Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד סיבה לא לרשום "למכירה" בשלט על הרכב.

 

לדעתי לא ניתן יהיה להרשיע בעבירה זו אם בשלט יהיה רשום רק "שנת 92, 200000 ק"מ, אוטומטית, 059-595959" :roll:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
עוד סיבה לא לרשום "למכירה" בשלט על הרכב.

 

לדעתי לא ניתן יהיה להרשיע בעבירה זו אם בשלט יהיה רשום רק "שנת 92, 200000 ק"מ, אוטומטית, 059-595959" :roll:

 

לא בדיוק. ניתן, ע"פי בחינת הנוהג המקובל, להבין כי מדובר ברכב המוצע למכירה. אני לא מאמין שיימצא שופט שיזכה אדם רק משום שלא היה רשום מפורשות "למכירה", שכן לא סביר שאדם ישאיר את פרטי רכבו צמוד לפרטי התקשרות כלשהם למטרה אחרת לבד מהצעה למכירת הרכב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

מישהו מוכן לפרט קצת יותר בעניין תקנה 73 הנ"ל? איזה סוג של איסור זה? הרי כמעט כל אדם שמוכר את רכבו מצמיד מודעה לרכב?

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

ערן, היחס הוא למקומות כמו הרחוב האמור בחיפה, שהוא ציר מרכזי על הכרמל, והתקנה מתייחסת (זו, לדעתי, ה"תכלית" האמורה בפס"ד) למקומות כגון אלה, בהם נוהגים אנשים להעמיד את רכביהם המוצעים למכירה, גם אם הם לא גרים באותו מקום. אין לי מושג למה נטפלו לאותו אדם ספציפי, שכן במקום ההוא באופן קבוע עומדים רכבים רבים שמוצעים למכירה...

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כלומר, ניתן לשער שכדי להגיע למצב של דו"ח מסוג זה, הפקחים צריכים להבחין שהרכב חונה במקום לאורך זמן - כמה ימים לפחות - ללא תנועה, וזה אינו רחוב פנימי של שכונת מגורים?

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
כלומר, ניתן לשער שכדי להגיע למצב של דו"ח מסוג זה, הפקחים צריכים להבחין שהרכב חונה במקום לאורך זמן - כמה ימים לפחות - ללא תנועה, וזה אינו רחוב פנימי של שכונת מגורים?

לפי מה שהבנתי אתה צודק..

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

ע"פ דברי הנאשם באמת נראה שהוא לא "במיקרה" החנה שם את הרכב, הרי אילו זה היה המיקרה, ישר הוא היה טוען - לא העמדתי למכירה - רק עצרתי לקנות סגריות/לא היה מקום לי האוניברסיטה וכו'.

 

האם מישהו מכיר תקנה או פס"ד שמשתמע ממנו שאסור לשים שלט למכירה על האוטו?

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
האם מישהו מכיר תקנה או פס"ד שמשתמע ממנו שאסור לשים שלט למכירה על האוטו?

 

יש חוק/תקנה כזו. בעיקרון לא שמעתי שהיא נאכפה אי-פעם - אבל היא ללא ספק קיימת.

פורסם

האם מישהו מכיר תקנה או פס"ד שמשתמע ממנו שאסור לשים שלט למכירה על האוטו?

שמשות - תקנה 356 ד'

לא יירשם רכב ולא יחודש רשיונו של רכב שהשמשות המותקנות בו, כולן או מקצתן צופו בחומר ציפוי, בין בהתזה, בין בהדבקה ובין בכל דרך אחרת.

 

הנחיות עזר לפי הוראות נוהל מס' 18/77 מיום 23.12.77 להדבקת תויות במקומות מותרים על השמשות:

היתר כללי להדבקת מדבקות חלון כדלקמן:

 

(א) ע"ג שמשת החלון הקד' - תותר הדבקת תויות בחלקה הימני בעליון של השמשה בשטח המצוי מאחורי המראה הפנימית וממנה ימינה עד לקצה הימני של החלון ובלבד שהקצה התחתון של התוית לא יהיה מצוי נמוך יותר מ-12 ס"מ מהקצה העליון של שמשת החלון הפנימי.

 

(ב) ע"ג שמשת החלון האח' - תותר הדבקת תוית בחלקה התחתון שמשת החלון האח' לכל רוחבה ובלבד שהקצה העליון של התוית המודבקת לא ימצא גבוה יותר מ-12 ס"מ מהקצה התחתון של שמשת החלון האח'.

 

איסור נשיאת סימני היכר אחרים- תקנה 305 ד'

בתקנה זו "סימון" - לרבות כל דבר פרסומת המכוון למי שאינו בעל הרכב, או שאינו המשתמש בו או שאינו יצרנו, וכן כל דבר פרסומת המפיץ אור או המחזיר אור שאינו מאחורי הרכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
איסור נשיאת סימני היכר אחרים- תקנה 305 ד'

בתקנה זו "סימון" - לרבות כל דבר פרסומת המכוון למי שאינו בעל הרכב, או שאינו המשתמש בו או שאינו יצרנו, וכן כל דבר פרסומת המפיץ אור או המחזיר אור שאינו מאחורי הרכב.

 

כלומר כל מי שמדביק סטיקרים פרסומיים כאלה או אחרים ( מכון בדיקה למשל )

, עובר על החוק.

 

 

קצת מוזר...

[/code]

פורסם
איסור נשיאת סימני היכר אחרים- תקנה 305 ד'

בתקנה זו "סימון" - לרבות כל דבר פרסומת המכוון למי שאינו בעל הרכב, או שאינו המשתמש בו או שאינו יצרנו, וכן כל דבר פרסומת המפיץ אור או המחזיר אור שאינו מאחורי הרכב.

 

כלומר כל מי שמדביק סטיקרים פרסומיים כאלה או אחרים ( מכון בדיקה למשל )

, עובר על החוק.

 

קצת מוזר...

 

תקרא היטב את החלק המודגש :idea:

פירוש - בחלקו האחורי של הרכב - מותר :!:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

קודם כל - תודה.

 

דבר שני - זה לא בידיוק מה שעונה על השאלה, השופט לא מזכיר את התקנה הזו, שהיא בטיחותית מעיקרה, אלא תקנה אחרת שנישמעת כמו - אסור להדביק שלט למכירה על האוטו.

לאו דוקא על החלון.

 

ז"א - דוקא שלט למכירה, להבדיל משלט אחר.

איסור החניה של רכב כזה { כך אני מבין מהשופט } מקביל לאיסור העמדה בחניה ציבורית של רכב ללא טסט, נראה לי מוגזם כמעה.

 

לפי תקנה - 356 ד' - אני מבין שבעצם אסור להדביק גם על חלונות הצד? או ששמשות זה קדמי-אחורי?

 

כולנו עברינים! 8)

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם

למעשה - לפי התקנה האיסור לא תלוי בקיום השלט.

 

מסקנה - אפשר לתת דו"חות למכוניות החונות בכביש, אם הן מוצעות למכירה בעיתון או באינטרנט....

 

טמטום.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...