Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6104 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם !

יש לי ניסן אלמרה פרפקט 2005. לפני חודשיים שפשפתי את הצד הימני של רכבי כאשר פניתי ימינה - עליתי על צידו של פגוש הקדמי של רכב שעמד בצד. הנזק לא היה רציני - אבל הצד היה משופשף מהכנף עד לבגז'. פניתי לחברת ביטוח שלי והם שלחו אותי למוסך שיש איתו הסכם. עבודת פחחות + צבע אמרו לי. אחרי שלושה ימים אספתי את הרכב מוכן.

בהיותי לא מנוסה במקרים דומים לא בדקתי את איכות הצביעה לפני שחתמתי על מסמכים וגם הרכב היה בחניה חשוכה, כך שלא ראיתי הרבה. כאשר הגעתי לבית אפילו בעין הלא מקצויעת שלי ראיתי שיש הבדלי צבע חזקים בין צבע מקורי וחדש.

חוץ מזה צבע חדש נראה כמו "קשקשים" בהרבה מקומות. ובנוסף בחלק מהמקומות זה נראה כמו שאני צובע משקופים בבית - שכבות לא אחידות.

חברה, תעזרו לי -מה לעשות???

הרי אם אני אפנה למוסך הם כמובן יגידו לי שהצביע היא בסדר גמור.

האם כדי לפנות לעו"ד להגיש תביעה?

האם יש איזה "מכון צביעה" שיוכל לקבוע שהצביעה לא טובה ודעתו תהיה קבילה בבית המשפט - הרי אני ועוד כמה מחבריי לא מומחים מוכרים בעיניני צבע...

בקיצור מה לעשות ?

פורסם

אם תפנה חזרה למוסך הם לא יגידו לך שהצביעה בסדר גמור, הם כן יכולים להגיד לך שחתמת :)

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

הודע על הבעיה בצבע ל שמאי חברת הביטוח אשר אישר את התיקון .

 

בקש ממנו שיגיע לבדוק את הרכב - זו חובתו לבדוק את הרכב אחר התיקון :idea: בד"כ לא עושים זאת , אבל הפעם בקש והוא יגיע .

אתה יכול לקבוע עם השמאי שיגיע לבדיקה במוסך שצבע .

אפשר לקבוע גם במקום אחר שנוח לכם - אם אתה חושש מלחץ מצד בעל המוסך על השמאי .

 

אפשר גם לפנות ישירות למוסך - ולבקש תיקון צבע , ליטוש וצביעה חוזרת , או פוליש להתאמת הצבע

אם אין לך ידע , התייעץ עם השמאי .

זכותך המלאה לעבודה טובה , ולהשבת מצב הרכב והצבע לקדמותו .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

קודם כל אל תשתוק, ואל תסחב את זה אפילו עוד יום אחד,

פנה לחברת הביטוח ותסביר להם את הבעיה , תציין את הנסיבות שחתמת , (חושך לא ראית בדיוק) ותבקש מהם לשלוח אלייך שמאי , אתה צריך ללחוץ ולא לוותר, אל תלך למוסך שבצע את התיקון כי אתה לא לקוח שלו ישירות אלא דרך חברת הביטוח, היא צריכה לשבור את הראש עם המוסך .

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

×
×
  • תוכן חדש...