Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מספר עדכונים, הנושא הופך להיות יותר ויותר מוזר.

 

חיברתי שעון לחץ שמן - ב- 2000 סל"ד יש כ 3.5bar כלור תקין. גם ב 800 סלד המצב טוב.

בזמן נסיעה (רק בזמן נסיעה) לפעמים לאחר עצירה וההתחלה של נסיעה (כפי שתארתי מקודם) הלחץ יורד מאוד לכיוון ה- 2bar ואפילו פחות. לאחר כמה שניות הוא עולה חזרה.

בניוטרל זה לעולם לא קורה.

 

החלפתי שמן + פילטר לשמן סינטטי מלא וזה לא ממש עזר.

 

עוד רעיונות בבקשה?

פורסם
לחץ השמן בסל"ד סרק יכול לרדת גם ל-1.4 בר ועדיין זה נחשב תקין.

 

לפי דעתי עלייך לבדוק את מפסק לחץ השמן.

 

תודה על התגובה.

 

איפה נמצא מפסק לחץ השמן. חיפשתי משהו כזה ולא מצאתי.

אתה יודע איך הוא נראה בפסאט?

  • ספונסר פורום
פורסם

האם ביצעת את המדידה על מנוע חם בטמפ עבודה (מאווררים עובדים)

לחץ השמן במנוע קר יכול להיות כפול מהלחץ האמיתי בטמפ העבודה .

 

האם אתה בטוח שהשעון שבדקת איתו מקוייל ?

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
תודה על התגובה.

 

איפה נמצא מפסק לחץ השמן. חיפשתי משהו כזה ולא מצאתי.

אתה יודע איך הוא נראה בפסאט?

 

את לחץ השמן יש לבדוק בטמפ' של 80 מעלות ולאחר שהמאווררים נכנסו לעבודה לפחות פעם אחת.

 

בכדי לבדוק לחץ שמן יש לפרק את מפסק לחץ השמן שמותקן על הברקט של מסנן השמן ולהתחבר למקום שבו מורכב המפסק.

צבע המפסק שחור.

 

דרך אגב מהו קוד המנוע החדש ?

איזה כייף לי :)

פורסם

בדקתי את הלחץ עם מנוע חם. התחברתי במקום היוניט שמן.

 

דגם המנוע APT.

 

מפסק השמן נמצא על הריבוע מהאלומיניום? לא ממש ראיתי שם משהו אבל אני אבדוק שוב.

פורסם

היוניט שפירקת=מפסק לחץ שמן :x

 

לחץ שמן תקין הינו מינימום 2 בר בסל"ד סרק.

המנורה בלוח השעונים נדלקת כאשר הלחץ הינו מתחת ל-1.6 בר.

איזה כייף לי :)

פורסם

OK הבנתי את הבלבול.

 

את הפסק/יוניט אני מכיר כבר. (תודה בכל מקרה)

 

מה שאני מחפש זה אם יש משהו שפורק/מווסת לחץ שמן. התופעה נראיית כאילו בתנאים מסויימים הלחץ יורד בפתאומיות.

 

האם תופעה כפי שאני מתאר שוללת משאבת שמן/סתימה ברישתית של המשאבה? (נלחץ בד"כ תקין)

פורסם

בדקת את היוניט ? בדקת שהיוניט מקורי ? יש לך מק"ט של היוניט ?

 

אם במהירות של 2000 סל"ד הלחץ תקין ובסל"ד סרק הלחץ יורד לקצת מתחת ל-2 בר לא הייתי עושה מזה סיפור מכיוון שהלחץ תלוי מאוד בטמפ' השמן והסל"ד.

קיים פורק לחץ שמן במידה ולחץ השמן עולה מעל 2.4-3.2 בר אבל בכדי להגיע אליו יש צורך לפרק את אגן השמן.

 

בעיות של לחץ נמוך יכולות להצביע על בעייה במיסבים.

איזה כייף לי :)

פורסם

כאשר בודקים בניוטרל הלחץ תקין בסרק ובסל"ד גבוהה

הבעיה קוראת רק בנסיעה (כאשר מתחילים לנסוע בבת אחת או שנוסעים ב"פקק") ואז כאילו לוקח זמן ללחץ לעלות.

כאשר נמצאים הסל"ד קבוע (גם נמוך יחסית) זה אף פעם לא קורה.

 

היוניט נבדקה ,הוחלפה באחת אחרת, הראשונה היתה מקורית והשניה עם אותו פרמטרים אך תחליפית. בשנייהם יש אותה התנהגות.

 

האם לחץ שמן נמוך למספר שניות (1-2) בזמן התחלת נסיעה יכול לגרור בעיות? לפרק אגן שמן בפאסאט זה סיפור מורכב והייתי מעדיף לוותר עליו.

×
×
  • תוכן חדש...