Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמר,

אתה מאשים את השלטון ואכן, יש לו מידה לא פחותה בכלל של אשמה אבל תגיד לי משהו אחד, איך מגרש החלקה וקורס נהיגה מתקדמת יפתרו את הבעיה של דריסת ילדות ונטישתן לדמם למוות באמצע הכביש?

 

כי אותם חארות שעושים את זה, המגרש החלקה שלך מעניין להם את התחת.

 

תזוז מהנתיב כי הם עוברים עכשיו ואם לא תזוז, עו"ד שלהם יספר במבט לחדשות 21:00 כמה התאונה הייתה באשמתך וכולם מתפללים שתצא מהעניין בשלום אחרי שנתיים-שלוש בבית לונשטיין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

העניין טופל, אין צורך ללבות את האש.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ראינו את הרצינות של שולחיך, מעל 30 שנה ומחדליהם גורמים ל-500 הרוגים בכל שנה.

חלוץ ופרץ הלכו הבייתה על הרבה פחות הרוגים, אבל דמגוגים כמוך מאפשרים לאחראים על ההרוגים בכבישים לצאת בשלום.

 

נהג שאין לו מושג מה לעשות הוא נהג שיעשה תאונה, בין אם ירצה בכך או לא.

למגרשי החלקה אני הולך כדי לדעת איך להתחמק מנהגי פרדות ועגלות, שאתה מייצג נאמנה.

 

הנימוקים שלך וכן התשובות בכלל לא בכיוון

אתה מעדיף ניבול פה על הבנה ואין לי ספק שאינך מבין מה אתה שח

אני חושש מאנשים כמוך שמחפשים אצל האחרים את האשמה כאשר האשם עצמו הוא לא אחר מאשר הנהג

אתה עושה מעצמך צחוק ואין לי ספק שאינך מבין את שורש הבעייה

פורסם

חשבתם על האפשרות ששנייכם צודקים ?

 

גם באתר אור ירוק נפתח סקשיין לתחום הממשלה.

http://www.oryarok.org.il/?p=1557

 

אין ספק לנהג יש את האחריות לנהוג כמו שצריך אבל הממשלה אכן צריכה להכין תשתית נורמאלית.

אני נהג חדש ואני חייב לציין שבמידה והרכב שלי יגיע למצב של החלקה בכביש או איזשהו מצב שהוא לא נורמאלי אין לי מושג מה עליי לעשות כדי למנוע אסון.

אתם מדברים על נהיגה עם מערכת abs , אבל המציאות היא שלרוב הנהגים החדשים כמוני אין את זה באוטו.

אני נוסע על האוטו בידיעה שאין לי כריות אוויר או מערכת abs אבל יש לי אפשרות אחרת ?

מצד אחד ההורים כמובן לא סומכים על ילדייהם הנהגים החדשים כדי לשלוח אותנו במכונית שלהם הכוללת את התוספות הנ"ל.

מצד שני סומכים עליינו ששנסתדר עם מה שיש.

 

אין לי ספק עכשיו שאני אחריי לימודיי הנהיגה שיש פאק אדיר בכל נושא הלימוד, צריך להיות סקשיין ללימוד נהיגה במצבים לא נורמטיבים,צריך להיות גם טסט בנושא זה, ובנוסף צריך להיות טסט בהתנהגות אנושית על הכביש מתן כבוד וסבלנות.

 

תקנו אותי אם אני טועה אני תמיד שמח ללמוד.

front: morel dotech ovation 6

back :Pioneer 460W TS-A6993

sub: pioneer 1400w TS-W308D4

amp : ba4400

פורסם
ברוב מדינות העולם לא נותנים לנהג לעלות על הכביש לפני שמלאו לו 18 שנים.

למרות שאני רק בן 17 אני כן מודע לכך שהרבה תאונות נובעות מתמימות וקלות דעת של צעירים שמוותרים לעצמם ועושים שטויות.

 

קודם כל - לא נכון. במדינות רבות עם שיעור תאונות נמוך מישראל יכולים להתחיל ללמוד נהיגה מגיל 16, ויכולים גם להתאמן בליווי הורים לפני קבלת הרשיון (בישראל יהיה טעות לתת להורים לאמן את ילדיהם לדעתי). במדינות רבות ניתן גם לעלות על הכביש הציבורי עם רכב ממונע בצורת קטנועים בגיל עוד יותר מוקדם. כך הצעירים מגיעים לראשונה להגה של אוטו כשיש להם כבר נסיון על הכביש.

דבר שני - אין קשר. נהג גרוע הוא נהג גרוע בכל גיל. למרות הצעירים המתפרעים (או שלא) וחלקם הגדול יחסית בנפגעי התאונות, עדיין רוב התאונות נגרמות ע"י מבוגרים עם נסיון על הכביש.

 

ההתנהגות המבחילה של חלק גדול מהנהגים בישראל משותפת לנהגים בכל הגילאים. הייתי אומר שזה אפילו גרוע יותר אצל נהגים קצת יותר מנוסים, שכבר צברו בטחון על הכביש ומעזים להתנהג בצורה שנהג חדש אולי לא מעז.

אני לא יכול להגיד שההתנהגות הזאת על הכביש היא תמיד גורם ישיר, או הגורם העיקרי לתאונות, אבל אין לי ספק שחלק לפחות מהתאונות נגרמות באופן ישיר או עקיף בגלל דפוסי ההתנהגות האלה.

ובלי קשר לתאונות - הכביש יכול להיות פשוט מקום הרבה יותר נעים לשהות בו.

 

אומנם הולנד (איפה שאני גר היום) היא רק דוגמה אחת, אבל דוגמה נפלאה איך הכל יכול להיות שונה.

כאן רואים שכל ילד קטן שיוצא עם הוריו על האופניים, מקבל שיעור מההורים על איך להיות עירני לתנועה, איך ליצור קשר עין ולתקשר עם משתמשים אחרים בדרכים, ואיך לתת זכות קדימה.

אני יכול רק לתאר לעצמי איך היו נראים שיעורים כאלה ע"י ההורה הישראלי הממוצע: וזה בעיקר מתומצת להתמקדות באיך לקחת זכות קדימה ואיך להמנע מקשר עין עם נהגים אחרים על מנת שלא תצטרכו לתת להם זכות קדימה.

 

כל דפוסי ההתנהגות שהפכו כבר לנורמות על הכבישים בישראל, נתפסים בהולנד כהתנהגות אנטי-סוציאלית, ואפילו ערסים (או המקביל ההולנדי שלהם) כאן לא מתנהגים כך על הכביש. כשמישהו כן מתנהג כך, כולם בשוק מהעבריין ויושבים באוטו ומנענעים את הראש.

אותם ערסים כאן (גם פה יש סיביק טייפ-ערס) עוצרים במעברי חציה ומאפשרים לרכבים לצאת לפניהם מכביש צדדי.

מי יכול לדמיין את זה קורה בישראל?

 

קח לדוגמה השארות בנתיב האמצעי לפני יציאה ימינה שיש בה פקק, והשתחלות לנתיב הימני רגע לפני הפניה. בישראל אף אחד כבר לא מרים גבה כשמישהו עושה את זה, כי כל כך הרבה עושים את זה, ויש כל כך מעט אכיפה על זה, שזה הפך לנורמה. אף נהג שעושה את זה לא מרגיש שהוא עושה משהו לא בסדר. להיפך. הוא מרגיש שהוא הצליח יותר מכולם באותו בוקר בגלל ההשתחלות המוצלחת.

בהולנד אף אחד לא מעלה על דעתו לנהוג כך. כשנהג הולנדי רואה פקק שהולך ומצטבר בנתיב הימני לפני היציאה, הוא ממהר לעבור לנתיב הימני לתפוס את מקומו בתור בלי שיווצר מצב לא הוגן שיוציא אותו לפני נהג שהיה לפניו קודם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
הנימוקים שלך וכן התשובות בכלל לא בכיוון

אני חושש מאנשים כמוך שמחפשים אצל האחרים את האשמה כאשר האשם עצמו הוא לא אחר מאשר הנהג

אתה עושה מעצמך צחוק ואין לי ספק שאינך מבין את שורש הבעייה

 

רמי, אתה ושמר, שניכם צודקים. הויכוח פה, הוא על מעין מצב של ביצה ותרנגולת שנוצר לנו על הכבישים.

 

צד אחד, הנהג לא מיומן ומודע מספיק למה שהוא עושה ולתוצאות של זה ולכן מצטייר שהנהג אשם בכל. נראה כאילו הוא מתנהג בפזיזות וקלות דעת. אבל אולי הוא מתנהג כך, כי לא הסבירו לו מה עלול לקרות, ולכן הוא מרשה לעצמו. הרבה פעמים אנחנו לומדים מטעויות ולא חוזרים על המעשה יותר. חבל מאוד, אבל המון מהנהגים יעשו את הטעות הראשונה על הכביש ולא בתנאים מבוקרים ועם הדרכה.

 

צד שני, הנהג הישראלי הוא טיפוס אגואיסט מגעיל, שחושב שהוא יודע הכל יותר טוב מכולם ומזלזל בחוקי התנועה. הנהיגה היא סתם מטלה בשבילו שיש לבצע אותה תוך כידיי ההגעה לעבודה. שיחת טלפון קולנית ומרובת תנועות ידיים, גילוח, קריאת עיתון, רישום פתקים, כל זה משתלב בכיף בנהיגה. מתיאור של טיפוס כזה, לא קשה להבין למה המצב חמור. זהו גורם אנושי שבהחלט מספק הסבר למצב העגום.

 

 

תשחרר רגע את האטימות ותנסה להבין על מה מדברים פה. שמר הודה ומכיר את הבעיה ההתנהגותית בחברה שלנו, עוד בתגובתו הראשונה או השנייה, רק תסתכל ותנסה להבין גם את הצד שלו.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם
שמר,

אתה מאשים את השלטון ואכן, יש לו מידה לא פחותה בכלל של אשמה אבל תגיד לי משהו אחד, איך מגרש החלקה וקורס נהיגה מתקדמת יפתרו את הבעיה של דריסת ילדות ונטישתן לדמם למוות באמצע הכביש?

 

כי אותם חארות שעושים את זה, המגרש החלקה שלך מעניין להם את התחת.

 

תזוז מהנתיב כי הם עוברים עכשיו ואם לא תזוז, עו"ד שלהם יספר במבט לחדשות 21:00 כמה התאונה הייתה באשמתך וכולם מתפללים שתצא מהעניין בשלום אחרי שנתיים-שלוש בבית לונשטיין.

 

 

יניב, מילא הטוקבקיסט שלא מבין מהחיים שלו מלבד להאשים את הש.ג. , אבל ממך הייתי מצפה קצת להבין את האג'נדה שאני מנסה להעביר.

 

אין לי שום בעייה עם אכיפה, אבל בצורתה הנוכחית - האכיפה היא כמו לתת אגרוף לפנים לילד שאין לו מושג מה רוצים ממנו.

אפשר ורצוי לזמבר עבריינים, אבל מצד שני צריך להראות להם את הדרך הנכונה.

אני טוען שמספיקה חוויה אחת של אובדן שליטה כדי להסביר לכל אותם טמבלים שנוסעים שלא בהתאם לתנאי הדרך (לא משנה כרגע אם מדובר על אי מתן זכות קדימה, מהירות מופרזת בהתאם לתנאי הדרך, שכרות, אי שמירת מרחק או כל עבירה מסוכנת אחרת).

שים לב - זה לא לימוד נהיגה נכונה. אני מדבר על אלמנט הפחד והכבוד לחוקי הפיזיקה הפועלים על רכב. זה לא קיים אצל נהג שלא הגיע אי פעם למגבלות הרכב, כי להבדיל מנפילה מקומה 4 ומעלה, כאשר אתה בקופסה סגורה - אינך מרגיש את הסכנה. זה גורם להרבה אנשים (לאו דווקא עבריינים מועדים, אבל אצל אלה זה בולט במיוחד) לקחת סיכונים שאין להם מושג מה משמעותם.

 

הכרח כל נהג בארץ לעבור את החוויה הזו (אובדן שליטה), הכרח אותו לעבור שיעור מינימלי בבלימה נכונה (כמה נהגים אתה מכיר שבולמים דגרסיבית? עזוב דגרסיבית, זה פאסה ברוב המכוניות. כמה אנשים אתה מכיר שמועכים את הדוושה ברכב עם ABS?) - חסכת כמות ניכרת מהתאונות, כי אנשים יהיו מודעים למגבלותיהם ומגבלות נהיגתם.

 

הנושא הזה הוא אשמת הרשויות פרופר. כל יום שעובר בלי שכלל הנהגים בארץ יידרשו להציג יכולת מינימלית של כישורי נהיגה (כמובן שאני לא מצפה שזה יקרה בן רגע, אבל אם לא יתחילו, גם לא יגמרו) הוא מחדל של המשרדים הממונים וכל הרוג הוא באשמתם.

 

יחד עם זה - אין לי שום בעייה שהמשטרה תזיין (גם כעת וגם בעתיד) את אלה שמצפצפים על התקנות ובעיקר מסכנים את הסובבים אותם (ואת עצמם).

כרגע, ואתה יודע זאת מצויין, המשטרה עסוקה לא מעט באכיפה שהיא למעשה גביית מיסים, לא בהסדרת התנועה.

 

כאשר תופעל תכנית משולבת שמצד אחד תלמד את הנהג הממוצע מהן תוצאות נהיגתו (לא, קורס נהיגה מונעת, בה מרצה עייף טוחן לך את המוח ונהג מונית משועמם מספר לך בדיחות קרש - הוא לא חלק מתוכנית כזו) ומצד שני תעניש אותו כאשר יזלזל בסכנות שהוא גורם, מספר התאונות יירד.

 

העניין הוא שבשביל זה צריך לעבוד, גם משרד התחבורע וגם המשטרע. הרבה יותר קל לגלגל את האשמה על הנהג (הש.ג.) ולהמשיך לחמם את הכסאות.

פורסם

עוד בעייה היא המחסור במקומות שבהם ניתן לנהוג כמו שמיתחשק לך ,אני יודע שהפושטקים האלו הם סתם חבורה של ערסים שלא מבינים דבר מהחיים שלהם ,אבל אני מוצא את עצמי לא פעם אחת עולה לא מעט מעל המהירות המותרת בגלל רצון לקבל את "זריקת האדרנלין " הזו של הנהיגה ,ותאמינו לי שעם היה מקום אחד שבו הייתי יכול לנהוג לא הייתי עולה מעל המהירות המותרת ולא בקמ"ש אחד באותם מיקרים .

 

בכל שאר המיקרים אני עולה מעל המהירות המותרת בגלל מצבים של "אני ממהר לעבוד " וכו ובאמת זה לא בכוונה ובאמת שאני לא באה להיתגרות במזל ובמשטרה אבל יש כבישים שבהם המהירות המותרת היא לא הגיונית וזה רק מאט אותך ונותן לשוטרים הזדמנות לקחת ממך את המזומנים ,הרכב ,והרשיון .

 

עם זות אני רואה המון אנשים נוסעים במהירויות מופרזות בתוך העיר ששם זה מסוכן ושם צריכה להיות האכיפה האמיתית ,לדעתי אין סיבה ליסוע פחות מ120 קמ"ש בכביש ריק באמצע הלילה ,עם זות לדעתי צריך לתפוס בביצים את כל אלו שנוסעים אפילו קמ"ש אחד מעל המותר בעיר ,כי שם זה באמת מסוכן ושם ראיתי יותר מידיי אנשים מוצאים את מותם.

 

בקיצור אני בעד להעלות את המהירות המותרת בהתאם לתנאי הסביבה ולעומס הכביש ,עם זות אני בעד חיזוק האכיפה של עבירות תנועה בכבישים עירונים.

פורסם

שמר ,האכיפה מעצבנת אותך כי תוחבים לך יד לכיס ותו לא,אם רק היו עוצרים עבריין ומסמנים לו V אחד מתוך עשרה לא היית זועק כמו ילד,די מרביצים לי,אבל מאחר והמשטרה והאכיפה יודעת נפש בהמתם אין סיכוי שגם סימון V יביא להפסקת ההשתוללות ולכן הוחלט לגעת בשני דברים כואבים,האחד זה הכיס של שמר המתבכיין,והשני הוא הטרדה מכוונת בדמות שעורי השלמה למניעת תאונות למי שצובר נקודות,זה מעצבן מטריד מבאס ומשגע כי אין דרך אחרת,והכי כואב זה הכיס,איך אפשר לדעת ששם כואב לשמר ? כי שמר תמיד מתלונן על אכיפה שפוגעת בכיס,הכסף הוא עניין רגיש אצל שמר,כדאי לשים לב ששמר אינו אומר אפילו מילה אחת על חיי אדם,אלא שומר על כיסו וחולם על מגרשי החלקה.

 

בזיון !למזלנו אין עוד מצטרפים רבים לדעתו של שמר .

פורסם
אולי פשוט נתרגל שישראל היא מדינה ענייה ומפגרת שנהרגים בה 500 אנשים בשנה.

 

הבעיה היא שהתרגלנו.

 

ולבשבוש - אין כזה דבר שיוקצה מקום לנהוג כפי שמתחשק לך !

זה קרה כי לכמה אנשים מתחשק לעשות שטויות בכביש.

alfa 156 2.5.

פורסם
שמר ,האכיפה מעצבנת אותך כי תוחבים לך יד לכיס ותו לא,אם רק היו עוצרים עבריין ומסמנים לו V אחד מתוך עשרה לא היית זועק כמו ילד,די מרביצים לי,אבל מאחר והמשטרה והאכיפה יודעת נפש בהמתם אין סיכוי שגם סימון V יביא להפסקת ההשתוללות ולכן הוחלט לגעת בשני דברים כואבים,האחד זה הכיס של שמר המתבכיין,והשני הוא הטרדה מכוונת בדמות שעורי השלמה למניעת תאונות למי שצובר נקודות,זה מעצבן מטריד מבאס ומשגע כי אין דרך אחרת,והכי כואב זה הכיס,איך אפשר לדעת ששם כואב לשמר ? כי שמר תמיד מתלונן על אכיפה שפוגעת בכיס,הכסף הוא עניין רגיש אצל שמר,כדאי לשים לב ששמר אינו אומר אפילו מילה אחת על חיי אדם,אלא שומר על כיסו וחולם על מגרשי החלקה.

 

בזיון !למזלנו אין עוד מצטרפים רבים לדעתו של שמר .

 

אתה לא רק אטום כמו נעל צבאית מהוהה, אלא גם עיוור:

 

אם השטויות שאתה כותב כמו תוכי אחרי הדגנרטים של משרד התחבורע ועמותת "ג'וב ירוק" לא היו גורמות בסופו של דבר להרג אנשים על הכביש, הייתי פשוט מתעלם ממך ומכל הטוקבקיסטים האומללים האחרים.

 

הבעייה היא שהמחדלים של המדינה וכל האינטרסנטים שקופצים על העגלה גורמים להרג של 450-400 איש בכל שנה. כן כן, המחדלים הללו הם אלה שהורגים בנו ללא רחם, הנהגים רק מתאימים את עצמם למדיניות הקלוקלת של הממשלה ונהרגים בעיקר מחוסר ידע.

 

הפגיעה בכיס לא מזיזה לי את הביצה השמאלית. שייקחו הנבלות מס מהירות, שייחנקו איתו. הצהרתי כבר לא פעם שאני מוכן לשלם מדי שנה מס מהירות (1500-2000 ש"ח יספקו לדעתך את הרעבתנות של העלוקות בלשכות השרים?) רק שיפסיקו לזיין לי את המוח על כמה אני מסוכן ואיזה רוצח זקנות אני בגלל שאני נוסע על 130-140 (מטר בשעה).

 

אם אנשים לא היו נהרגים בגלל המחדלים של שולחיך, הייתי מתעלם בבוז מכל השטויות שאתה כותב, אני רק חושש שמישהו עוד עשוי להאמין לך ולכן פוקח את עיניו בדבר הצביעות של הממונים על הנושא.

 

שיעורי השלמה למניעת תאונות? איזה חומרים אתה לוקח? ההשלמה היחידה שמקבלים בקורסים המיותרים הללו היא השלמת שעות שינה :|.

במחיר שמשלמים עבור בזבוז הזמן הזה - אפשר היה להעביר קורס אמיתי של שליטה בסיסית ברכב. משתתפים כאן מספיק מדריכי נהיגה מתקדמת - שאל אותם מה אפשר ללמד אדם (כאשר מדובר במאסה גדולה של אנשים, כמובן בקבוצות מתאימות) בעבור 300-400 שקל.

פורסם
רמי, אתה ושמר, שניכם צודקים. הויכוח פה, הוא על מעין מצב של ביצה ותרנגולת שנוצר לנו על הכבישים.

 

צד אחד, הנהג לא מיומן ומודע מספיק למה שהוא עושה ולתוצאות של זה ולכן מצטייר שהנהג אשם בכל. נראה כאילו הוא מתנהג בפזיזות וקלות דעת. אבל אולי הוא מתנהג כך, כי לא הסבירו לו מה עלול לקרות, ולכן הוא מרשה לעצמו. הרבה פעמים אנחנו לומדים מטעויות ולא חוזרים על המעשה יותר. חבל מאוד, אבל המון מהנהגים יעשו את הטעות הראשונה על הכביש ולא בתנאים מבוקרים ועם הדרכה.

 

צד שני, הנהג הישראלי הוא טיפוס אגואיסט מגעיל, שחושב שהוא יודע הכל יותר טוב מכולם ומזלזל בחוקי התנועה. הנהיגה היא סתם מטלה בשבילו שיש לבצע אותה תוך כידיי ההגעה לעבודה. שיחת טלפון קולנית ומרובת תנועות ידיים, גילוח, קריאת עיתון, רישום פתקים, כל זה משתלב בכיף בנהיגה. מתיאור של טיפוס כזה, לא קשה להבין למה המצב חמור. זהו גורם אנושי שבהחלט מספק הסבר למצב העגום.

 

 

תשחרר רגע את האטימות ותנסה להבין על מה מדברים פה. שמר הודה ומכיר את הבעיה ההתנהגותית בחברה שלנו, עוד בתגובתו הראשונה או השנייה, רק תסתכל ותנסה להבין גם את הצד שלו.

 

יואב

 

לא ביצה לא חביתה ולא תרנגולת ידידי,תקרא את שג'רמי כותב,לי אין כח להסביר לשמר כמה משקיעים בנושא,רק כשמישהו עובר מנהגים חוליגנים לשדה ההחלקה פשוט אין כבר חשק להסביר לאיש כזה כמו שמר כמה עושים עבורו,

 

שמר בנה מחלף פעם ?

שמר סלל ?

שמר עבד במשרד תכנון ?

שמר בכלל מספיק בעל ראייה רחבה על מנת לראות מה עשו עד היום ?

 

ובכלל...

מה הקשר בין הממשלה לנהגים גרועים? או חוצפנים או מסוכנים.

 

כותב בגירה,פריקת עול...גם את המושג השטותי הזה אני לא קונה,איזה עול? היכן העול ? איזה פריקה? מה הקשר בין סיכון חיי אדם לפריקת עול ? מדוע לא קופצים מעזריאלי ופורקים עול? למה בכביש כן ?

 

אני אישית אומר תודה גדולה לבוני התשתית על התקדמות בעבודתם,לשבת ולבכות כמו זקן טרחן זה הכי קל,להשתולל באיילון שיכור ולגרום אבל למשפחות אחרות זו פריקת עול כן ?

פריקת עול

שחרור לחצים

הרפייה

גירזון הכביש

סיכון הסביבה

את כל הבולשיט הזה אני לא קונה.

 

זהו !


×
×
  • תוכן חדש...