Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[השקה] פורשה 911 (997) טורבו החדשה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6161 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם ליום הזה הגענו בסופו של דבר, אחרי שכמעט כל הדגמים קיבלו מתיחת פנים גם בסופו של דבר ה-911 טורבו קיבלה את שלה.

מדובר ב-2 גירסאות טורבו - קופה וקבריולת.

איך שלא תסתכלו על זה השיפורים הם ייחסית דיי משמעותיים:

*שיפור בצריכת הדלק (10.2 - 10.5 ק"מ לליטר)

*הורדת משקל

*שיפור בהספק (20 סוסונים יותר - 500 כ"ס, מנוע 3.8 ליטר במקום 3.6 בקודם)

*תיבת הילוכים PDK

*מתיחת פנים חצונית בדומה לשאר סדרת ה-911

 

נתוני מנוע עיקריים:

הספק - 500 כ"ס @ 6,000 סל"ד (480 כ"ס @ 6,000 בדגם היוצא)

מומנט - 65 קג"מ @ 1,950-5,000 סל"ד (62 קג"מ @ 1,950 סל"ד בדגם היוצא)

 

קצת נתונים ריאליים:

מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות.

מהירות מרבית 310 קמ"ש.

 

עם השקתו המחודשת של הט-ו-ר-ב-ו החדשה, תוכלו לצפות גם באתר החדש שלה.

 

הכולל

מרשים של הטורבו הראשונה ועד החדשה 997.

 

בואו להתעדכן בפייסבוק על כל הצעדים של פורשה.

 

2010-porsche-911-turbo_1024x0w.jpg

 

 

2010-porsche-911-turbo-6_1024x0w.jpg

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

הרשה לי לתקן אותך - אין מדובר בדגם חדש, אלא בגרסה מתוחה ומעודכנת לדגם הנוכחי (997).

 

נראה אותה בפרנקפורט... :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הרשה לי לתקן אותך - אין מדובר בדגם חדש, אלא בגרסה מתוחה ומעודכנת לדגם הנוכחי (997).

 

נראה אותה בפרנקפורט... :-)

 

תוקן, אבל זה דיי מבלבל בסופו של דבר.

חבל שלא מיתגו אותה תחת המספר 998 בגלל ששאר האחיות שלה קיבלו את המספר הזה.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
וואו, איזה שינוי עיצובי מדהים.

העיצוב ממש מתקדם עם השנים.:splat:

 

לפחות הנתונים הטכניים משתפרים.

 

ה-911 מחוייבת לשמור על הקווים הקודמים שלה, מתיחת פנים משמעותית תהייה עבורה "עבירה על החוק".

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
תוקן, אבל זה דיי מבלבל בסופו של דבר.

חבל שלא מיתגו אותה תחת המספר 998 בגלל ששאר האחיות שלה קיבלו את המספר הזה.

 

אף 911 לא קיבלה עדיין את המספר 998.

כל 911 שיש היום בשוק היא 997, בין אם לפני מתיחת פנים (GT2) או אחריה (כל האחרות).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אף 911 לא קיבלה עדיין את המספר 998.

כל 911 שיש היום בשוק היא 997, בין אם לפני מתיחת פנים (GT2) או אחריה (כל האחרות).

 

לא יודע למה הייתי בטוח שכל המתיחות פנים האלה נקראות בשם אחר (998), דיי מבלבל...:shock:

אגב, אם כל מה שה-997 עברו כרגע, אז כנראה ה-998 שתבוא תהייה שיפור משמעותי לעומת ה-997 החדשים.

 

מפישפוש באינטרנט יש האומרים שזאת תהייה ה-911 החדשה (998):

911aka998.jpg?t=1249725840

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

האחורי (שלא תחשבו שזה תמונה רשמית, סה"כ מדובר בשמועות כרגע):

img10002md6yo0.jpg

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

שלושה דברים מצחיקים אותי באהבה הישראלית לפורשה 911.

1.אפילו אחד שהדבר היחידי שמעניין אותה בחיים זה 911 לא מצליח לזהות את ההבדלים בין הדגמים.

2.פורשה זה יצרן הרכב היחיד שישב בכלא על פישעי מלחמה נגדינו.

3.למה צעירים ישראלים אוהבים את ה 911 בזמן שהגיל הממוצע של המכונית בחו"ל הוא 51?

אייל

פורסם
שלושה דברים מצחיקים אותי באהבה הישראלית לפורשה 911.

1.אפילו אחד שהדבר היחידי שמעניין אותה בחיים זה 911 לא מצליח לזהות את ההבדלים בין הדגמים.

2.פורשה זה יצרן הרכב היחיד שישב בכלא על פישעי מלחמה נגדינו.

3.למה צעירים ישראלים אוהבים את ה 911 בזמן שהגיל הממוצע של המכונית בחו"ל הוא 51?

 

כשבפועל יותר ישראלים קונים קאיין מאשר 911, ככה הבנתי מסוכנות פורשה בפ"ת.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

×
×
  • תוכן חדש...