Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6171 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, קיבלתי את הרכב שהזמנתי והוא הגיע עם חיבור AUX,

אשמח להסבר איך אני מחבר את הנגן שלי לחיבור הזה?

בנוסף, האם האיכות שתתקבל ע"י חיבור הנגן עם AUX תהיה ירודה מאיכות דיסק צרוב עם השירים עליו?

 

תודה ויום נעים.

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם

לא האיכות לא תהיה יורדה ולפי דעתי תהיה אף יותר טוב..

הסבר קצר על השימוש

את החיבור ה-AUX ניתן לזהות לפי החור הקטן כמו של האוזניות הרגילות וכמו של הנגני ה.MP3

על מנת להשתמש בחיבור צריך כבר שהוא שני זכרים של אוזניותת ניתן להשיג בכול חנות אלקטרוניקה אופיסדיפו ועוד.

(אני לקחתי את הכבל של המסך האלסידי במחשב של הרמקולים שלו מחוברים בכבל כזה למחשב אם יש לך זה אותו דבר לא צריך לקנות)

מחברים צד אחד לMP3/ MP4/IPOD ואפילו לפאלפון עם קומבינות של ניתוק האוזניות וחיבור הכבל

ופשוט מפעילים את הנגן ומכוונים את המערכת למצב המתאים.

בהצלחהה.

פורסם

כודם כל כדי לחבר את הנגן שלך צריך קבל מיוחד שבקצה אחד היה 2 פעמונים (RCA) וקצה שני

תקע זכר כמו של אוזניות כמובן שזה בתנאי שהכניסה שלך היא סטנדרטית ולא דורשת מתאם מיוחד

 

ולגבי האיכות של המוזיקה תלויי בכמה דברים

1. איכות הנגן שברשותך

2. איכות ההקלטה של כבצי ה MP3 בתוך הנגן

3. איכות הרדיו דיסק שקנית

 

בדרך כלל האיכות של המוזיקה נפגעת מעט מהחיבור למערכת (לעומת האוזניות)

אבל בכללי צורת חיבור זו היא הכי טובה בכדי לשמר את איכות הסאונד מהנגן

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

פורסם

אני מחבר את ה IPOD ליציאת ה AUX בפיוניר שלי ושומעים מצויין.

תוריד שירים מעל 128KBPS מומלץ 320 והסאונד יהיה טוב++.[אתה לא אודיופיל במקרה כן].

 

 

איזה נגן יש לך?

:-)SUB-JBL 275W

:-)AMP- HERTZ EP-4 380W

פורסם
כודם כל כדי לחבר את הנגן שלך צריך קבל מיוחד שבקצה אחד היה 2 פעמונים (RCA) וקצה שני

תקע זכר כמו של אוזניות כמובן שזה בתנאי שהכניסה שלך היא סטנדרטית ולא דורשת מתאם מיוחד

 

ולגבי האיכות של המוזיקה תלויי בכמה דברים

1. איכות הנגן שברשותך

2. איכות ההקלטה של כבצי ה MP3 בתוך הנגן

3. איכות הרדיו דיסק שקנית

 

בדרך כלל האיכות של המוזיקה נפגעת מעט מהחיבור למערכת (לעומת האוזניות)

אבל בכללי צורת חיבור זו היא הכי טובה בכדי לשמר את איכות הסאונד מהנגן

 

הבנתי, מה השם המדויק של הקבל? רק RCA

?

 

אני מחבר את ה IPOD ליציאת ה AUX בפיוניר שלי ושומעים מצויין.

תוריד שירים מעל 128KBPS מומלץ 320 והסאונד יהיה טוב++.[אתה לא אודיופיל במקרה כן].

 

 

איזה נגן יש לך?

 

רוב השירים שלי הם VBR/320KBPS

והנגן הוא:

http://zap.co.il/model.aspx?modelid=693374

 

מישהו יכול להביא לי תמונה של איך הכבל RCA נראה?

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם

לדעתי החיבור שאתה צריך הוא:

במידה ויש כניסת אוזניה שרשום עליה AUX

כבל PL / PL 3.5mm

זהו כבל שבשני קצותיו יש יציאות אוזניה סטנדרטיות,

 

במידה ואין אך האופצי קיימת (שמעבירים מרדיו לCD עוברים גם אופציה של AUX, או שיש כפתור AUX ) ואין חיבור אוזניה אזי שקודמי צדקו,

ואז אתה צריך להעביר כבל שבקצה אחד RCA שיכנס לאחורי המכשיר בכניסה המיועדת,

והקצה השני יציאת PL 3.5mm , שזה שקע אוזניה סטנדרטי שיכנס לנגן.

 

איכות השמע לא תיהיה גרועה אם תרכוש כבל איכותי.

כבל עם סופיות מזהבות וסיכוך גבוה (בידוד עבה)

 

הנגן הינו נגן איכותי למדי, כך שהאיכות תקבע על פי הHU שלך ועל פי טיב הכבל.

על הHU אין לך כל כך שליטה כרגע,

על הכבל יש.

 

בהצלחה

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

roni_n:

 

תודה רבה, ממש עזרת לי ורכזת את כל התשובות בהודעה אחת.

 

הרכב הוא הונדה סיוויק 5 דלתות 2009 שמגיע עם רדיו-דיסק מובנה,

ולכן לא נראה לי שזה אפשרי בכלל להחליף HU, ואם כן זה סיפור לא קטן.

 

מהתשובה שלך לא ממש הבנתי איפה אני אקבל איכות עדיפה; דיסק צרוב עם השירים/נגן MP3 מחובר לשקע הAUX?

 

תודה,

דני.

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם

זה ממש תלוי ב HU שלך,

 

אם העקבה של הAUX איכותית והחיוט שתקנה איכותי לא צריך להיות הבדל,

אך עם העקבה (החיבור של המערכת) אינה איכותית סביר להניח כי מדיסק MP3 האיכות תהיה טובה במעט.

 

אל תצפה לסאונד מטרוף אך סאונד סביר ניתן להוציא מHU מקורי ואפילו מכניסת הAUX.

 

בהצלחה,

נשמח לדעת איך התקדם הנושא

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם
זה ממש תלוי ב HU שלך,

 

אם העקבה של הAUX איכותית והחיוט שתקנה איכותי לא צריך להיות הבדל,

אך עם העקבה (החיבור של המערכת) אינה איכותית סביר להניח כי מדיסק MP3 האיכות תהיה טובה במעט.

 

אל תצפה לסאונד מטרוף אך סאונד סביר ניתן להוציא מHU מקורי ואפילו מכניסת הAUX.

 

בהצלחה,

נשמח לדעת איך התקדם הנושא

רוני נ.

אכן הצלחתי, והמערכת שמגיעה עם הרכב לדעתי היא מצויינת (4 רמקולים), באס חזק מאוד וצליל מאוד חד כמו שאני אוהב :-)

תודה על העזרה חבר :-P

 

נ.ב

 

*שמעתי הרבה סיפורים שהרמקולים שמגיעים עם הרכב הם מאוד עדינים,יש למישהו טיפים איך לא לשרוף את המערכת שמגיעה עם הרכב?

 

*יש למישהו מושג אם אפשר לכוון את הבאס והטרייבל ברכב הזה?

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

×
×
  • תוכן חדש...