Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

 

אירגנתי לעצמי גריל גז אמריקאי שלא השתמשו בו פעם אחת אבל עמד למשך כמה שנים טובות.

רציתי בתור התחלה לדעת איפה ניתן למלא את בלון הגז שנמצא למטה וכמה זה אמור לעלות?

 

מי יתן ותגדשו.

פורסם

ניתן למלא אצל כל ספקי הגז (פזגז, דורגז, סופרגז וכו'), יש כמה כאלה בכל עיר.

 

המחיר תלוי בגודל מיכל הגז, נע בסדר גודל של 20 ש"ח לליטר.

פורסם

כל החברות גז טוענות שאם הבלון לא שלהם ואני לא לקוח לא ניתן למלא אותו.

 

צירפתי תמונה של הבלון שיש לי והחיבור.

 

26082009k.jpg

 

26082009001.jpg

 

26082009002.jpg

פורסם

הייתי מציע לך להחליף את הבלון הזה בבלון סטנדרטי של אמגזית. ההברגה שיש לך בקצה הווסת מתאימה למתאם נפוץ מאוד

לבלוני גז האלה. ואז אתה ממלא או מחליף כל פעם בכל מקום שמוכר אמגזית.

Race Smart

פורסם

אני שמח שאתה אנטי להשקיע כמה שקלים ולהרוויח הרבה יותר.

הבלון שברשותך מחייב את המילוי שלו אישית ולא תמיד ישמחו למלא לך כי לך תדע מה מצב הבלון.

לעומת זאת, בלון אמגזית קל למלא, ואחרי שאתה קונה את הבלון עצמו

אתה משלם רק על מילויים, וגם בד"כ אפילו לא מתעכב שימלאו לך אלא לוקח ישר בלון אחר מלא באותו גודל.

וברגע שהבלון שברשותך יהיה לא תקין אתה מקבל אחר במחיר של מילוי גז.

אבל עזוב, תשמור על זה שאצלך, הכי טוב.

Race Smart

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

בעצת יותם הלכתי לחנות אמגזית עם הבלון ותמונה של החיבור על מנת לרכוש בלון חדש,

בחנות נאמר לי שהחיבור שברשותי הינו אמריקאי ומכיון שבארץ עובדים עם התקן הישראלי אני אצטרך להזמין טכנאי גז על מנת שיחבר קונקטור ישראלי לפאנל במנגל.

בנוסף, המנגל עצמו בן 10 ולא פעל פעם אחת, האם נדרש להחליף אטמים?

 

תודה

פורסם

תראה.

בעניין האטמים, זו שאלה שרק טכנאי גז יוכל לענות לך.

אם הבנתי נכון, אין לך גז בבלון, כך שאתה גם לא יכול לבדוק את מצב האטמים.

בעיקרון בודקים את זה עם מים וסבון כלים.

שמים מים שעורב בהם הסבון ורואים אם נוצרים בועות.

אם נוצרים בועות, זה אומר שיש דליפה.

 

לי יש גריל גז ואני גם לא רציתי לקנות בלון 5 קילו בכמה מאות שקלים. טפשי !

מאחר וגרתי בעבר בבית פרטי, אז ממילא היו לי 2 בלוני גז קטנים שהם הרבה יותר גדולים ממה שמוכרים.

 

רק חשוב לחבר להם וסת לחץ. אסור להשתמש בבלון גז ביתי בגריל גז ללא וסת לחץ !

וסת הלחץ עולה כמה עשרות שקלים.

 

כמו כן, חשוב לוודא שאין עכבישים בצינורות הגז או שאר חיות מטרידות.

 

כדי להיות בטוח, תחליף כל מה שאפשר. שתוכל ליהנות מהגריל הזה, שנים רבות, מכל הבחינות:wink:

פורסם
למה להחליף ולשלם 300-350 ש"ח על בלון כשיש לי אחד במצב חדש?

 

 

אין לך בלון במצב חדש אלא מיכל לחץ ישן שלא עבר בדיקה ועלול להתפוצץ ולהרוג מישהו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה על התגובות.

 

ביררתי ומסתבר שאני מכיר מישהו בחברת הגז, שיחה איתו אירגנה בלון חדש בלון במשקל 5 ק"ג + ווסת חדש עבור 300 ש"ח.

הטכנאי הסביר לי שאין צורך שאזמין אותו, כל מה שעלי לעשות זה לפרק את הפאנל ולחבר את הווסת החדש. לטענתו גם אין צורך להחליף אטמים מכיון שלא השתמשו בגריל.

פורסם
למה להחליף ולשלם 300-350 ש"ח על בלון כשיש לי אחד במצב חדש?

 

הלכת רחוק....

למה בכלל לעשות "על האש" על גז?

×
×
  • תוכן חדש...