Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אמור לנסוע לגרמניה בספטמבר השנה , אשמח לקבל פרטים לביקור במפעלי רכב ידועים : BMW ' mercedes VW .

 

"הכוונה כתובת / אתר / או חוו"ד מנסיון של אנשים

 

תודה מראש

פורסם

אני לא אמליץ לך על המוזיאונים של במוו, פורשה או מרצדס אלא דוקא על המפעל של פולקסווגן המוקדש כולו לפייטון ורק לו בדרזן.

 

המפעל נמצא במרחק נסיעה קצרה מאד ממרכז העיר ולמרות שאסור לצלם מפנים, זו חוויה מדליקה ואני מצרף כמה תמונות מחוץ למבנה מהטיול שלי במאי האחרון.

 

נסיעה טובה

volkswagen phaeton1.jpg

volkswagen phaeton2.jpg

volkswagen phaeton4.jpg

volkswagen phaeton5.jpg

volkswagen phaeton6.jpg

פורסם

מפעל/מוזיאון (הישן) במוו - ביקרתי בשנת 2001 והיה נחמד מאוד, בעיקר הביקור במפעל עצמו.

הבנתי שמאז המוזיאון שופץ והוא מעניין הרבה יותר ממה שהיה דאז.

 

במפעלים/מוזיאונים של פורשה ומרצדס אני אהיה בספט'.

 

ד"א, אם אתה נוסע בספט' לגרמניה - חובה לבקר בתערוכת פרנקפורט האימתנית :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני אנצל את השרשור כדי לשאול איזה תערוכות רכב (אם בכלל) מתקיימות ברחבי אירופה בסביבות סוף אוגוסט/תחילת ספטמבר השנה?

פורסם
מפעל/מוזיאון (הישן) במוו - ביקרתי בשנת 2001 והיה נחמד מאוד, בעיקר הביקור במפעל עצמו.

הבנתי שמאז המוזיאון שופץ והוא מעניין הרבה יותר ממה שהיה דאז.

 

במפעלים/מוזיאונים של פורשה ומרצדס אני אהיה בספט'.

 

ד"א, אם אתה נוסע בספט' לגרמניה - חובה לבקר בתערוכת פרנקפורט האימתנית :-)

 

 

האם תוכל להרחיב כיצד ניתן להגיע למפעלים של פורשה ומרצדס ?

 

תודה

פורסם

אלי (GOLF), בספט' השנה יש תערוכה בפרנקפורט (כפי שציינתי למעלה).

 

ולפותח הת'רד,

אפשרי לסוע ברכבת - אופציה נוחה, אך יקרה להפליא.

אפשרי להשכיר רכב - אופציה פחות נוחה וזולה יותר משמעותית (האופציה בה בחרנו).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

התערוכה בפרנקפורט בעייתית לי מבחינת תאריכים :( (היא מתחילה משהו כמו ב-17 לספט' עד כמה שזכור לי). אני חשבתי יותר לכוון סוף אוגוסט/תחילת ספטמבר.

×
×
  • תוכן חדש...