Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נא לא לצטט הודעה קודמת.

 

הס,תרגע.תעשה סדר אצלך בבית קודם לכן.

 

מי שאשם אלו הנהגים בלבד.אל תמכור לי סיפורי מדידות.

 

הס,תרגע.

 

אני לא יודע מאיפה באת, אבל תדע איפה אתה נמצא. זהו פורום בו מקיימים דו-שיח.

אז במקום לירות סמסאות דביליות לכל עבר, לא להתייחס לאף משפט שנכתב עבורך פה ובנוסף עוד להשתיק אנשים תנסה לפתוח את הראש קצת.

התרבות הישראלית היא לא משהו שאפשר להשריש מחדש, התרבות הזו באה לידי ביטוי בכל דבר כמו שבגירה כתב. במיוחד בנהיגה.

אולי אי-אפשר לשנות והנחיל ערכים חדשים פה, אבל כן אפשר לרכך את התרבות הזו ולמזער נזקים על הכביש. הטפלות דבילית "לעברייני מהירות" היא לא הדרך.

ההבדל בינינו לבין מדינות אחרות בעולם הוא היחס כלפי האזרח. ופה הריח באוויר הוא אי אכפתיות אחת גדולה.

שמעתי על סיפור באשדוד שבוע שעבר על בעל שחש במהירות לבית החולים עם אשתו ההרה ברכב, אלא ששוטר תנועה עצר אותם, עיקב אותם כ20 דקות (בהם לאישה היו צירים, אבל לשוטר לא הזיז) ולבסוף נתן להם דו"ח על נסיעה מופרזת.

במדינת מתוקנת אחרת עם ערכים ותרבות שונה - לא רק שהשוטר לא היה עוצר אותו, הוא גם היה אומר לו סע אחריי לבית החולים.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פשוט מעצבן !! כמה אנשים יכולים להיות מפגרים חסרי אחריות!! וזה רק בלשון המעטה!

פשוט מדהים מה הם לעזעזל ציפו ?!

אני מאחל לבחור להרקב בכלא כל כך הרבה שנים.

וכן זו הסיבה שאין לנו ראלי בארץ ושיפורי מנוע וכל השאר בגלל אנשים כאלה.

פורסם
שמר,

 

אני ממש לא מסכים איתך (אבל אני לא אגיד לך הס:shock: ),החברה הישראלית עוברות כבר כמה שנים טובות תופעה של פריקת עול מוחלטת.

 

 

מתי פעם אחרונה עמדת בתור לרכוש כרטיס לסרט כשאיזה "אבו ענתר" חותך את כל התור תוך צעקות ואיומים?

מתי פעם אחרונה ישבת וראית סרט ואיזה פוסטמה פתאום עונה לטלפון ומנהלת שיחות בקולי קולות באמצע הסרט?

מתי ניסית בחוף הים להגיד למישהוא שהכלב המשוחרר שלו מפחיד אותך?

 

 

אותו דבר בכביש, אנשים פורקים עול ושום חוקים, חינוך או עונש מות לא יעזרו כאן.

 

 

אספר לך סיפור על אותו אחד שעלה לגן העדן.

 

צדיק גדול הוא לא היה, וכך התגלגל לפתחו של הגיהנום. השטן נתן לו 3 אפשרויות:

1. גיהנום אנגלי.

2. גיהנום גרמני.

3. גיהנום ישראלי.

 

שאל הבחור במה דברים אמורים:

אמר לו השטן:

גיהנום אנגלי - פיש אנד צ'יפס כל חייך, כל יום בערב יש טבילה במים חמים מאוד בטמפ' של 80 מעלות, קמים כל יום ב-6 בבוקר, והולכים על גחלים בטמפ' של 400 מעלות.

אמר גיבורנו:

לא, לא מתאים לי, חרא תנאים, מה יש בגרמני?

נקניקיות פרנקפורטר וכרוב כבוש כל חייך, כל ערב טבילה במים כמעט רותחים בטמפ' של 90 מעלות, קמים כל יום ב-5:30, הולכים על גחלים בטמפ' 500 מעלות.

סירב האיש שוב, טען שהגרמנים זה לא בשבילו ושאל מהו הגיהנום הישראלי.

ענה השטן:

פלפאל שטוגן באותו שמן בשנתיים האחרונות, כל ערב טבילה במים מבעבעים בטמפ' 100 מעלות, קמים כל בוקר ב-4, הולכים על גחלים לוחשות בטמפ' 800 מעלות.

 

בחר גיבורנו בישראלי, והשטן התפלא:

באנגלי התנאים הכי קלים, לא התרצית, בגרמני המצב עדיין טוב יחסית ופסלת אותו. למה לקחת את התנאים הכי גרועים?

 

ענה ידידנו:

אני את הישראלים מכיר, מים רותחים זה לא מים רותחים, 4 בבוקר זה לא 4 בבוקר, 800 מעלות זה לא 800 מעלות, נסתדר !

 

 

 

כל הסיפור הזה בא להדגיש את החאפריות והחפיפניקיות של החברה הישראלית (לא בכל מקום, אבל בחלקה הגדול) - אשר באה לידי ביטוי גם בצורה בה ניתן רשיון לאדם שאין לו מושג כיצד המכונה אותה הוא מנסה להוביל תתנהג במצב קיצון.

 

במקום להביא את הלומד למצב קיצון בצורה מבוקרת וללמד אותו איך להתנהג במצב זה (אפילו פעולה סופר פשוטה כמו בלימה עם ABS), מאשימים אותו שהוא פרחח, שהוא עבריין, שהוא פורע חוק ומסוכן לציבור.

 

האמן לי שהחלקה אחת משנה לחלוטין את כל החשיבה של אדם ממוצע על יכולת הנהיגה שלו. שים לב, לא אמרתי שהוא לומד לשלוט ברכב כאשר הוא מחליק, אבל הוא לומד לתת את הכבוד לכוחות הפיזיקליים אשר משגרים אותו בלי שליטה.

ברור שלא כ"א ילמד מייד להשתלט על FISH TAIL או לעלות מהשוליים לכביש, אבל לפחות יהיה לו מושג מה עומד להתרחש.

 

היום, מה שקורה - האדם נתקל בד"כ בזנב המכונית משיג אותו רק כאשר הוא כבר בדרכו לקיר או מכונית אחרת, הרבה פעמים הוא לא ייצא מזה.

 

מוסדות מדינת ישראל כבר חשבו בצורה חיובית פעם אחת (לפני הרבה שנים) והחליטו לחייב את הלומדים לרשיון לעבור במגרש החלקה.

אתה כבר ראית את המוני עם ישראל מחליקים במגרשים?

 

הדרכה בנהיגה מתקדמת עדיפה עשרת מונים על כל עונש או שלילה, אבל אז לא יוכלו להאשים את הש"ג. חשוב יותר - מדינת ישראל תאבד הכנסות, שעל פי פעולותיה - מעניינות אותה הרבה יותר מחיי אדם.

פורסם

שמר כבר גלש אל מגרש ההחלקה...לזה קוראים קיצור דרך.

לפני המגרש שמר תתחיל לבנות מתקן שתוכל לראות בו את החטוטרת שלך.

פורסם
אספר לך סיפור על אותו אחד שעלה לגן העדן.

 

צדיק גדול הוא לא היה, וכך התגלגל לפתחו של הגיהנום. השטן נתן לו 3 אפשרויות:

1. גיהנום אנגלי.

2. גיהנום גרמני.

3. גיהנום ישראלי.

 

שאל הבחור במה דברים אמורים:

אמר לו השטן:

גיהנום אנגלי - פיש אנד צ'יפס כל חייך, כל יום בערב יש טבילה במים חמים מאוד בטמפ' של 80 מעלות, קמים כל יום ב-6 בבוקר, והולכים על גחלים בטמפ' של 400 מעלות.

אמר גיבורנו:

לא, לא מתאים לי, חרא תנאים, מה יש בגרמני?

נקניקיות פרנקפורטר וכרוב כבוש כל חייך, כל ערב טבילה במים כמעט רותחים בטמפ' של 90 מעלות, קמים כל יום ב-5:30, הולכים על גחלים בטמפ' 500 מעלות.

סירב האיש שוב, טען שהגרמנים זה לא בשבילו ושאל מהו הגיהנום הישראלי.

ענה השטן:

פלפאל שטוגן באותו שמן בשנתיים האחרונות, כל ערב טבילה במים מבעבעים בטמפ' 100 מעלות, קמים כל בוקר ב-4, הולכים על גחלים לוחשות בטמפ' 800 מעלות.

 

בחר גיבורנו בישראלי, והשטן התפלא:

באנגלי התנאים הכי קלים, לא התרצית, בגרמני המצב עדיין טוב יחסית ופסלת אותו. למה לקחת את התנאים הכי גרועים?

 

ענה ידידנו:

אני את הישראלים מכיר, מים רותחים זה לא מים רותחים, 4 בבוקר זה לא 4 בבוקר, 800 מעלות זה לא 800 מעלות, נסתדר !

 

 

 

כל הסיפור הזה בא להדגיש את החאפריות והחפיפניקיות של החברה הישראלית (לא בכל מקום, אבל בחלקה הגדול) - אשר באה לידי ביטוי גם בצורה בה ניתן רשיון לאדם שאין לו מושג כיצד המכונה אותה הוא מנסה להוביל תתנהג במצב קיצון.

 

במקום להביא את הלומד למצב קיצון בצורה מבוקרת וללמד אותו איך להתנהג במצב זה (אפילו פעולה סופר פשוטה כמו בלימה עם ABS), מאשימים אותו שהוא פרחח, שהוא עבריין, שהוא פורע חוק ומסוכן לציבור.

 

האמן לי שהחלקה אחת משנה לחלוטין את כל החשיבה של אדם ממוצע על יכולת הנהיגה שלו. שים לב, לא אמרתי שהוא לומד לשלוט ברכב כאשר הוא מחליק, אבל הוא לומד לתת את הכבוד לכוחות הפיזיקליים אשר משגרים אותו בלי שליטה.

ברור שלא כ"א ילמד מייד להשתלט על FISH TAIL או לעלות מהשוליים לכביש, אבל לפחות יהיה לו מושג מה עומד להתרחש.

 

היום, מה שקורה - האדם נתקל בד"כ בזנב המכונית משיג אותו רק כאשר הוא כבר בדרכו לקיר או מכונית אחרת, הרבה פעמים הוא לא ייצא מזה.

 

מוסדות מדינת ישראל כבר חשבו בצורה חיובית פעם אחת (לפני הרבה שנים) והחליטו לחייב את הלומדים לרשיון לעבור במגרש החלקה.

אתה כבר ראית את המוני עם ישראל מחליקים במגרשים?

 

הדרכה בנהיגה מתקדמת עדיפה עשרת מונים על כל עונש או שלילה, אבל אז לא יוכלו להאשים את הש"ג. חשוב יותר - מדינת ישראל תאבד הכנסות, שעל פי פעולותיה - מעניינות אותה הרבה יותר מחיי אדם.

 

אהבתי את התגובה והסיפור בפרט...

 

פשוט שטות של צעירים, אני גם צעיר אבל אני מאחל לעצמי לא לנהוג ככה ולא להדרדר לשטויות כאלו...

עוד דוגמא מעשרות/מאות שמראות על רשויות החוק של מדינת ישראל ובמיוחד על משרד התחבורה.

volkswagen Golf, 1.6 TRENDLINE FSI 2007, 115HP

פורסם

שמר כתבתי לך שמי שאשם בתאונות זה רק הנהג עצמו או כמה נהגים יחד,תעקוב אחרי התאונות בחצי שנה אחרונה ותלמד שמי שעשה טעויות פאטאליות שילם מחיר כבד.

זה ממש פשוט לא תהפוך נהיגה לטרוף לא תיהיינה תאונות.

החברים שלך בישראל משתוללים והם האשמים העקריים,שלא לדבר שחלק מהם בורח ממקום הקטל ומפקיר פצוע בשטח.

 

ילדותי לחפש את האשם בשלטון,אבל לך זה נוח כי זה מה בא לך לומר.

 

הס שמר הס,תרגיע.

פורסם
אהבתי את התגובה והסיפור בפרט...

 

פשוט שטות של צעירים, אני גם צעיר אבל אני מאחל לעצמי לא לנהוג ככה ולא להדרדר לשטויות כאלו...

עוד דוגמא מעשרות/מאות שמראות על רשויות החוק של מדינת ישראל ובמיוחד על משרד התחבורה.

 

גם אתה שוקע בבוץ הקשקושים,לאט אבל בטוח אתה מסגל לעצמך רמייה עצמית,הכי קל שיש !

פורסם
שמר כתבתי לך שמי שאשם בתאונות זה רק הנהג עצמו או כמה נהגים יחד,תעקוב אחרי התאונות בחצי שנה אחרונה ותלמד שמי שעשה טעויות פאטאליות שילם מחיר כבד.

זה ממש פשוט לא תהפוך נהיגה לטרוף לא תיהיינה תאונות.

החברים שלך בישראל משתוללים והם האשמים העקריים,שלא לדבר שחלק מהם בורח ממקום הקטל ומפקיר פצוע בשטח.

 

ילדותי לחפש את האשם בשלטון,אבל לך זה נוח כי זה מה בא לך לומר.

 

הס שמר הס,תרגיע.

 

תמיד קל להגיד שהשלטון אשם (למרות שברוב המקרים השלטון באמת אשם) אבל יותר קל להכליל....

מעטים אלו שעושים תאונות פגע וברח וכבר כמה זמן שלא שמענו על תאונה כזאתי.

מעבר לכך, אתה מתייחס לזה במונחים צבאיים כשהמצב לגמרי שונה.

 

ואני עדיין דובק בכך שאם השלטונות היו יותר אחראיים תאונות מהסוג הזה יכלו להימנע ע"י החמרה בטסטים ואכיפה גבוהה יותר של החוק.

volkswagen Golf, 1.6 TRENDLINE FSI 2007, 115HP

פורסם
באמת שנמאס מהאידיוטים האלה שנוהגים לנו על הכבישים.

קרה לי מקרה גם עם אידיוט רציני היום,שבמזל נגמר בלי שום נזק.

 

בעודי חוזר מהרצליה ברחוב שדה הגלים,הרחוב הראשי של הרצליה פיתוח. לכיוון כביש 5.

עומד בפקק המוכר מקניון ארנה בערך עד לכביש 5,נעצר בנתיב לצידי אידיוט עם מאזדה ליסינג ומסתכל עלי.

לא עוברות כמה שניות והוא שובר את ההגה שלו ומחליט להכנס לנתיב שאני תוך כדי תנועה,הוא רואה שהוא לא מצליח להכנס ומישר מיד את ההגה.נותן לחיצה ושובר שוב את כל ההגה ימינה לתוך הנתיב שלי. הגענו למצב שהוא נכנס לי לנתיב בכח אני צמוד למדרכה וכל זה תוך כדי תנועה,הוא נצמד אליי והמראה שלי שרטה את המאזדה ליסינג המעפנה שלו.

הפנס שהשארתי לו שמה נתן לאגו שלי להבליג על המעשה של הטיפש הזה ונתתי לו להכנס מלפני.

 

רק לי נראה שאתה אידיוט הרציני לא פחות ממנו?

אני מצטרף למה שכתב ברמונדו.

מגיע מישהו בנתיב לידך, לך ברור ב 100% שהוא רוצה להכנס לנתיב שאתה נמצא בו, ובמקום לעשות את מה שכל בנאדם נורמלי היה עושה, ולתת לו להשתלב בתנועה, אתה מחליט במודע לנסות למנוע ממנו להכנס לפניך וממשיך להתקדם כדי לנסות לחסום אותו, עד כדי פגיעה של המכוניות.

במה בדיוק אתה יותר טוב ממנו?

כל עוד אתם ממשיכים להתנהג ככה על הכביש, שום דבר לא ישתנה.

ואל תגידו שזה לא יכול להיות אחרת. עובדה שברוב מדינות העולם הכבישים לא נראים ככה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

בהחלט מסכים על אכיפה והחמרה כבדה על המשתוללים הקיצוניים.

ומתוך כך שאתה מצדד בהחמרה זו ההוכחה שהנהג אינו מתנהג נכון,ולא השלטונות.

 

חשוב לרגע מהיכן צמחה ההכבדה וההתעלקות אם לא כתוצאה מפעולות של נהגים ?

 

אם יש לנהגים "צרות" זו רק אשמתם,הם הולידו את ההכבדה,הם גרמו שיעקבו ויכבידו את היד הקשה,כי חלק מהנהגים מתנהג בברוטאליות וגורם לקטל גם בכבישים נוחים ורחבים ,לכן אין מוצא כל חיפוש אשמים מלבדם נועד לכשלון חרוץ,הנהגים וטעויות אנוש הם עיקר הבעייה.

 

ובפשטות,רק הנהג גורם לתאונה !

פורסם

ואל תגידו שזה לא יכול להיות אחרת. עובדה שברוב מדינות העולם הכבישים לא נראים ככה.

 

ברוב מדינות העולם לא נותנים לנהג לעלות על הכביש לפני שמלאו לו 18 שנים.

למרות שאני רק בן 17 אני כן מודע לכך שהרבה תאונות נובעות מתמימות וקלות דעת של צעירים שמוותרים לעצמם ועושים שטויות.

volkswagen Golf, 1.6 TRENDLINE FSI 2007, 115HP

פורסם

לא רק צעירים

גם נהגי הסעות לוקחים לגיהינום משפחות שלמות

גם נהגי אוטובוס מאבדים עצמם לדעת בעקיפות שלוקחות לעולם הבא תיירים באילת

דוגמאות יש כמו חול

הכל בא מהמוח המפעיל הוא האשם גם אם לא התאמץ למנוע תאונה,לא כל שכן האשם בתאונה.

 

נסיון של שמר להשליך אשמה על אחרים הוא ילדותי ומראה על חוסר רצינות.

הבעייה שהוא רץ אחוז אמוק למגרש ההחלקות.

פורסם

ראינו את הרצינות של שולחיך, מעל 30 שנה ומחדליהם גורמים ל-500 הרוגים בכל שנה.

חלוץ ופרץ הלכו הבייתה על הרבה פחות הרוגים, אבל דמגוגים כמוך מאפשרים לאחראים על ההרוגים בכבישים לצאת בשלום.

 

נהג שאין לו מושג מה לעשות הוא נהג שיעשה תאונה, בין אם ירצה בכך או לא.

למגרשי החלקה אני הולך כדי לדעת איך להתחמק מנהגי פרדות ועגלות, שאתה מייצג נאמנה.

פורסם
במקום להביא את הלומד למצב קיצון בצורה מבוקרת וללמד אותו איך להתנהג במצב זה (אפילו פעולה סופר פשוטה כמו בלימה עם ABS), מאשימים אותו שהוא פרחח, שהוא עבריין, שהוא פורע חוק ומסוכן לציבור.

אני אפילו לא רוצה לדעת מה קורה בבלימה כאשר אין ברכב ABS... לדוג' במקרה שלי.

 

 

ד"א קיימים איפשהו קורסים של נהיגה מתקדמת?


×
×
  • תוכן חדש...