Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :-)

יש לי שאלה. האם מקבלים דוחות בכחול לבן,ברחוב דרך מנחם בגין בת"א בשעות 23:00 עד 7 בבוקר?

אני מתכנן ללכת לאזור הזה פעם בשבוע וברצוני לדעת תודה.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

חוקי חניה בתל אביב, בפעם ה100:

 

1. כחול לבן, ואין שלט מיוחד בתחילת הרחוב:

בעלי תו חניה של אותו איזור - חינם 24*7.

כל השאר - בתשלום מ9 בבוקר עד 7 בערב, יום שישי עד 1 בצהריים. יתר השעות - חינם. לכולם.

 

2. כחול לבן, שלט בתחילת הרחוב:

לפי ההוראות בשלט. בדרך כלל הוראות השלט הן "החניה בצד זה שמורה לבעלי תו חניה X בשעות 5 בערב עד ? בבוקר". במצב הזה כמובן שאסור לחנות בצד בו מוצב השלט אם אתה לא תושב האיזור.

 

3. אדום-אפור:

תמיד יהיה שלט בתחילת הקטע של האדום-אפור, ובו הגדרה מתי מותר לחנות ומתי לא.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אם כבר מדברים על איזורי חניה בתל אביב, על מנת להוציא תו תושב האם מספיק חוזה שכירות או שצריך גם כתובת רשומה במשרד הפנים?

פורסם

גם וגם.

 

ויש בנושא הזה מילכוד.

 

נניח ובעל הדירה עקב גיל או סיבה אחרת זכאי להנחה בארנונה.

 

ישנו את חשבון הארנונה על השם שלך ואז אתה תשלם בד"כ את הסכום המלא.

 

ויש המצאה חדשה בנושא חניה.

 

מותר לחנות באדום לבן בין השעות 2000 עד 0800 ללא חשש ובתנאי שבתחילת הקטע יש שלט המתיר זאת. רק היזהר שלא לסלק את רכבך בזמן , כי או אז דו"ח חניה 250 ש"ח + גרירה:-)

 

עוד שירות לאזרח מוגש מטעם עירית תל אביב יפו לטובת תושביה המוכים וחסרי החניה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

mayrun,

 

חוזה שכירות, תעודת זהות המעידה על שינוי כתובת, טופס ארנונה ע"ש המבקש, מסמך המעיד שהרכב הוא בשימושך או שלך.

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Transportation/ParkingMeans/LocalTav.asp

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

סתם שאלה לגבי הארנונה - מה הם עושים אם גר בדירה יותר מאדם אחד?

הארנונה יכולה להיות רשומה על שם כמה אנשים?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לגבי שותפים: אם הם רשומים בחוזה, הארנונה רשומה על שם כולם, כתובתם במשרד הפנים היא כתובת הנכס המושכר - נראה הגיוני שכולם יקבלו תו חניה.

 

לגבי ילדים - גם זה ניתן לבדיקה ואימות. ברוב המקרים כאשר מדובר בתושבים שגרים בת"א זמן רב, יופיעו במחשבי העיריה נתונים על הילדים והוריהים והגיוני שנעשה בכך שימוש.

בכל מקרה, אפשר להביא תמצית רישום ממשרד הפנים או ספח ת.ז של הורים שבו הילדים רשומים. זה עדיין מחייב שכתובת הילד תהיה ככתובת הוריו, ואם הוא עושה זאת רק לשם חניה, שלא יתפלא אח"כ שחידושי רשיונות נהיגה ורכב כמו גם קנסות וכד' מגיעים לכתובת ההורים. שלא יתפלא שבבחירות לכנסת או לרשות המקומית הוא צריך לנסוע להורים ואולי גם בעיות ברישום לבתי-ספר וכו'.

 

אגב, אני מכיר מקרה של אדם מבוגר שרצה לחסוך לילדיו כסף בבא היום ובכדי לקבל חלקת קבורה בחינם בעיר אחרת, שינה רק במשרד הפנים את כתובת מגוריו לכתובת בעיר האחרת (כתובת ילדיו). למגינת ליבו התברר לו שכל הנחות הארנונה שהיו לו בת"א בוטלו כיוון שלכאורה לא גר שם יותר. כמובן שהוא שינה מחדש את כתובת המגורים לת"א ונאלץ לחדש את כל ההנחות מחדש.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

צר לי לאכזב את כולכם

 

מניסיון אישי חוסר מקומות חניה הוא כזה שהעיריה נותנת אישור חניה אחד בלבד לנכס.

 

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Transportation/ParkingMeans/LocalTav.asp

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

השכילני צביקה, כי לי סירבו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ממה שאני יודע, אם שני הרכבים על אותו שם, מערימים קשיים, אבל כאשר מדובר בשני שמות שונים (בעל - רשום ברכב אחד, בת-זוג רשומה ברכב שני), לא היתה בעיה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
ויש המצאה חדשה בנושא חניה.

 

מותר לחנות באדום לבן בין השעות 2000 עד 0800 ללא חשש ובתנאי שבתחילת הקטע יש שלט המתיר זאת. רק היזהר שלא לסלק את רכבך בזמן , כי או אז דו"ח חניה 250 ש"ח + גרירה:-)

 

אתה בטוח שזה אדום-לבן ולא אדום-אפור?

×
×
  • תוכן חדש...