Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בשלילה של חודש וחצי(בגלל נקודות) שמסתיימת ב-6.10, כלומר בחוה"מ.

ברמת העקרון אני צריך לקחת את הרשיון ממשרד הרשוי שבו הפקדתי אותו, אבל בחוה"מ משרדי הרשוי סגורים כמובן והיום כבר פיספסתי גם(12:30 נסגר).

האם ב-7.10 מותר לי לנהוג או שאני חייב לקבל את הרשיון ממשרד הרשוי בשביל לנהוג?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

ואם אני מראה לשוטר את טופס הפסילה שבו מצוין שהפסילה היא מ-22.8 עד 6.10?

יתייחס לזה או שלא מעניין אותו?

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם

אתה לא יכול לנהוג נקודה.

אינך יכול לדעת האם כשתבוא להוציא את הרישיון, אם רשות הרישוי לא תתנה את חידוש הרישיון באמצעים מתקנים כלשהם טרם קבלת הרישיון.

בלי קשר לאמצעים מתקנים או לא, תוקף הרישיון יהיה התאריך שהוא יונפק בפועל ואף אחד לא ינפיק רשיון עם תאריך רטרואקטיבי.

זה שיש לך אישור שנגמרה השלילה, לא אומר שאוטומטית מתחדש הרישיון. כל עוד לא הונפק רישיון חדש, האינדקציה היחידה שקיימת היא שלילה בפועל והיא אכן כזאת.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מה ? על מה אתה מדבר ?

 

השוטר לוקח לבן אדם את הרישיון ל30 יום מנהלתי לא יודע איך קוראים לזה אז אתה לא עושה שום חידוש רישיון אתה הולך לתחנת המשטרה שהשוטר אמר לך ללכת אליה אחרי 30 יום שלילה וזהו ולוקח את הרישיון ממתנע כפר סבא נקודה

פורסם

smallars,

 

אני בשלילה של חודש וחצי(בגלל נקודות) שמסתיימת ב-6.10, כלומר בחוה"מ.

ברמת העקרון אני צריך לקחת את הרשיון ממשרד הרשוי שבו הפקדתי אותו, אבל בחוה"מ משרדי הרשוי סגורים כמובן והיום כבר פיספסתי גם(12:30 נסגר).

האם ב-7.10 מותר לי לנהוג או שאני חייב לקבל את הרשיון ממשרד הרשוי בשביל לנהוג?

הדגשתי לך באדום את מה שלא ראית בשחור.

 

השוטר לוקח לבן אדם את הרישיון ל30 יום מנהלתי לא יודע איך קוראים לזה אז אתה לא עושה שום חידוש רישיון אתה הולך לתחנת המשטרה שהשוטר אמר לך ללכת אליה אחרי 30 יום שלילה וזהו ולוקח את הרישיון ממתנע כפר סבא נקודה

 

עברית קשה שפה... לזה קוראים הבנת הנקרא.

עכשיו המקום לצטט את הפתיח לדבריך:

 

smallars כתב:

מה ? על מה אתה מדבר ?

 

לא הבנתי על איזה מָתנֵעַ (סטרטר) אתה מדבר. אני יודע שבכל רכב יש מתנע. לא ידעתי שמתנע נותן רשיונות :roll:.

חג שמח.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...