Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

מדובר בפאסאט שהוחלף לה מנוע לפני מספר חודשים.

מידי פעם, נדלקת נורת האזהרה על השמן (נורה אדומה) לשניה ונכבית.

הדבר לא סדיר ולא הצלחתי לזהות מתי זה קורה.

 

אשמח לרעיונות על מקור הבעיה.

פורסם

במקרה הטוב החיישן לחץ/גובה שמן או החיווט אליו {150-200ש"ח}

במקרה הפחות טוב משאבת שמן{2000ש"ח}

חובה לבדוק ולאתר את הבעיה

אם הלחץ שמן באמת לא תקין הדבר יכול לגרום לנזק רציני במנוע!

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם
שלום רב,

מדובר בפאסאט שהוחלף לה מנוע לפני מספר חודשים.

מידי פעם, נדלקת נורת האזהרה על השמן (נורה אדומה) לשניה ונכבית.

הדבר לא סדיר ולא הצלחתי לזהות מתי זה קורה.

 

אשמח לרעיונות על מקור הבעיה.

 

אולי חסר שמן

פורסם

לא חסר שמן.

 

הנורה נדלקת ונכביית מיד ולכן נראה הגיוני הנושא של החיווט.

 

אם הבעיה במשאבת שמן הדבר לא היה אמור להתבטה בהדלקה רציפה של הנורה או לפחות לפרקי זמן גדולים יותר. זה לא קורה בזמן הדלקת המנוע אלה בזמן נסיעה.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כמה עדכונים.

לא הלכתי עדיין למוסך. יוניט השמן הוחלפה והבעיה לא נפתרה. בנוסף בדקתי את היוניט ישירות וראיתי שהיא באמת מודיעה על נתק לשניה ומיד חיבור שוב.

לאחר נסיונות רבים למצוא מתי זה קורה, התגלה הדבר המוזר הבא:

בניוטרל הנורה לא תדלק אף פעם, לא משנה כמה פעמים אשחק עם הגז.

הנורה נדלקת ברצף הארועים הבאים (כמעט תמיד שהרצף קורה)

עמידה במקום, נגיעה קלה בגז (עליה לטוורים של 1200) ועצירה שוב (כמו שנוסעים בפקק) ואז לחיצה על הגז והאצה מעל ל- 2000 סל"ד (המהירות שבא היוניט נבדקת).

אם אני מאיץ מעמידה ישר (ללא לחיצה ועזיבה) הנורה לא נדלקת.

כמו כן זה קורה בעיקר בעליה או במישור ולא בירידה.

האם למישהו יש רעיון לתופעה המוזרה הזאת?

אני מניח שבעיה במשאבה או סתימה ברשתית היתה מתבטת בהדלקת הנורה גם בניוטרל וגם ללא רצף הפעולות.

  • ספונסר פורום
פורסם

יש צורך לבדוק לחץ שמן עם שעון מכני ולראות מה המצב ,

מה שנראה לי זה שלחץ השמן גבולי ונע סביב הנקודה שבה נדלקת הנורה

1.6 באר ב 2000 סלד שצריך להיות כ 3 באר .

אם הלחץ באזור הזה הנמוך זה אומר שהמנוע חלש ומאבד לחץ שמן

ולפעמים הנורה תדלק .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אם המנוע חלש הוא לא אמור היה "לאכול שמן"? המנוע לא אוכל שמן ונראה כאילו נוסע טוב.

כמה עולה בדיקה כזאת?

  • ספונסר פורום
פורסם

אין קשר בין סחיבה ללחץ שמן נמוך .

 

כשלמדתי מכונאות בבית הספר המורה שלי נהג לומר שמנוע סוחב טוב פעמיים,

האחד כאשר הוא חדש ואז אין נפילות לחץ מחללי השריפה והמנוע יעיל וסוחב טוב ,

השני רגע לפני שהוא מת כאשר נוצרים חופשים בין חלקי המנוע ואין התנגדות לסיבוב .

 

עם השנים למדתי לגלות שיש משהו בדבריו .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

OK לגבי הסחיבה ההסבר מעניין.

מה לגבי אכילת שמן? אם יש חופש השמן היה אמור להאכל, לא?

כמה עולה בדיקה של לחץ שמן במוסך?

  • ספונסר פורום
פורסם

צריכת השמן תלויה במצב הגלילים טבעות הבוכנה

וגומיות השסתומים .

 

לחץ השמן תלוי בכל החלקים הנעים במנוע כגון- גל ארכובה,

גל זיזים ,מרימי שסתומים ,ובמקרה של המנוע הזה שלך מדגם ADR

גם ממותח שרשרת התיזמון ,

וכמובן משאבת השמן .

 

יתכן למשל מנוע תקין עם קמ נמוך שעבר ארוע של נסיעה ללא שמן מסיבה

כל שהיא -לדוגמא שבירת אגן שמן,במנוע כזה יכול שיהיה נזק כבד לגל ארכובה שיגרום

ללחץ שמן נמוך ועדיין הבוכנות הגלילים וטבעות הבוכנה יהיו במצב חדש .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

OK השתכנעתי שזה יכול להיות הבעיה.

 

כמה עולה הבדיקה?

 

וחוץ מזה שני נקודות נוספות, המנוע הוא מסוג ATP, היוניט של השמן סוגרת מעגל גם בסיבובי סרק (800 סל"ד) כך שנראה כי לחץ השמן בסיבובי סרק כבר עובר את ה- 1.6 של היוניט (בדקתי ישירות על היוניט), מה שסביר שהלחץ ב- 2000 יהיה יותר גבוה מהגבולי. ובטח לא כך שידליק את היוניט.

בכל מקרה אני חושב שעדיף באמת לבדוק עם שעוןץ האם זה בדיקה יקרה? מה ההערכה של המחיר?

×
×
  • תוכן חדש...