Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למעשה - לפי התקנה האיסור לא תלוי בקיום השלט. מסקנה - אפשר לתת דו"חות למכוניות החונות בכביש, אם הן מוצעות למכירה בעיתון או באינטרנט....

טמטום.

 

השופט לא ציטט את התקנה במדוייק. התקנה אוסרת על העמדת רכב עם שלט או מדבקה למכירה במקום ציבורי.

מקור התקנה ברצון למנוע מחניות חיוניות במקומות ציבוריים מלהתמלא ברכבים שבעליהם רוצים להשיג חשיפה.

תחשוב שאתה מגיע לאיזה מרכז מסחרי, או גרוע מזה לחניה ליד בית חולים (בהנחה שהיא לא בתשלום) ומגלה ש-50% מהחניות תפוסות על ידי רכבים שבעליהם רצו קצת יותר רייטינג. בעיקר התקנה מיועדת לסוחרי רכב למיניהם שיש להם מלאי רכבים שאינם בשימוש ולכן לא אכפת להם להעמיד אותם, נגיד, ליד משרד הפנים או העירייה או כל מקום ציבורי אחר באופן קבוע.

 

מי שמסתובב באיזור הרצליה-רמה"ש אולי מכיר, מדרום לצומת כדורי על הכביש המגיע מרמה"ש יש כ-100-150 מטר של איזור חניה שתפוס בקביעות על ידי רכבים למכירה. פשוט שורה ארוכה של רכבים, ועל כולם שלטים צבעוניים. החניות האלה יכלו לשמש אנשים שמגיעים למרכז המסחרי הסמוך.

 

למרות כל זה נוסח התקנה הנוכחי (שמקורו לפני כ-40 שנה כמדומני) הוא כזה שמאפשר לתת דו"ח גם למי שהחנה את הרכב עם שלט ליד הבית ברחוב צדדי, וזה החלק הלא תקין.

צריך לשנות איכשהו את התקנה כך שתאסור למשל חניה של רכב עם שלט המוצע למכירה על ידי תאגיד או גוף מסחרי.

My responses are limited. You must ask the right questions

×
×
  • תוכן חדש...