Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מצבר של שנפ כבר שנתיים גילו.

בקוטב הימיני{מינוס} יש לי קורוזיה קבועה,אני מנקה אחת לחודש או יותר בעזרת מים רותחים ואז מורח מעט גריז מגעים על הקוטב למעלה.

זה אפקטיבי רק לשבוע ולא יותר.

האם יש דרך אחרת והאם משהו יודע מה הסיבה לקח?

נ.ב

המצבר עובד נהדר אין לי בעיות איתו {טפו טפו} חח

פורסם

כמו שאמר מרק - ווזילין אכן מונע קורוזיה ועולה כמה שקלים :)

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

פורסם

אצלי בקיה המצבר שנפ 95 אמפר משנת 05' מוציא לי כבר חלודה וקורוזיה בלי סוף בקוטב (+)וגם מאבד מים. (כל שבועיים ס"מ ככה שזה בול על הלוחות)

אני שופך מים אבל אני מפחד שהמים יגיעו לקופסת הפיוזים שנמצאת ליד או לחיבור חשמלי כלשהו.

האוטו מניע רגיל והכל מתפקד מצויין ,זה רק העניין של האיבוד מים ששום דבר לא יעזור ,הם צריכים לצאת לאנשהו.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

1. כנראה קיימת בעייה של טעינת יתר כלומר מתח טעינה גבוה מידי

2. אתה ממלא מים מזוקקים מעבר לנדרש

3. איכות מצבר ירודה בטכנולוגיה של לפני 30 שנה (שנפ,וולתא)

4. התנגדות גבוהה בין נעל הכבל לבין הטרמינל של המצבר הנגרמת עקב נעל כבל באיכות יירודה או לא מהודקת במומנט סגירה מתאים

 

הכול יחד וכול אחד לחוד יכול לגרום לבעייה

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק ,יש לפעמים בעיות עם הידית של האורות .(נכבים ונדלקים קרה לי בחורף)

בכל מקרה האוטו כבר על 8500 ק"מ מאז הטיפול הקודם ככה שאני יכניס אותו לטיפול אני יבקש שיבדקו את הטעינה והמצבר.

וגם האורות באוטו נחלשים מתי שמפעילים את האורות דרך.(לא יודע מה הולך שם)

יש מצב שזה המצבר מסמן לי שהוא עומד למות?

אלטרנטור הוחלף לפני כשנה אני חושב.

ואת המים במצבר אני ממלא כאשר רואים את הלוחות אז ממש טיפה מעליהם רק שיכסה אותם.(פעם אחת היה חסר ליטר במצבר)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

קיה קרניבל 2002 דיזל 2.9.

האורות שנחלשים זה האור של השעון זמן,דיבורית (מוטורלה קבוע),וכל התאורה מתחת לרדיו איפה שכפתורי המזגן ,בלוח שעונים הכל רגיל.

המנורת טעינה לא נדלקת .(כמובן שלפני הנעה היא כן)

מוזר שלפני כמה חודשים בדקתי מתח על המצבר והוא היה 12.75 כשהרכב כבוי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...