Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה

הבעיה שיש לי היא רעידות בגלגלים הקידמיים בלחיצה על דוושת הבלם. בשלב הראשון מורגש יותר בירידות של ירושלים ולאחר מס' חודשים מורגש גם בעצירות במישור.

זו הפעם השניה שזה קורה לי

אחרי הפעם הראשונה החלפתי רפידות בלם, את הפלטות עצמן 4 צמיגים ואיזון גלגלים.

עכשיו זה קורה שוב אחרי חצי שנה של שימוש לא ממש אגרסיבי בבלמים, אני משתדל "ללטף" את הדוושה בבלימה...

יש רעיונות או עיצות מה לבדוק או לתקן\להחליף ?

תודה מראש לכולם !!!

פורסם

תשים צלחות בלימה איכותיות ורפידות איכותיות וכאשר אתה מחליף צלחות תחליף גם רפידות כשאתה מאט תוריד הילוכים ויהייה בסדר.

ואל תיסע בירידות עם בקסים אלה בהילוך נמוך.

יום טוב ומקווה שעזרתי רק דבר אחד נוסף

אתה אומר "לפני חצי שנה החלפתי צלחות ורפידות" לא כל כך משנה לנו לפני כמה זמן החלפת יותר מעניין הוא לפני כמה קילומטרים החלפת.

פורסם

1) ההחלפה הייתה לפני פחות מ 5000 ק"מ

2) אני בולם בעזרת הורדות הילוכים

3) החלפת הרפידות נעשתה במקביל עם החלפת הצלחות ומייד לאיזון גלגלים

 

בכול זאת זה חוזר ...

 

אולי יש עוד רעיון מה לבדוק או לתקן ?

פורסם

שלום

 

קודם כול בזמן בלימה כאשר מופיעה הרעידה האם גם גלגל ההגה רועד.

אם כן הבעיה בבלמים מלפנים.

בדיקה לרעידה בבלמים מאחור סע אם הרכב ותמשוך בלם יד כאשר הלחצן לחוץ ואז תראה אם יש רעידה אם יש הבעיה בבלמים מאחור.

אגב הבעיה יכולה להיות גם מחופש בבולמים או חופש במיתלים הקדמיים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה על התשובות !

יש רעידות בהגה בבלימה, אני באמת אנסה ללכת לכיוון של חופש במתלים...

לגביי האחוריים הם בסדר אחרי בדיקה של מוסך וטסט ..

 

במידה וקופץ למישהו עוד רעיון אני אשמח לשמוע אותו

×
×
  • תוכן חדש...