Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מתיימר להיות מאסטר או משהו בסגנון כזה,אך האם תוך חצי שנה של אימון בקרב מגע יהיו לי כלים בסיסיים להגן על עצמי?

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באגירה, כנראה לא הסברתי את עצמי נכון, אז אני אנסה שוב:

 

אתה צודק, בין הדברים הראשונים שהמדריך שלך מלמד אותך זה להימנע מעימות מיותר עוד לפני שאתה בכלל לומד את התרגיל הראשון, תורת הקאראטה גם אומרת שאם תשתמש בקאראטה למטרות שהינן הולמות אז תטיל חרפה על עצמך, ובעיניי היפנים (יוצרי הקאראטה) חרפה יותר גרועה ממוות.

ולכן אני לא מחפש לריב עם מישהו בכוח ואני גם מעדיף שלא לעשות את זה בכלל, אבל אם זה כבר מגיע למצב שבו יש צורך להגן על עצמי על כל המשתמע מכך, אז אני לא אברח. אני אף פעם לא אהיה הראשון שירים את היד, אבל אני מעדיף להיות הראשון שיסיים את זה.

 

את הסיבה שבגללה אני רוצה לחזור לאומנויות לחימה כתבתי בהודעה הקודמת שלי.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
אני ממש לא חושש לבטחון שלי, להפך, בעוד שכל מי שאני מכיר לוקחים צעד אחורה למנוע עימות בכל מחיר ומוכנים להסתובב ולברוח, אני נשאר במקום ומוכן לפוצץ את הראשון שירים את ידו.

אני לא מחפש להתעמת עם אף אחד בכוונה, אבל אם מישהו מספיק מטומטם בשביל לנסות לפתור דברים באלימות, אני לא אנסה לעצור אותו מלפגוע בעצמו.

 

אין סיבה להכניס את עצמך למצב מסוכן, זה ההבדל הדק בין הגנה עצמית לבין תקיפה

שאין ברירה ויש חשש לחיים שלך נכנס הקרב מגע

לא סתם אני משתמש במושג כמו תוקף, כי בקרב מגע אתה לומד על דרך האינסטיקנט פשוט לגרום לנזק ממשי

 

אין לי ספק שאם תתחיל ללמוד קרב מגע בשיעור הראשון או השני כבר תבין על מה אני מדבר

פורסם

הכוונה של בגירה היא שאם משהו מרים עליך יד - ואחד הפתרונות הוא למחול על כבודך באותו רגע וללכת משם ולהתחמק מהעימות - זו הדרך הנכונה.

לא להגיד - אם הוא כבר בא ככה אלי אני אשבור אותו.

 

וכן - אם לברוח או להתחמק זה הפתרון כדי לא להכנס לעימות מסוג כזה - זו הדרך הנכונה בעיני רוב אומנויות הלחימה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שמע, אומנות לחימה זה בדיוק כמו שיש לך אקדח בחגורה.

 

ביום יום, אתה יותר מלא בבטחון עצמי (בצורה חיובית), אתה פחות חושש ולכן אתה גם יותר נעים ורגוע לסובבים.

 

חו"ח אם מתחיל איזה עימות, אז ברור שלא על כל קללה או על כל איזה צ'פחה או דחיפה שתקבל,ישר תתחיל לשפוך מחסניות מהאקדח נכון? אתה תנסה לפתור את הבעיה ללא שימוש באקדח (למרות שהוא כרגע ברשותך) מהסיבה העיקרית שאתה לא מעוניין להסלים את העימות שממנו אתה לא בטוח איך תצא (45% מהשוטרים האמריקאים שנורו ע"י אקדח, נורו בנשק האישי שלהם ע"י העבריין!!!)ולכן אתה תמיד תנסה להמנע מהשמוש באקדח, אפילו כאשר העימות הופך לפיזי, לא כ"כ מהר תשלוף ותירה.

 

אם חו"ח באמת נקלעת למצב של חיים ומוות (בא ניקח לדוגמא את אריק קרפ), ברור לכל אחד שאם הוא היה איזה מאסטר באומנות לחימה אז הוא היה עושה כל מה שהוא יודע ומסוגל בכדי לנתרל את האיום, כנ"ל אם הוא היה בעל נשק.

 

 

דרך אגב, יש כמה וכמה תקדימים של אנשים שהתעמתו עם אנשים שמתאמנים באומניות לחימה, חטפו מהם מכות רצח, הצליחו להוכיח לבית המשפט שהתגובה הייתה בילתי סבירה והולמת (בא נגיד אחד עם 7 צלעות שבורות ו 2 ידיים שבורות ונעקרו לו 4 שיניים בגלל שדפק לך כפה)וקיבלו פיצויים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

 

אתה גם יכול ללכת ללמוד אצל דניס.

 

 

לצערי דניס אחרי ארוע לב וכבר לא מאמן באופן פעיל.

תחפש קבוצה של ירון בנימיני.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

ואללה! :cry:

 

גם גדי סקורניק לא מאמן יותר, מי שאחראי על השיטה ועל האימונים הוא הבן שלו שכל האימון יושב ומתרכז ברוב קשב בניקוי הציפורניים ברגליים שלו :shock::bad-word::bigcry:

 

 

כך הולך ופוחת הדור וככה חולפת תהילת עולם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הבנתי שאייקידו וג'יוג'יטסו זה אוטו דבר, רק באייקידו משלבים יותר את התורה שמאחורי העניין

 

הבסיס שעומד מאחוריהן שונה לגמרי.

 

ג'יוג'יטסו, אגב, היא הבסיס לג'ודו ("הדרך הרכה", בתרגום חופשי).

 

ההמלצה שלי - לך לשיעור או שניים של כל אומנות לחימה שאתה שוקל, וכך תוכל לדעת מה מתאים לך.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
שמע, אומנות לחימה זה בדיוק כמו שיש לך אקדח בחגורה.

 

ביום יום, אתה יותר מלא בבטחון עצמי (בצורה חיובית), אתה פחות חושש ולכן אתה גם יותר נעים ורגוע לסובבים.

 

חו"ח אם מתחיל איזה עימות, אז ברור שלא על כל קללה או על כל איזה צ'פחה או דחיפה שתקבל,ישר תתחיל לשפוך מחסניות מהאקדח נכון? אתה תנסה לפתור את הבעיה ללא שימוש באקדח (למרות שהוא כרגע ברשותך) מהסיבה העיקרית שאתה לא מעוניין להסלים את העימות שממנו אתה לא בטוח איך תצא (45% מהשוטרים האמריקאים שנורו ע"י אקדח, נורו בנשק האישי שלהם ע"י העבריין!!!)ולכן אתה תמיד תנסה להמנע מהשמוש באקדח, אפילו כאשר העימות הופך לפיזי, לא כ"כ מהר תשלוף ותירה.

 

אם חו"ח באמת נקלעת למצב של חיים ומוות (בא ניקח לדוגמא את אריק קרפ), ברור לכל אחד שאם הוא היה איזה מאסטר באומנות לחימה אז הוא היה עושה כל מה שהוא יודע ומסוגל בכדי לנתרל את האיום, כנ"ל אם הוא היה בעל נשק.

 

 

דרך אגב, יש כמה וכמה תקדימים של אנשים שהתעמתו עם אנשים שמתאמנים באומניות לחימה, חטפו מהם מכות רצח, הצליחו להוכיח לבית המשפט שהתגובה הייתה בילתי סבירה והולמת (בא נגיד אחד עם 7 צלעות שבורות ו 2 ידיים שבורות ונעקרו לו 4 שיניים בגלל שדפק לך כפה)וקיבלו פיצויים.

 

 

אתה כל כך צודק ואני מאוד מאוד מאוד מסכים עם מה אתה אומר.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

באגירה, בפעם הראשונה שהייתי במטווח, המדריך ירי אמר לי משפט שמלווה אותי מאז:

עדיף שתדע איך להשתמש באקדח ולא תצתרך מאשר תצתרך להשתמש באקדח ולא תדע איך.

 

לדעתי אפשר להשתמש במשפט הזה גם בהקשר הזה.

 

 

כאשר אתה לומד אומנויות לחימה זה לא בשביל ללכת ברחוב ולפרק כל מי שאתה רואה במכות, אלא בשביל שיהיו לך כלים למקרה שתיקלע למצב שבו תאלץ להגן על עצמך אז אתה תדע מה לעשות. לא ככה?

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

בהחלט כן, מסכים איתך לחלוטין.

 

שורש הבעיה עלול להיות במקרה שמדריך קליעה לא מטפטף לך כל הזמן למח שהשימוש בנשק הוא אך ורק בלית ברירה, שניה לפני שאתה בטוח ש"הנה באים להרוג אותך" וגם אז, רק במידה מספקת בכדי לנטרל את האיום.

 

כאשר מדריך כזה לא עושה את עבודתו כראוי, אתה שומע בחדשות על כל מיני ריבים על חניה שבהם נשלפים נשקים ואנשים אשכרה יורים ברחוב :shock:

 

אותו כנ"ל באומניות לחימה עם כל ההזויים האלה שאיך שאומרים להם משהוא על המקצוע של אמא שלהם, ישר מזנקים לעמדת מוצא. ראיתי כבר גיבורים כאלה שזינקו לעמדת מוצא ורק המוסר הגבוה של זה שעמד מולם (אלוף הארץ במשקל כבד בלחימה משולבת) הציל אותם מביקור פתע במח' אורטופדית ומלקח לכל החיים :-D

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בכל מקרה, עם נסיון כמו שלך ועם דרישה להגנה עצמית אמיתית ברחוב, קרב מגע בהחלט יתן לך כלים מצוינים ציק צאק (אבל לא מאסטר תוך חצי שנה :wink: )

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
דרך אגב, יש כמה וכמה תקדימים של אנשים שהתעמתו עם אנשים שמתאמנים באומניות לחימה, חטפו מהם מכות רצח, הצליחו להוכיח לבית המשפט שהתגובה הייתה בילתי סבירה והולמת (בא נגיד אחד עם 7 צלעות שבורות ו 2 ידיים שבורות ונעקרו לו 4 שיניים בגלל שדפק לך כפה)וקיבלו פיצויים.

 

יש לי חבר שפירק רביעייה, שאחד מהם הניח ידיים על הציצים של חברה שלו, ורק הוא יצא עם תיק, כי הם אושפזו והוא לא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...