Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בולשיט.

ביום שההשקעה בתשתיות תגיע ל-20 אחוז בלבד מהסכום הנכנס לקופת המדינה כמיסים על רכב (לא מס הכנסה ולא נעליים, רק מיסים ישירים על רכב, דלק, רישוי וכו') אז תוכל להגיד שהמהנדסים של מע"צ או הקבלנים שלהם בונים סיבובים ומחלפים (עם שיפוע הפוך, כמובן) כמו שצריך.

 

את מי שתכנן את המחלפים המחברים בין כביש 6 לכבישים אחרים - צריך לקחת ולקצוץ לו את האצבעות שמקלידות. כנ"ל גם זה שאישר אותן (דוגמאות? חיבור של 6 ו-44 במחלף נשרים, חיבור דרומה של 6 במחלף נחשונים (פנייה 90 מעלות ימינה באמצע כביש מהיר), חיבור של מחלף שורק שכבר הזיזו כמה פעמים, חיבור של צומת עירון וכביש 6 שסותם את כל האזור), הכל נעשה כדי לחסוך כסף לזכיין, גם על חשבון בטיחות של המשתמשים בדרכים (ותמיד זה פוגע שאלה שנוסעים בכבישי החינם, כדי להעשיר את זכיין כביש 6 עוד).

 

בינתיים המדינה רק לוקחת ולוקחת מציבור הנהגים, שהיא הקבוצה הכי גדולה, אבל הכי לא מאוגדת.

 

בקשר לראייה הרחבה - כל מי שלא עיוור כמוך יראה ש-500 מצבות בכל שנה מעידות יותר מהכל על ההשקעה הלא מספקת (או חוסר ההשקעה) בתחום התחבורה בארץ (פירוט במיוחד עבורך - לא מדובר רק על עוד כבישים מהירים, אלא על תחבורה ציבורית ראוייה, תמרור נורמלי, בניית כיכרות (אז מה אם הן מורידות את כמות התאונות לאפס? הן עולות הרבה, מי שמסתכל על החור שבגרוש לא מעניינים אותו חיי אדם, כי יש לו נהג מטעם המדינה), אספלט נורמלי ועוד).

 

"כמה אנחנו עושים"... עוד מעט נלך וננשק את הרגליים של אדונינו במשרד התחבורע, שהואילו לזרוק לנו כמה עצמות.

 

 

יש לך מושג כמה תאונות קטלניות נגרמו כתוצאה מהשתוללות וכמה נגרמו ע"י נהגים "נורמטיביים" ?

 

תמשיך לקשקש, כולם יודעים שהשורה התחתונה בהודעות שלך תמיד תהיה אפס.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרשויות פרופר...אני מת על השפה הזו

 

שמר אתה מחלק עבודה ? ציטוט:

"העניין הוא שבשביל זה צריך לעבוד" ==זה מה זה זה? לאיזה "זה" אתה מכוון? למי קל לגלגל ? היחיד שמגלגל אשמות זה אתה

שמר.

תתפוס דבר פשוט אל תתאמץ מידי זה די קל להבין,כשנהג מתיר כל רסן ופועל בניגוד למצופה מנהג נורמלי אין אשם אחר מלבדו !

 

קאפיש ?

פורסם

תהיה בטוח שלאחד כמוך לא הייתי נותן לטאטא רחובות, לא כל שכן להיות טוקבקיסט בשכר.

 

אם 99 אחוז מהנהגים "מתירים" רסן, משהו דפוק ברסן ועוד יותר דפוק אצל מי שמחזיק אותו. אתה הבנת את זה ברוך?

פורסם

לא השארת לי ברירה אלא לפרוש מהדיון,ישלי הרגשה שמולי עומד אדם בעל אופק ראייה צר ביותר שלא לומר חוסר הבנה.

תם ונשלם,וחבל.

פורסם
יש כזה דבר ,קוראים לזה מסלול מרוצים ,מה שחסר במדינה הזות (מביין הרבה הדברים שחסר).

 

ידידי הצעיר - גם במסלול מירוצים, נוהגים נהגים מקצוענים/מקצועיים, ולא כל מי שמתחשק לו ואיך שמתחשק.

alfa 156 2.5.

פורסם

שמר,אמרת NEXT עכשיו אני הבא בתור.

בעיקרון אתה טועה מגרשי ההחלקות שלך לא יפתרו את המצב... סתם סתם.:lol::wink:

 

וברצינות:אני תומך בדעתו של שמר משרד התחבורע והשרים האלה שאנחנו בוחרים לא רק שלא מועילים נגד תאונות הדרכים אלא גם גורמים לכך שיהיו מס' הרוגים גדול יותר להזכירכם מה עשתה הממשלה בשנים האחרונות נגד תאונות הדרכים?

התשובה היא שום דבר אחד גדול.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
יניב, מילא...ממך הייתי מצפה קצת להבין את האג'נדה שאני מנסה להעביר.

 

 

אין לך מה להתפלא, אני מסכים איתך לחלוטין אבל באותה נשימה אני טוען שרוב עברייני התנועה הכבדים, אלא שקוטלים משפחות ומייצרים כותרות בערב בחדשות הם אנשים כוחניים ואלימים על הכביש ומחוצה לו ולהאנשים האלה, לא חינוך, לא הסברה ולא הרתעה יעזרו.

 

מכיר את 2 העיוורים שפוגשים פיל?

אז אתה ממשמש את החדק וחושב שפיל זה צינור.

אני ממשמש את הרגל וחושב שפיל זה עמוד בטון.

בסופו של יום, שניינו אשמאים זקנים שממשמשים פילים. :shock:

 

לא...התבלבלתי! בסופו של יום, שנינו רואים וחושבים בדיוק אותו דבר רק מזוית קצת שונה.

 

 

 

מצד שני, אני מסכים איתך שהרבה מאוד תאונות דרכים וחיי אדם יחסכו לכולנו אם 100% מהנהגים ידעו על בשרם מה ההרגשה של אובדן שליטה על הרכב ואיך מרגישה תאונה ב 40 קמ"ש (כשהייתי נער, איזה אגודה למלחמה בתאונות הדרכים הביאה לביה"ס שלי מין נגרר שעליו היה מין סימולטור של תאונה ב 30 קמ"ש, זה היה כסא על מין מסילה תלולה והיית מחליק על המסילה עד למעצור בקצה שהיה מטלטל אותך קשות (כולה באיזה 30 קמ"ש) וכל תלמידי התיכון עברו את החוויה ה"מרנינה".

זה עדיין קיים?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה הכיסא לא רק שקיים אלא נושם ובועט יום יום שעה שעה ,רק שכעת זה כיסא אמיתי עם מעצור בדמות קיר או רכב אחר או עמוד בטון,דבר נוסף המהירות של הכיסא השתנתה עד כדי כך שבניגוד לבית ספר שלך שיצא חי כעת מאבדים כמה אנשים בדרך,

 

משמע ,הרבה לא למדו מהגלישה המופלאה ההיא...

 

יאללה ממשיכים למגרש ההחלקה.

עיין ערך שמר -החלקה.

פורסם
אין לך מה להתפלא, אני מסכים איתך לחלוטין אבל באותה נשימה אני טוען שרוב עברייני התנועה הכבדים, אלא שקוטלים משפחות ומייצרים כותרות בערב בחדשות הם אנשים כוחניים ואלימים על הכביש ומחוצה לו ולהאנשים האלה, לא חינוך, לא הסברה ולא הרתעה יעזרו.

לא טענתי לרגע שלא צריך להענישם/לשלול מהם את הזכות להתנייד בחופשיות בכבישים. עם זאת - ענישה היא סוג של חינוך (באמצעות גרימת נזק/כאב/שלילת חרות וכו'). אם תשתמש רק בשיטה הזו - אתה מקבל תוצר שמבין רק אלימות והופך לאלים מאוד בעצמו (בעצמך כתבת שהחברה שלנו הופכת לכזו, כולל בכביש). יתרה מכך - דווקא נגד אותם אנשים אלימים באופן קיצוני, קצרה ידם של מוסדות השלטון מלהושיע, הם כבר לא פוחדים מהעונשים ומשמשים דוגמה רעה לכל השאר (כיצד האלימות משתלמת בסוף). אם תשלב את הענישה ביחד עם חינוך לתרבות אחרת (במקרה שלנו, גם נהיגה אחרת), תתעלם מהעבירות הלא מסוכנות אך כה פופוליסטיות ומכניסות כסף למדינה (מהירות) ותזמבר את מי שמגיע לו באמת, תקבל גם הרתעה כלפי רוב הציבור (תמיד יהיו העבריינים שישימו קצוץ על החוק, אבל זה גרעין קטן שדי קל להכניס לכלא אם צריך) וגם כבוד של כלל הציבור לשיטה.

 

 

 

 

מצד שני, אני מסכים איתך שהרבה מאוד תאונות דרכים וחיי אדם יחסכו לכולנו אם 100% מהנהגים ידעו על בשרם מה ההרגשה של אובדן שליטה על הרכב ואיך מרגישה תאונה ב 40 קמ"ש (כשהייתי נער, איזה אגודה למלחמה בתאונות הדרכים הביאה לביה"ס שלי מין נגרר שעליו היה מין סימולטור של תאונה ב 30 קמ"ש, זה היה כסא על מין מסילה תלולה והיית מחליק על המסילה עד למעצור בקצה שהיה מטלטל אותך קשות (כולה באיזה 30 קמ"ש) וכל תלמידי התיכון עברו את החוויה ה"מרנינה".

זה עדיין קיים?

 

קראו לו "המשכנע", הוא נע, למיטב זכרוני, רק ב-13 קמ"ש, אבל האפקט שלו הספיק. גאונותם של האחראים סילקה אותו מהשטח, כי חגורת בטיחות היא לא באמת חשובה (NOT).

 

קוראים לי קישקשתא, קישקשתא זה שמי, כמעט ושכחתי - שלום!

.....

פורסם

אני חושב שהפתרון הוא לא נקודתי. חינוך נכון ולימוד נהיגה (כולל החלקה ומצבי קיצון מבוקרים), מסלולי מרוצים (ועל מסלול מרוצים כל אחד יכול לעלות אם יש לו את הכסף לזה), ואכיפה אפקטיבית ומאסיבית.

אני אשמח לראות פי 4 ניידות מפטרלות בכבישים ובתוך הערים והיישובים.

 

לתפוס נהגים על 120 בכביש רחב פתוח מואר וישר זה לא חוכמה ולא עוזר.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אני לחלוטין התיאשתי מנושא האכיפה וההפחדה, עזוב אותך ממהירות,ממל"זים וכל מיני עבירות ושיטות אכיפה וקניסה שהן בעצם שנויות במחלוקת, בא ניקח עבירה מאוד נפוצה כמו דיבור בנייד ביד בשעת הנהיגה (עבירה שגם אין שום בעיה להמנע ממנה, אתה לא עונה לטלפון בטעות).

 

אין בכלל ספק, מדובר במכת מדינה!

 

ראבאק, רובנו בארץ הזאת לא נוהגים בפורשה וגרים בארסוף ולהפרד סתם ככה פתאום מאלפיית מרשרשים זה מכה לא קטנה ל 90% משקי הבית בישראל ועדיין, אולי זה תרבות ה"לשים ז על החוק", אולי "לי זה לא יקרה" אולי זה עניין של פריקת עול, אין לי מושג מה זה ולמה זה אבל דחילאק, כל בן אדם שני שאני רואה בכביש נוהג עם נייד ביד.

 

מה שאני מנסה להגיד הוא שיש בעם ישראל איזושהיא בעיה שנובעת מסיר הלחץ הכלכלי,מדיני,בטחוני המטורף הזה שאנו חיים בו (וכבר היה מי שקבע שהחברה הישראלית היא חברה ששורה במצב קבוע של פוסט-טראומה)שגורמת ללחץ להשתחרר בכל מיני מקומות לא ממש מוסברים, הכביש הוא אחד מהמקומות האלה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה אני לא מסכים איתך.

זה כמו חוק העישון החדש - בהתחלה בעלי הפאבים חששו מאוד מקנסות ובעיות, אבל כשהם ראו שאין אכיפה והפקחים לא מגיעים נוצר מצב שכולם מצפצפים על החוק הזה.

 

אם תתחיל אכיפה מאסיבית של דיבור בפלאפונים בזמן נהיגה, אז אנשים ידברו פחות בפלאפון. הבעיה שהמשטרה עושה מבצעים נקודתיים (למשל נהיגה בשכרות) ולא מקיימת אכיפה קבועה ומתמשכת.

 

הרבה פעמים אני משווה בין בני אדם לכלבים. גם כשאתה מאלף כלב עקביות זאת מילת מפתח מאוד חשובה. אם לא תהיה עקבי ונחרץ (תגובה מיידית בהתאם למעשיו של הכלב) כל הזמן הכלב סתם יהיה מבולבל, מתוסכל וכמובן לא מאולף.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

הסגנון כתיבה שלך מסגיר אותך מיד

אין ספק בכלל מי עומד מאחורי הדמות שנקראת שמר

 

אין לך מספיק יושרה עצמית לכן אתה מתפתל מקלל מגדף ומנצל את זה שמנהלים תומכים בך

עוד בעייה כאובה שמשרישה עוד יותר את הצ'וחיות שלך,ללא ספק.

פורסם
אני לחלוטין התיאשתי מנושא האכיפה וההפחדה, עזוב אותך ממהירות,ממל"זים וכל מיני עבירות ושיטות אכיפה וקניסה שהן בעצם שנויות במחלוקת, בא ניקח עבירה מאוד נפוצה כמו דיבור בנייד ביד בשעת הנהיגה (עבירה שגם אין שום בעיה להמנע ממנה, אתה לא עונה לטלפון בטעות).

 

אין בכלל ספק, מדובר במכת מדינה!

 

ראבאק, רובנו בארץ הזאת לא נוהגים בפורשה וגרים בארסוף ולהפרד סתם ככה פתאום מאלפיית מרשרשים זה מכה לא קטנה ל 90% משקי הבית בישראל ועדיין, אולי זה תרבות ה"לשים ז על החוק", אולי "לי זה לא יקרה" אולי זה עניין של פריקת עול, אין לי מושג מה זה ולמה זה אבל דחילאק, כל בן אדם שני שאני רואה בכביש נוהג עם נייד ביד.

 

מה שאני מנסה להגיד הוא שיש בעם ישראל איזושהיא בעיה שנובעת מסיר הלחץ הכלכלי,מדיני,בטחוני המטורף הזה שאנו חיים בו (וכבר היה מי שקבע שהחברה הישראלית היא חברה ששורה במצב קבוע של פוסט-טראומה)שגורמת ללחץ להשתחרר בכל מיני מקומות לא ממש מוסברים, הכביש הוא אחד מהמקומות האלה.

 

אתה לחלוטין התייאשת אבל כפי הנראה אתה לא כזה קנדידט גדול שיש לו אפשרות השפעה או דעה מקצועית.

ולכן..מי שאחראי על נושא האכיפה אינו מקשיב לעצתך למרות "שאתה אישית" התייאשת,אבל כפי שציינתי אתה אישית עוד לא קובע מה טוב ומה לא טוב.

אם יבטלו את העונשים הכספיים עד לגבול של עשר עבירות חמורות אתה תראה כאן קטל בדרכים שכמוהו טרם נראה.

 

זה המצב,זו האמת,והנהגים ורק הם הם האשמים,כולל נהגים מעורבים שיכלו בקלות למנוע תאונה אם רק רצו(רצוי שכולם יקראו שוב את דבריו של ג'רמי).


×
×
  • תוכן חדש...