Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם מתעצבנים? הם בסה"כ חיקו את וין דיזל ב"מהיר ועצבני"... :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי שמכיר את האיזור יודע שאירועים כאלו של התנהגות מסוכנת מאוד על הכביש אינם נדירים שם.

כל פעם שאני רואה איזו פיאט אונו חבוטה אך מלאה מדבקות מזגזגת בין כולם עם נהג בתנוחת שכיבה עמוקה עם יד אחת בחלון ושניה בפלאפון - אני שואל את עצמי איפה המשטרה כדי לעצור את הפגע?

לרוב אני מוצא ניידת במרחק 10 ק"מ בלבד על כביש לאשקלון או לב"ש מתחבא בשיח עם ממל"ז.......

חבל שהם עסוקים מדיי ביצירת רווח מהיר לקופת המדינה.

 

אפילו אני יודע שיש איזורים בארץ בהם צריך להיזהר שבעתיים כי יש שם יותר מדיי כאלו שנוהגים כמו אינדיאנים - אז המשטרה לא יודעת את זה?

שבוע אכיפה מוגבר באיזורים האלו ורוב הנהגים מסוכנים ורכבים הלא תקינים שלהם היו יורדים מהכביש ומפסיקים לסכן אוכלוסיה תמימה מסביב.

אבל הם הרי עסוקים מדיי....

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
ציינתי כאן באחד השרשורים על המהירות כמדומני שמי שמביא על עצמנו את כל האכיפה,הצרות,ההחמרות,אלו אנחנו בעצמנו,אין סיבה אחרת למצב שנוצר מלבד ההתנהגות האישית של כל אחד מאיתנו.זו נקודת המוצא לכל וויכוח או נושא העוסק במצב המתדרדר או עוסק ביללות ובכי עד השמיים של הגולשים והנהגים באשר להתעלקות אכיפת החוק עלינו,רק אנחנו הנהגים חיפשנו הזמנו את הצרות על עצמנו,לא תשתית לא רכב מיושן ולא כל סיפור אחר,רק הנהגים עצמם !

 

את זה אסור לשכוח ! אנחנו האשמים.

טוב שיש כאן כמה שמשתמשים במושג "פשוט זוועה" זה נכון זו זוועה אמיתית.

 

בפעם הבאה שאתה כותב "אנחנו", עדיף שתכתוב "אני" ותדבר בשם עצמך.

אני נוהג כבר כמעט 25 שנים, מעל מליון קילומטר והפעם היחידה בה פגעתי במישהו/מישהי על הכביש הייתה בעת שרכב שלישי פגע ברכב של הנהגת שמשמאלי ופשוט הטיס אותה עליי. אני לא מתיימר להיות נהג טוב (יש לי עוד הרבה דרך לעבור בדרך לשם) אבל אני בהחלט משתמש בראש ובחוש הראייה כדי לנהוג.

 

מי ש"אחראי" למצב בכבישים הם הפקידים של המדינה שישבו במשרד התחבורה והמשטרה ב-30 ומשהו השנים האחרונות, אשר במקום להצעיד את המדינה קדימה מבחינה תחבורתית (לא רק בתשתיות) החליטו על דרך פחדנית של הקפאת פיתוח תכנית לימוד הנהיגה (אי התאמה מוחלטת של הנלמד בשיעורים להתפתחות התחבורה מבחינת צפיפות ותשתיות), אכיפה בצורת גביית מיסים במקום לתת דגש על עבירות שאכן גורמות לנפגעים (מדוע לא מפורסם בראש חוצות דו"ח תאונות שנתי המסביר את גורמי התאונות והתאמתו לאכיפה (למען הסר ספק, אני לא מדבר על גרף מצ'וקמק של EXCEL, כל תלמיד בכיתה ו/ מסוגל לעוות נתונים כרצונו עם גרף כזה)?), "סתימת" המערכת השופטת בתיקים שחלקם הגדול הוא בדיחה, עד כדי חיסול כל קשר בין חומרת העבירה לאיכות השפיטה ולרמת העונש (תוך העשרת עו"ד מתמחים בתעבורה, המסוגלים להוציא אותך מעבירות חמורות עם עונשים מגוחכים).

 

לא אדוני הנכבד, אל תאשים אותי במצב המחורבן שאליו הגענו. לא אני יצרתי את זילות החוק ואת השנאה למשטרה/משרד התחבורה. במו ידיהם הם יצרו את הדברים האלה, אחרי שהתעמרו בכל מי שנהנה לנהוג במשך עשרות שנים.

 

מעבר לזה - יש את עניין ההתייחסות לאדם אחר. כאשר מדינה ושלוחיה (חיילים/שוטרים/ארגוני בטחון) מתנהגים לאנשים אחרים כמו אל זבל רק בגלל שהם מקבוצה אתנית אחרת (ממש לא משנה כרגע אם הם ערבים, סינים, תאילנדים, תורכים, רוסים או קווקזים), הם יתייחסו אח"כ באותה צורה גם לחלקים באוכלוסיית אותה מדינה (ע"ע מרוקאים, אתיופים) ולאט לאט זה יחלחל להתנהגות בהמית כלפי כל אדם בסביבה. אם זה עובד עבור אותו חלק, היה בטוח שגם שאר האוכלוסייה תאמץ את ההתנהגות הזו - ומשם הדרך קצרה להפוך לחברה של בהמות.

צפה כאן - זה אמור להיות מערכון משעשע, אבל לצערנו, הרבה פעמים הוא אמיתי מאוד:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Ur5kZ0udMCM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

מערכון גאוני. חבל שהוא עובר 20 מייל מעל הראש של אותם אנשים בדיוק שאמורים היו לקחת אותו לתשומת ליבם.

 

אגב, לגבי התאונה המדוברת - להבדיל ממקרים בהם באמת מדובר ב"נהגים טפשים" (כלומר אנשים נורמטיביים שעקב חוסר תרבות / ידע מוטורי נוהגים בטפשות כאשר הם מאחורי ההגה), כאן מדובר פשוט באנשים טפשים שבמקרה היו מאחורי הגה, אבל ניתן לשער שגם אם היינו פוגשים אותם בש.ג. של הבסיס, בכניסה למועדון או בתור למשרד הפנים לא היינו יוצאים מהמפגש הזה באופטימיות יתרה לגבי עתיד המין האנושי. בהמות שקיבלו בקומבינה רשיון להתחזות לבנאדם.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
בפעם הבאה שאתה כותב "אנחנו", עדיף שתכתוב "אני" ותדבר בשם עצמך.

אני נוהג כבר כמעט 25 שנים, מעל מליון קילומטר והפעם היחידה בה פגעתי במישהו/מישהי על הכביש הייתה בעת שרכב שלישי פגע ברכב של הנהגת שמשמאלי ופשוט הטיס אותה עליי. אני לא מתיימר להיות נהג טוב (יש לי עוד הרבה דרך לעבור בדרך לשם) אבל אני בהחלט משתמש בראש ובחוש הראייה כדי לנהוג.

 

מי ש"אחראי" למצב בכבישים הם הפקידים של המדינה שישבו במשרד התחבורה והמשטרה ב-30 ומשהו השנים האחרונות, אשר במקום להצעיד את המדינה קדימה מבחינה תחבורתית (לא רק בתשתיות) החליטו על דרך פחדנית של הקפאת פיתוח תכנית לימוד הנהיגה (אי התאמה מוחלטת של הנלמד בשיעורים להתפתחות התחבורה מבחינת צפיפות ותשתיות), אכיפה בצורת גביית מיסים במקום לתת דגש על עבירות שאכן גורמות לנפגעים (מדוע לא מפורסם בראש חוצות דו"ח תאונות שנתי המסביר את גורמי התאונות והתאמתו לאכיפה (למען הסר ספק, אני לא מדבר על גרף מצ'וקמק של EXCEL, כל תלמיד בכיתה ו/ מסוגל לעוות נתונים כרצונו עם גרף כזה)?), "סתימת" המערכת השופטת בתיקים שחלקם הגדול הוא בדיחה, עד כדי חיסול כל קשר בין חומרת העבירה לאיכות השפיטה ולרמת העונש (תוך העשרת עו"ד מתמחים בתעבורה, המסוגלים להוציא אותך מעבירות חמורות עם עונשים מגוחכים).

 

לא אדוני הנכבד, אל תאשים אותי במצב המחורבן שאליו הגענו. לא אני יצרתי את זילות החוק ואת השנאה למשטרה/משרד התחבורה. במו ידיהם הם יצרו את הדברים האלה, אחרי שהתעמרו בכל מי שנהנה לנהוג במשך עשרות שנים.

 

מעבר לזה - יש את עניין ההתייחסות לאדם אחר. כאשר מדינה ושלוחיה (חיילים/שוטרים/ארגוני בטחון) מתנהגים לאנשים אחרים כמו אל זבל רק בגלל שהם מקבוצה אתנית אחרת (ממש לא משנה כרגע אם הם ערבים, סינים, תאילנדים, תורכים, רוסים או קווקזים), הם יתייחסו אח"כ באותה צורה גם לחלקים באוכלוסיית אותה מדינה (ע"ע מרוקאים, אתיופים) ולאט לאט זה יחלחל להתנהגות בהמית כלפי כל אדם בסביבה. אם זה עובד עבור אותו חלק, היה בטוח שגם שאר האוכלוסייה תאמץ את ההתנהגות הזו - ומשם הדרך קצרה להפוך לחברה של בהמות.

צפה כאן - זה אמור להיות מערכון משעשע, אבל לצערנו, הרבה פעמים הוא אמיתי מאוד:

 

Ur5kZ0udMCM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

קישקוש,תפסיק לחפש אשמים,תאמר באומץ את האמת.רק הנהגים אשמים במצב אליו נקלעה תרבות הנהיגה בארץ.

 

אך ורק הנהגים,נקודה.!

פורסם

ברור שהנהגים אשמים, הם נמצאים שם.

ביקשו ממני לא לכנות משתמשים בשמות לא יפים כגון אידיוטים וכו', אז אני אמנע מכך, אבל אין ספק שזו חוכמה עילאית לשלוח מישהו לבצע משהו כאשר אין לו ידע וכלים בסיסיים ביותר. מעניין אם אתה גר בבית שנבנה ע"י אחד שלימדו אותו למדוד מרחקים בעזרת סרט מדידה.

פורסם

נא לא לצטט הודעה קודמת.

 

הס,תרגע.תעשה סדר אצלך בבית קודם לכן.

 

מי שאשם אלו הנהגים בלבד.אל תמכור לי סיפורי מדידות.

 

הס,תרגע.

פורסם
מסכים עם כל מילה,חבל שבפועל רוב הסיכויים שהם יצאו מזה בזול ולכן דברים כאלה ממשיכים לקרות מידי יום ונהגים אינם נרתעים מהעונשים ומהסנקציות שהם יקבלו.

 

הם ישתמשו בשרותיו של עורך דין טוב, יקבלו עבודות שירות, שלילה לתקופה יחסית קצרה ביחס לעברה אותה עשו

וימשיכו בחייהם.

ככה זה במערכת המשפט בארצנו.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

זה לא הנהגים בלבד, אתה לא יכול להתעלם ממה ששמר מציין - ההתנהלות של הממשל, אשר עיצבה לנו את המציאות על הכבישים.

 

ולתוך המציאות הזאת נכנס הנהג הישראלי, שלא תמיד יודע איך צריך להתיחס לאדם אחר, ומכאן המצב העגום.

הנהג נאלץ להסתדר עם מה שנתנו לו (לא הרבה), וזה ביחד עם מזג לא ממש רגוע, לא מתכון להצלחה.

 

 

ולגבי זה:

באמת שנמאס מהאידיוטים האלה שנוהגים לנו על הכבישים.

קרה לי מקרה גם עם אידיוט רציני היום,שבמזל נגמר בלי שום נזק.

 

עומד בפקק המוכר מקניון ארנה בערך עד לכביש 5,נעצר בנתיב לצידי אידיוט עם מאזדה ליסינג ומסתכל עלי.

לא עוברות כמה שניות והוא שובר את ההגה שלו ומחליט להכנס לנתיב שאני תוך כדי תנועה,הוא רואה שהוא לא מצליח להכנס ומישר מיד את ההגה.נותן לחיצה ושובר שוב את כל ההגה ימינה לתוך הנתיב שלי.

 

תגיד ברגע שזיהית אידיוט, למה אתה ממשיך להתעמת איתו, למה שלא תאט תתן לו לעשות את הקטע שלו ותשכח מכל העיניין?

זה בדיוק הדברים שחלק מהאנשים מדברים עליהם פה - סובלנות וסבלנות, בכביש כדאי לתת לאגו לנוח.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

זה בדיוק הדברים שחלק מהאנשים מדברים עליהם פה - סובלנות וסבלנות, בכביש כדאי לתת לאגו לנוח.

 

זה המשפט הכי נכון לתאר את המצב בכבישים ואיך אנחנו פותרים אותו(לא לגמרי אבל ברור שאת הרוב).

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם
נא לא לצטט הודעה קודמת.

 

הס,תרגע.תעשה סדר אצלך בבית קודם לכן.

 

מי שאשם אלו הנהגים בלבד.אל תמכור לי סיפורי מדידות.

 

הס,תרגע.

 

הס תכתוב לחברים שלך, לא לי. אם השטויות שאתה כותב כמו תוכי אחרי הדגנרטים של משרד התחבורע ועמותת "ג'וב ירוק" לא היו גורמות בסופו של דבר להרג אנשים על הכביש, הייתי פשוט מתעלם ממך ומכל הטוקבקיסטים האומללים האחרים.

 

הבעייה היא שהמחדלים של המדינה וכל האינטרסנטים שקופצים על העגלה גורמים להרג של 450-400 איש בכל שנה. כן כן, המחדלים הללו הם אלה שהורגים בנו ללא רחם, הנהגים רק מתאימים את עצמם למדיניות הקלוקלת של הממשלה ונהרגים בעיקר מחוסר ידע.

 

במדינה נורמלית, אנשים כמו שרי התחבורה וכל הכפופים להם היו עפים הבייתה, או, עדיף - לגלות באי מרוחק. במקום שה, כל פושק שפתיים הופך ל"מומחה" לתחבורה, ולנו זה עולה בחיים. אחרי כשלונות סדרתיים כמו של שולחיך, עדיף שגם אתה וגם הם תסתמו את הפה, תנעלו את המקלדת ותתחבאו במאורה חשוכה, כיאה לשפני סלע. :evil:

פורסם
הס תכתוב לחברים שלך, לא לי. אם השטויות שאתה כותב כמו תוכי אחרי הדגנרטים של משרד התחבורע ועמותת "ג'וב ירוק" לא היו גורמות בסופו של דבר להרג אנשים על הכביש, הייתי פשוט מתעלם ממך ומכל הטוקבקיסטים האומללים האחרים.

 

הבעייה היא שהמחדלים של המדינה וכל האינטרסנטים שקופצים על העגלה גורמים להרג של 450-400 איש בכל שנה. כן כן, המחדלים הללו הם אלה שהורגים בנו ללא רחם, הנהגים רק מתאימים את עצמם למדיניות הקלוקלת של הממשלה ונהרגים בעיקר מחוסר ידע.

 

במדינה נורמלית, אנשים כמו שרי התחבורה וכל הכפופים להם היו עפים הבייתה, או, עדיף - לגלות באי מרוחק. במקום שה, כל פושק שפתיים הופך ל"מומחה" לתחבורה, ולנו זה עולה בחיים. אחרי כשלונות סדרתיים כמו של שולחיך, עדיף שגם אתה וגם הם תסתמו את הפה, תנעלו את המקלדת ותתחבאו במאורה חשוכה, כיאה לשפני סלע. :evil:

 

:-)כל כך אופייני לך....:-)

פורסם

שמר,

 

אני ממש לא מסכים איתך (אבל אני לא אגיד לך הס:shock: ),החברה הישראלית עוברות כבר כמה שנים טובות תופעה של פריקת עול מוחלטת.

 

 

מתי פעם אחרונה עמדת בתור לרכוש כרטיס לסרט כשאיזה "אבו ענתר" חותך את כל התור תוך צעקות ואיומים?

מתי פעם אחרונה ישבת וראית סרט ואיזה פוסטמה פתאום עונה לטלפון ומנהלת שיחות בקולי קולות באמצע הסרט?

מתי ניסית בחוף הים להגיד למישהוא שהכלב המשוחרר שלו מפחיד אותך?

 

 

אותו דבר בכביש, אנשים פורקים עול ושום חוקים, חינוך או עונש מות לא יעזרו כאן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בדיוק היום בבוקר ישבו לידי ברכבת חבורת ערסים ופרחות. טוב, ללמוד לא יכולתי, אז החלטתי להנות מהמופע :lol: בחיי שמצאתי את עצמי צוחק פה ושם. התאמצתי לא להסתיר את החיוך.

 

רק שמהמצב התחבורתי אצלינו אי אפשר לצחוק.


×
×
  • תוכן חדש...