Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6129 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

בהמשך חיפושיי אחר רכב מנהלים מפנק ומפואר בתקציב מוגבל, נתקלתי גם ברובר 75, רכב שנראה פשוט מושלם וגם עומד בתקציב ובדרישות המוגזמות שלי. אני מניח שהדבר היחידי שיעמוד בדרכי לקנות אחת כזאת תהיה רק אם לא אוכל לטפל בה במידה ואצטרך תיקונים. לכן אני שואל אתכם ידידיי, האם יש מוסכים בארצינו בכלל ובאיזור המרכז וראשון בפרט שמטפלים ברובר?

 

לצורך העניין אין לי בעיה לייבא חלקים מחו"ל אבל הרכבה עצמה תהווה בעיה אם אין מוסכים.

 

תודה מראש לכל המשיבים.

פורסם

קודם כל תודה רבה לכל העונים,

אני שמח לדעת שיש עדיין כמה מוסכים שמטפלים ברכב הנ"ל.

 

שאלה אחרונה - האם הטיפולים ברכב כזה ולאור העובדה שאין יותר מידי מוסכים שמטפלים ברכב, יהיו במחירי שחיטה?!

 

bababen

בחתימה שלך אני רואה שיש לך רכב כזה, האם תוכל לפרט קצת על טיפולים ומחירים שיצא לך לעשות כבר?

פורסם

קודם כל ולפני הכל תעשה חיפוש ,יש בפורום המון מידע שלי ושל אחרים שתוכל להעזר בו.

בהצלחה זה רכב מדהים ,את שלי מכרתי לפני חודש ולמען האמת אני דיי מצטער על כך.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

×
×
  • תוכן חדש...