Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר של 206GTI


tphss
שימו לב! השרשור הזה בן 7405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעניין, אצלי בסקסו דווקא קרוב למנתק עניין הקושי בהעברה לשני פחות מורגש. אולי בגלל שהסנכרון הוא הכי מדויק בסל"ד הזה (בסקסו צריך להעביר ממש ב-7000 לשני בשביל להשאר בתחום הסל"ד היעיל, אם מעבירים ב-6500 ונאלצים להתעכב עוד עשירית שנייה בגלל הקושי הזה, יורדים אל מתחת לתחום הסל"ד היעיל ומאבדים המון מומנטום)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בתור אחד ששרד שש שנים עם גיר של אונו - הכל שטויות :)

 

בVTR שלי אכן הייתה בעייה של רעש במעבר מראשון לשני, ובמיוחד משני לשלישי בסל"ד גבוה. בעיה נפתרה (פלא פלא) אחרי ששמן גיר מקורי של PSA הוחלף בalvoline 75-80 (לא שרציתי את השמן הזה - פשוט זה מה שהיה במוסך (תמיר))...

המצב כרגע הוא שכאשר שמן גיר חם (אחרי כ10 דקות נסיעה) אני יכול להעביר הילוכים מהר ללא שום תופעות ליווי...כמובן, כל עוד השמן לא חם אני חייב להעביר עם דאבל-קלץ'...

לגבי מהירות העברה - באונו (שש שנים, אמרתי?) למדתי שניתן להעביר הילוכים מהר אך בעדינות...פטנט זה עובד גם בVTR.

אחרון חביב - הגומיות של השטנגות. אני מרגיש כאילו יש לי בVTR יותר מדי כאלה - דיויד, יש לך המלצות לפתרון הבעייה?

 

P.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד ששרד שש שנים עם גיר של אונו - הכל שטויות :)

 

בVTR שלי אכן הייתה בעייה של רעש במעבר מראשון לשני, ובמיוחד משני לשלישי בסל"ד גבוה. בעיה נפתרה (פלא פלא) אחרי ששמן גיר מקורי של PSA הוחלף בalvoline 75-80 (לא שרציתי את השמן הזה - פשוט זה מה שהיה במוסך (תמיר))...

המצב כרגע הוא שכאשר שמן גיר חם (אחרי כ10 דקות נסיעה) אני יכול להעביר הילוכים מהר ללא שום תופעות ליווי...כמובן, כל עוד השמן לא חם אני חייב להעביר עם דאבל-קלץ'...

לגבי מהירות העברה - באונו (שש שנים, אמרתי?) למדתי שניתן להעביר הילוכים מהר אך בעדינות...פטנט זה עובד גם בVTR.

אחרון חביב - הגומיות של השטנגות. אני מרגיש כאילו יש לי בVTR יותר מדי כאלה - דיויד, יש לך המלצות לפתרון הבעייה?

 

P.

 

אני לא יודע על מה מדובר אני לא מוצא צורך להשתמש בדאבל קלאץ'.

המצב אצלי די בסדר לדעתי. ההעברות מתבצעות במהירות ויעילות כשמכירים את הגיר.

אחת לכמה חודשים מתפלק לי "פיקשוש" שגורם לי מבוכה רבה אם יש אנשים/נהגים סביבי.

אבל למה להכנס לעניינים גסטרונומיים :wink:

יש לציין שבדקות הראשונות של הנהיגה אני משתדל לא ללחוץ חזק כדי לתת לשמנים השונים להגיע לטמפ' עבודה. אז ייתכן שאת בדקות הקריטיות באמת אני לא מודע לחומרת הבעייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אצלי אין בעיית העברה כשהשמן קר. ההילוכים עוברים חלק (יחסית). בנוגע להעברה משני לראשון - אם זו כל מהירות מעל למהירות חנייה - חייבים דאבל קלאץ וגז ביניים.

 

זה כנראה מלמד שאצל כל אחד זה שונה... קשה להשוות

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לתמיר - אתה צודק, אין נתון אבסולוטי בנוגע להחלפת שמן גיר לפחות לא בספר רכב

בהיינס דווקא כן מצוין.

 

 

בהיינס של ה106 מצויין להחליף שמן גיר , או רק לבדוק ולהוסיף אם יש צורך?

 

יש לידי היינס של 405 , שם מצויין לבדוק ולהוסיף אם צריך, פעם ב-3 שנים או 60K.

 

בדקתי בהיינס ואכן מדובר רק על הוספה במידת הצורך, כל 60,000 ק"מ

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי בעיה בגיר, אם אני מושך את הילוך ראשון יחסית גבוהה (מעל 4000) ומעביר לשני, הידית הילוכים כאילו "נתקעת" לפני שהידית נכנסת לשני וההילוך משתלב. :mad:

זה ממש מעצבן ואני ממש לא חושב שככה זה אמור להיות.

 

קניתי את הרכב והייתה את הבעיה הזאת מההתחלה, לא נסעתי בו בלי ללכת למוסך קודם לבדוק מזה (ולטפל בעוד כמה דברים שהייתי צריך), אבא שלי לקח את המכונית למוסך והמוסכניק נהג במכונית ואמר לו שהכל בסדר וש"ככה זה הגיר של הGTI". נו באמת. :roll: פשוט לא נראה לי הגיוני, הידית ממש נתקעת (אלא אם אני משתמש בכוח, שאני לא אמור להשתמש ואז, עדיין אני מרגיש שהידית נתקעת, פשוט עם כוח- זה לפחות זמן).

 

כמה דברים חשובים: :idea:

 

-הידית הילוכים "נתקעת" ולא משתלבת חלק, רק בהילוך שני.

-המכונית עדיין באחריות (על מנוע\גיר..)

 

מה אתם אומרים?

 

תודה.

 

כמה קילומטרים הרכב עבר ?

איזה מודל ?

האם הרכב ננהג "חזק" ?

האם בדקו שמן גיר לאחרונה ?

האם החליפו שמן גיר לאחרונה ?

 

איציק

 

58 אלף

2001

לא יודע (לא אצלי הרבה זמן)

היה במוסך ובדקו הכל אני חושב, החליפו רצועת טיימינג

Some days your the bug; Some days your the windshield

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לתמיר - אתה צודק, אין נתון אבסולוטי בנוגע להחלפת שמן גיר לפחות לא בספר רכב

בהיינס דווקא כן מצוין.

 

 

בהיינס של ה106 מצויין להחליף שמן גיר , או רק לבדוק ולהוסיף אם יש צורך?

 

יש לידי היינס של 405 , שם מצויין לבדוק ולהוסיף אם צריך, פעם ב-3 שנים או 60K.

 

בדקתי בהיינס ואכן מדובר רק על הוספה במידת הצורך, כל 60,000 ק"מ

 

תודה. :mm_yeah:

אני אבצע החלפה ב-120K (עוד 13K)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שני ורוורס באמת נכנסים קשה ביחס לשאר.

שני זה בעצם ההילוך שמפריע לי.. להחליף שמן גיר, אולי זה יעזור?

 

לא חושב שיש הרבה שינוי אם השמן קר או חם אצלי.

Some days your the bug; Some days your the windshield

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...