם ניתן לכוון מחדש בכמה דקות כמות משתנים גדולה, כל פעם שמשדרגים רכיב, רמקול, מגבר ואפילו מחליפים רכב..

 

6. ואחרון, השימושיות, גם אם זה לא שמיע, אני ברכב אשכרה שומע מוזיקה שאני אוהב (ולא דיסקים של FOCAL :lol:) ורק בתצורת FLAC או APE. בכל מכשיר אחר אתה מתישהו תיאלץ להתפשר ולשמוע גם MP3 320KB.. (ולמי שטוען שההבדל לא שמיע, אז שייקח בחשבון שאם בין MP3 ל FLAC אין הבדל שמיע, משמע שממש ממש אין הבדל שמיע בין H701 ל H900 - אולי רק מבחינת אופציות ואפשרויות שבזה למחשב יש יתרון משמעותי)

 

ותחשבו על זה.

 

מחשב לרכב מבוסס כרטיס קול הוא חתיכת קוץ בת$ת אבל כשזה כבר עובד והגעת לסטאפ יציב. אתה יכול לעבור איתו מרכב לרכב, ביחד עם כל התוכנותף המוזיקה והאפשרויות המוכרות במשך שנים.

 

דבר נוסף - בשביל לחבר מקור דיגיטלי שמנגן FLAC לפרוססור קיים ברכב, לא חייב מחשב ואפשר בהחלט להשתמש בסטרימר של בית (יש את ה XTREAMER ב 700 ש"ח שינגן FLAC וכל דבר אחר מדיסק קשיח ויוציא אות אופטית באיכות טובה מאוד)

...CASKA for life

פורסם

אליקו אתה טועה.

מבחינת כח עיבוד מן הסתם שהוא לא רואה שום פרוססור

כל עוד הוא משחק עם הסיגנל דיגיטאלית לאיכות הרכיבים אין משמעות,

אלא נטו למה הוא עושה לערכים השונים, בזה מחשב פי מלייארד יותר חזק מכל פרוססור שיש בעולם.

כל המשחק זה ההמרה של המקור לאנלוגי לטובת שליחה שלו למגברים,

פה נכנסים לתמונה כרטיסי קול משובחים שעושים את זה מעולה לא פחות ויתכן יותר טוב מהרבה מוצרים שנמכרים במחירים אסטרונומיים בעיקר בגלל מיתוג כזה או אחר.

 

עופר היתה אחלה נסיעה, רק מה - שיגעת אותי, מהר לאט לאט מהר מה נסגר :D

פורסם
1.

 

6. ואחרון, השימושיות, גם אם זה לא שמיע, אני ברכב אשכרה שומע מוזיקה שאני אוהב (ולא דיסקים של FOCAL :lol:) ורק בתצורת FLAC או APE. בכל מכשיר אחר אתה מתישהו תיאלץ להתפשר ולשמוע גם MP3 320KB.. (ולמי שטוען שההבדל לא שמיע, אז שייקח בחשבון שאם בין MP3 ל FLAC אין הבדל שמיע, משמע שממש ממש אין הבדל שמיע בין H701 ל H900 - אולי רק מבחינת אופציות ואפשרויות שבזה למחשב יש יתרון משמעותי)

 

אתה באמת אומר את זה שאין הבדל בין MP3 320KB מול FLAC? ואין הבדל שמיע בין H701 ל- H900?

אם כן אז :shock:

 

אתה חושב שהכל במערכת ברכב זה סביב כיוונים ואין סוף אפשרויות ושינויים? אתה מספיק מבין ויודע איך לכוון כשיש לך אין ספור אפשרויות? אתה בטוח שיש לך שמיעה לזה? אתה בטוח שעיבוד דיגיטלי לסאונד משפר אותו?

 

היום אני יכול להגיד לך שמענו במפגש במערכת של ELI_I עם כיווני אקוולייזר לפי RTA ועברנו במקרה למצב בו האקוולייזר כבוי והתוצאות דיברו בעצמן, הסאונד שהתקבל היה פחות "מאולץ" ויותר "פתוח", אולי קצת יותר "עקום" אבל זה היה שווה אתה זה!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
אתה באמת אומר את זה שאין הבדל בין MP3 320KB מול FLAC? ואין הבדל שמיע בין H701 ל- H900?

אם כן אז :shock:

 

אתה חושב שהכל במערכת ברכב זה סביב כיוונים ואין סוף אפשרויות ושינויים? אתה מספיק מבין ויודע איך לכוון כשיש לך אין ספור אפשרויות? אתה בטוח שיש לך שמיעה לזה? אתה בטוח שעיבוד דיגיטלי לסאונד משפר אותו?

 

היום אני יכול להגיד לך שמענו במפגש במערכת של ELI_I עם כיווני אקוולייזר לפי RTA ועברנו במקרה למצב בו האקוולייזר כבוי והתוצאות דיברו בעצמן, הסאונד שהתקבל היה פחות "מאולץ" ויותר "פתוח", אולי קצת יותר "עקום" אבל זה היה שווה אתה זה!

 

אם תשים לב, אני אומר שיש הבדל. אחרי הכל, אם הייתי חושב שאין הבדל לא הייתי מתאמץ וצובר מעל 220 ג'יגה של FLAC שאני אוהב.. (הרעיון היה שאם מישהו יטען שאין הבדל מורגש בין MP3 ל FLAC אז אותו אחד בטוח לא יוכל להבדיל בין ה H701 ל H900 כי שם ההבדלים הם יותר קטנים..)

 

אני, שלא כמו אלי, משתמש ב RTA רק בכיוון הראשוני כדי לנסות ולצמצם את ה"בורות" שבין הדרייברים (פועל יוצא של המרחק ביניהם ומתלול החיתוך), אח"כ אני נותן לתוכנת ה ARC לעשות את המדידות באיזור ההאזנה שלי ולכיוון TC, עוצמה, פאזות ופיצוי על ההחזרים. אח"כ, אני כבר מוסיף את הכיוונים והטוויקים הקטנים שלי כדי שכל הסדאאראס הזה יישמע לטעמי.

 

עם תוצאות לא מתווכחים. SQ לפנים (במגבלות המיקום הנוכחי של הדרייברים ואיכות הציוד הנוכחי).

...CASKA for life


×
×
  • תוכן חדש...