Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמי 09,

 

אתה כנראה מפספס כאן משהו, אף אחד כאן טוען שלא דרושה אכיפה.

בניגוד לכמות המשאבים שכן או לא משוקעים בתשתיות את סדרי העדיפויות של האכיפה ניתן לקבוע בקלות ע"י נתונים סטטיסטיים.

ע"פ נתוני הלמ"ס מהירות היא הגורם השישי בחשיבותו כגורם לתאונות דרכים אך עם זאת הוא הגורם הראשון

במעלה באכיפה, כי הוא לא דורש מאמץ ומניב הכנסה יפה למדינה.

מתנ"א צריכה לשנות את סדר העדיפיות שלה ולתרום את חלקה להסדרת הכאוס בכבישים.

לדוגמא כביש 531, מה התועלת בשוטר שעומד בשעה 10 אחרי שכל עומס התנועה,הברדק, המשאיות שחותכות מהשוליים

והמאבקים הטפשיים על נתיבים הסתיימו, עומד לו בנחת ולוזר אחרי סיבוב עיוור את 10 המכוניות שמסתובבות שם בשעה הזו.

שאותו שוטר יראה את הפרתוף החמוד שלו בשעה 8 בבוקר וייתן דוחות לכל המתאבדים למינהם על הכביש,

לצערי זה לא קורה.

 

אין ספק שצריך ליצור תרבות בקרב האנשים בכביש ומחוץ לו אבל אסור להתעלם מגורמים תורמים אחרים,

כמו צפיפות בכבישים או העובדה שהקשר בין רישיון נהיגה ליכולות נהיגה בארץ הוא מקרי בהחלט בגלל שיטת הלימוד

ולא בגלל שהתלמידים גרועים..

 

השינוי צריך לבוא מאיתנו אבל לא לבד.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה לחלוטין התייאשת אבל כפי הנראה אתה לא כזה קנדידט גדול שיש לו אפשרות השפעה או דעה מקצועית.

ולכן..מי שאחראי על נושא האכיפה אינו מקשיב לעצתך למרות "שאתה אישית" התייאשת,אבל כפי שציינתי אתה אישית עוד לא קובע מה טוב ומה לא טוב.

אם יבטלו את העונשים הכספיים עד לגבול של עשר עבירות חמורות אתה תראה כאן קטל בדרכים שכמוהו טרם נראה.

 

זה המצב,זו האמת,והנהגים ורק הם הם האשמים,כולל נהגים מעורבים שיכלו בקלות למנוע תאונה אם רק רצו(רצוי שכולם יקראו שוב את דבריו של ג'רמי).

 

תפסיק כבר להיות בובה של אור ירוק ותפתח את הראש.

לא רק הנהגים אשמים, וכן גם אם קשה לך להאמין גם הממשלה הייתה יכולה למנוע עשרות אלפי תאונות אילו אם רק רצתה. ונתנו לך המון דוג' על תשתיות גרועות שמכפילות את תוצאות התאונה ולא מונעות נזק משני.

 

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2931253,00.html

 

אמרו את זה אז, ואומרים את זה כיום. דבר לא השתנה ודבר לא ישתנה.

פורסם
רמי 09,

 

אתה כנראה מפספס כאן משהו, אף אחד כאן טוען שלא דרושה אכיפה.

בניגוד לכמות המשאבים שכן או לא משוקעים בתשתיות את סדרי העדיפויות של האכיפה ניתן לקבוע בקלות ע"י נתונים סטטיסטיים.

ע"פ נתוני הלמ"ס מהירות היא הגורם השישי בחשיבותו כגורם לתאונות דרכים אך עם זאת הוא הגורם הראשון

במעלה באכיפה, כי הוא לא דורש מאמץ ומניב הכנסה יפה למדינה.

מתנ"א צריכה לשנות את סדר העדיפיות שלה ולתרום את חלקה להסדרת הכאוס בכבישים.

לדוגמא כביש 531, מה התועלת בשוטר שעומד בשעה 10 אחרי שכל עומס התנועה,הברדק, המשאיות שחותכות מהשוליים

והמאבקים הטפשיים על נתיבים הסתיימו, עומד לו בנחת ולוזר אחרי סיבוב עיוור את 10 המכוניות שמסתובבות שם בשעה הזו.

שאותו שוטר יראה את הפרתוף החמוד שלו בשעה 8 בבוקר וייתן דוחות לכל המתאבדים למינהם על הכביש,

לצערי זה לא קורה.

 

אין ספק שצריך ליצור תרבות בקרב האנשים בכביש ומחוץ לו אבל אסור להתעלם מגורמים תורמים אחרים,

כמו צפיפות בכבישים או העובדה שהקשר בין רישיון נהיגה ליכולות נהיגה בארץ הוא מקרי בהחלט בגלל שיטת הלימוד

ולא בגלל שהתלמידים גרועים..

 

השינוי צריך לבוא מאיתנו אבל לא לבד.

 

אף אחד לא טוען שאין צורך באכיפה ?

הנה אני טוען שאין צורך בכלל באכיפה כשיש לך עסק עם בני תרבות שגם חושבים...לא רק נוהגים.

 

אבל כשאין לך פרטנר למאמץ לשנות זו התוצאה,הכל מתחיל ונגמר אצל האנשים בראש,אחרי שזה יובן תבנה מגרש החלקה פרטי אצל שמר בחצר,לא מפריע,העיקר שתתיחסו לרכב כאל כלי שרת ולא כאל מכונת מלחמה.

 

ועד אז יש רק אשם עיקרי אחד והוא מפעיל המכונה המאוד פשוטה שנקראת מכונית.

כל נסיון להשליך את הכדור למגרש השלטונות הוא נסיון ילדותי חסר ערך.

פורסם
תפסיק כבר להיות בובה של אור ירוק ותפתח את הראש.

לא רק הנהגים אשמים, וכן גם אם קשה לך להאמין גם הממשלה הייתה יכולה למנוע עשרות אלפי תאונות אילו אם רק רצתה. ונתנו לך המון דוג' על תשתיות גרועות שמכפילות את תוצאות התאונה ולא מונעות נזק משני.

 

http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2931253,00.html

 

אמרו את זה אז, ואומרים את זה כיום. דבר לא השתנה ודבר לא ישתנה.

 

רק הנהגים אשמים !

ניתן לנהל תנועה גם בתשתיות גרועות,השאלה מי יושב מאחורי ההגה.

אגב,יש תשתיות מעולות בארץ,כל ההתבכינות מיותרת ואינה מתאימה לאנשים רציניים.תמיד כדאי לשפר,אבל בין זה לבין ברוטאליות או הפקרה של בחורה שותתת דם או קטנוען הרוג על הכביש ובריחה יש מרחק רב,מהירות הורגת ועוד איך...אל תשלו את עצמכם.

פורסם

זה המצב,זו האמת,והנהגים ורק הם הם האשמים,כולל נהגים מעורבים שיכלו בקלות למנוע תאונה אם רק רצו(רצוי שכולם יקראו שוב את דבריו של ג'רמי).

 

מעניין... איכשהו הפכתי להיות תומך מספר אחד שלך... :roll:

כבר אמרו לך שאתה ושמר למעשה לא סותרים אחד את השני. אתם למעשה רק מנסים להטיל את האחריות לבעיה ולפתרונה על מישהו אחר.

לא טרחתי להגיד מה דעתי בעניין הזה כי חשבתי ששמר הציג את זה בצורה מצויינת.

 

שני מיליון נהגים על כבישי ישראל לעולם לא יוכלו לבדם לשנות את דפוסי ההתנהגות שלהם ואת הרגלי הנהיגה שלהם. גם דור הנהגים הבא כבר גדל עם אותם דפוסי התנהגות ואותם הרגלי נהיגה, כי כל ילד רואה את ההורים שלו נוהגים ככה.

השני מיליון האלה פשוט לא יודעים יותר טוב. לא עובר בדעתם שהם יכולים לתת זכות קדימה לרכב שמבקש להכנס לנתיב שלהם. תראה את הבחור שהגבתי לו בהתחלת השרשור: הוא כתב כאן מתוך תחושה כנה ואמיתית שהוא היה צדיק במצב שהוא תאר. אפילו לא עבר לו בראש שגם הוא מתנהג כמו חמור אגרסיבי.

 

הגוף היחיד שיכול להביא לשינוי משמעותי בהרגלי הנהיגה (דפוסי התנהגות זה כבר משהו אחר), זה הרשויות של מדינת ישראל - הממשלה, הכנסת, משרדי החינוך והספורט, התחבורה, הרשות הלאומית, המשטרה וכו' וכו'.

 

אני לא יודע בן כמה אתה, אבל אני מבוגר מספיק כדי לזכור את הקמפיין הגדול שעשו בשנות ה 70 כדי למנוע קטיפת פרחי בר (וגם שמר מבוגר מספיק כדי לזכור את זה).

לפני כן אף אחד לא ראה בעיה בקטיפת פרחי בר. זה היה נורמאלי ומקובל.

אחרי שפמפמו תשדירים, שירים, פוסטרים, שעת מחנכת ועוד בכל בי"ס יסודי, דפוסי ההתנהגות השתנו מקצה לקצה. כל ילד ידע שאסור לקטוף פרחי בר, וזה נפסק לגמרי.

 

על מנת לשנות הרגלי נהיגה בישראל דרושה תכנית מהפכנית כלל ארצית, שתשא פירות רק בעוד 15 שנה.

אני לא הכנתי תכנית כזאת, אבל חלק מהדברים שלדעתי צריכים להיות שם אני אשמח למנות:

 

שיעורי זהירות בדרכים מגיל הגן, באופן קבוע, מועברים ע"י אנשי מקצוע.

הכללת אימוני נהיגה מתקדמת - תרגול מצבי חירום וכו' כחלק בלתי נפרד מההסמכה לקבלת רשיון נהיגה.

ביטול כל ההקלות שניתנות למי שפרנסתם היא מנהיגה כאשר הם מגיעים לבית משפט לתעבורה. מי שבחר להיות נהג במקצועו חובה עליו להיות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר.

שינוי דפוסי האכיפה של המשטרה על מנת להתמקד בעבירות שמבחינה ססטיסטית גורמות להכי הרבה תאונות עם נפגעים.

החלפת קורס "נהיגה מונעת" בהסמכת נהיגה מחדש, כשהעבריין נדרש לבצע נהיגה מעשית כשהוא מלווה במדריך נהיגה מתקדמת שמתמקד בלשפר את נהיגתו של העבריין.

שיפור תשתיות הכבישים (לא אכנס כאן לפרטים - יש יותר מדי כאלה)

סיום חקיקת חוק הספורט המוטורי על מנת שכל חובבי האדרנלין לא יצטרכו לעשות את זה על הכביש הציבורי.

ועוד ועוד.

 

כל הדברים האלה יחד יביאו בטווח הארוך לשינוי אמיתי בהרגלי הנהיגה, וכל אחד מהדברים האלה יכול להיות יזום, מובל וממומן רק ע"י גופים ציבוריים.

 

3 אנקדוטות קצרות לסיום:

 

1. היום קלטתי עוד דפוס התנהגות של ההולנדים - בזמן רכיבה בנתיב אופניים, כשרוכב אחד מעט מהיר יותר מרוכב אחר, כשהרוכב האיטי מרגיש שהוא מתחיל להיעקף, הוא מפסיק לדווש לכמה שניות - מספיק על מנת שהרוכב העוקף יוכל להשלים מהר את העקיפה ולחזור לימין. בהתחלה חשבתי שזה מקרי, אבל היום ברכיבה מ/לעבודה קלטתי שזה לא מקרי. זה אצלם בטבע להקל על האחר.

 

2. לפני כמה שנים, כשאור ירוק התחילו בפעילות מבורכת לליווי נהגים חדשים, פניתי אל אור ירוק בתפקידי כיושב ראש מועדון פיג'ו סיטרואן ספורט, בהצעה שחברי המועדון יצטרפו למתנדבים שמלווים נהגים חדשים.

מאחר וקידום תרבות נהיגה היא אחת המטרות המוצהרות של המועדון, אני ויתר חברי ההנהלה חשבנו שזו תהיה דרך מצויינת לעשות משהו ממשי לקידום המטרה, ועל מנת לשפר משהו בנהיגה של דור הנהגים הבא.

עושה רושם שהמילה "ספורט" עשתה למישהו שם שחור בעיניים, כי לדעתו ספורט מוטורי ותרבות נהיגה לא יכולים לבוא ביחד.

כל מי שבילה תקופה כלשהי בכל מדינה אחרת בעולם בסביבה של ספורט מוטורי, יודע שהמקום שבו תרבות הנהיגה היא ההכי מפותחת, זה אותו מקום בו מתקיים ארוע ספורט מוטורי.

למשתתפים בפעילות ספורט מוטורי יש מודעות מאוד גבוהה לסכנות ולמשמעויות של מה שהם עושים עם הרכב, והם מגלים הערכה וכבוד גבוהים מאוד לחבריהם לתחביב/מקצוע, ובאותו אופן גם לשאר שותפיהם לדרכים.

חבל שהבורות של מישהו באור ירוק מנעה את היוזמה הזאת.

עוד יותר חבל שגוף התנדבותי שמאוייש בבורים כאלה הוא הגוף היחיד בישראל שבאמת עושה משהו לטובת שיפור המצב בכבישים. היוזמות האלה צריכות לבוא מהממשלה. ממנהיגינו הנבחרים.

 

3. לפני עוד יותר שנים, דני פרומצ'נקו השקיע 2-3 גליונות 'אוטו' לפריסת תכניותיו להקמת מערך לימודי בטיחות בדרכים בבתי הספר.

התכנית היתה אמורה לפתח מודעות גבוהה לבטיחות בקרב הילדים, ואף למנף מודעות זו לאיתור מפגעים, ושינוי הרגלי נהיגה אצל מבוגרים.

עושה רושם שהתכנית הזאת מעולם לא קרמה עור וגידים.

למה? אם אתה שואל אותי, זה כי תכנית כזאת יכולה להיות מובלת רק ע"י משרד החינוך, בשיתוף עם משרד התחבורה, בטחון הפנים, השלטון המקומי, וכו' וכו'

גם דני פרומצ'נקו, עם הכסף שלו, החשיפה שלו, הקשרים שלו והיוזמה שלו, לא יכול להוביל דבר כזה לבד.

 

 

אז לסיום - האם המדינה אשמה ביצירת המצב הנוכחי?

אולי.

נראה לי ברור שאם המדינה היתה פועלת אחרת לפני 10 ו 20 ו 30 שנה, הכל היה יכול להראות אחרת.

כנראה שלעולם לא נדע.

 

אבל יותר חשוב - האם המדינה היא האחראית לשנות את המצב?

חד משמעית כן.

 

כמו שהאחריות לפיתוח רשת האנרגיה, אספקת המים, מערכת החינוך, פינוי הזבל, הפעלת בתי המפשט וכו' חלה אך ורק על המדינה, כך גם נושא הבטיחות בדרכים נופלת בבלעדיות תחת אחריותה של המדינה.

 

אני אחזור ואומר - הנהג הממוצע בישראל אפילו לא יודע שהוא לא בסדר, והוא בטח לא יודע לבד איך לשנות את זה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

הנה סרטון שמראה את הקשר בין תשתית להרוגים בכבישים.

מעניין מתי בישראל יבוצע מיפוי כזה של כבישים ???

 

אחד ממשפטי המפתח שמישהו שם למעלה חייב להבין.

 

Bad driving may cause an accident ,but bad road design is often the killer.

פורסם
אף אחד לא טוען שאין צורך באכיפה ?

הנה אני טוען שאין צורך בכלל באכיפה כשיש לך עסק עם בני תרבות שגם חושבים...לא רק נוהגים.

 

אבל כשאין לך פרטנר למאמץ לשנות זו התוצאה,הכל מתחיל ונגמר אצל האנשים בראש,אחרי שזה יובן תבנה מגרש החלקה פרטי אצל שמר בחצר,לא מפריע,העיקר שתתיחסו לרכב כאל כלי שרת ולא כאל מכונת מלחמה.

 

ועד אז יש רק אשם עיקרי אחד והוא מפעיל המכונה המאוד פשוטה שנקראת מכונית.

כל נסיון להשליך את הכדור למגרש השלטונות הוא נסיון ילדותי חסר ערך.

 

אף אחד לא משליך שום דבר,

אתה צריך קצת להרגע עם הדמגוגיה ולהבין שתאונות נגרמות משילוב של גורמים.

אכיפה ותשתיות נורמליות קיימות גם במדינות בהן קיימת תרבות נהיגה והתנהגות.

אם אתה חושב שמספיק ש"תצעק" חזק מספיק כאן יגרום לישראלי הממוצע להפסיק להתנהג כמו ישראלי בכביש,

אתה שוגה באשליות כמעט באותה מידה כמו חבר הפורום כאן שחושב שהעצומה שלו להעלאת המהירות המותרת תשנה משהו.

 

שניהם ניסיונות אבודים מראש.

 

ולכן צריך לשנות את השיטה ודרכה גם לגרום לשינוי בנהג, אם זה דרך לימוד נהיגה כראוי, אכיפה מתועדפת,

ומתן אלטרנטיבות לפקקים האלה שאנחנו קוראים להם כבישים.

חינוך צריך להתחיל מממקום כלשהוא ולא מפיו של איזה נביא חולה כלבת שמלהג כאן.

פורסם
...מי שאשם בתאונות זה רק הנהג עצמו או כמה נהגים יחד,תעקוב אחרי התאונות בחצי שנה אחרונה ותלמד שמי שעשה טעויות פאטאליות שילם מחיר כבד.

זה ממש פשוט לא תהפוך נהיגה לטרוף לא תיהיינה תאונות.

החברים שלך בישראל משתוללים והם האשמים העקריים,שלא לדבר שחלק מהם בורח ממקום הקטל ומפקיר פצוע בשטח.

 

ילדותי לחפש את האשם בשלטון,אבל לך זה נוח כי זה מה בא לך לומר.

 

 

להנחת דעתי, הנך טועה. על רגל אחת, אציין כי:

 

ראשית, לא מעט נפגעים בכביש אינם אלו אשר ביצעו טעויות פאטאליות / נהגו בטירוף / השתוללו.

 

שנית, רבים מהנהגים שמחשיבים עצמם נורמטיביים וכבסה"כ נוהגים כחוק, הם אלו אשר מבצעים הרבה עבירות קטנות, בחלקן אף מתוך חוסר מודעות או שאינם נוהגים (תרתי משמע) כראוי וכתוצאה מכך נקלעים לתאונות. החל מאי שמירת מרחק, אי מתן זכות קדימה וכיו"ב וכלה בנהיגה במהירות שלא לפי תנאי הדרך אם כי המהירות הנ"ל מותרת מבחינת החוק וכיו"ב.

 

שלישית, אני מאמין כי ישנם לא מעט אנשים אשר מפקירים פצועים לאחר פגיעה בהם כיוון שהם מצויים בשוק ואינם מצליחים להתמודד עם הסיטואציה הנ"ל באותו הרגע ולא מתוך כוונה לברוח. יחד עם זאת, בתור אזרח, אני תומך במדיניות אשר מענישה (בכפוף לחריגים ושק"ד) את מי שמפקיר נפגע כיוון שכך מגדילים את הסיכויים לאי הפקרה.

 

רביעית, לשילטון בהחלט יש חלק ואחריות במעשים ובמחדלים של הציבור, אם כי הוא אינו האשם היחידי (אתה באמת ובתמים מאמין כי חקיקה, חינוך, הנחלת ערכים ואכיפה, אינם מכווינים התנהגות זו או אחרת של האזרח?).

פורסם
רק הנהגים אשמים !

 

השאלה היא לא מי אשם, אלא מה אתה יכול לשנות. את התשתית אתה יכול - את הנהגים לא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תעקוב אחרי התאונות בחצי שנה אחרונה ותלמד שמי שעשה טעויות פאטאליות שילם מחיר כבד.

 

מי שעושה טעויות פטאליות לא סתם משלם מחיר, הוא מת. זה הפירוש של המילה "פטאלי", כך שלא חידשת הרבה. אבל אולי תשאל את עצמך, למה לעזאזל טעות צריכה להיות פטאלית? אם מעקה בטחון לא ייבנה ברשלנות, אם סיבובים לא יסללו עם שיפועים הפוכים ושינויי רדיוס, אם כבישים יסללו עם אספלט נקבובי שסופג מים כמו שצריך, אם שילוט יאפשר לנהגים לזהות יציאה מכביש מהיר בזמן ולא ישלח אותם לנתיב הנגדי, אם צמתים מסוכנים ירומזרו או יכוכרו (מלשון כיכר) וכו' וכו', אזי לא כל טעות תהיה פטאלית. ואני מתיחס רק לתשתיות, כי נושא התרבות והחינוך כבר נטחן דק דק ונארז בשקיות אטומות.

 

על מנת לשנות הרגלי נהיגה בישראל דרושה תכנית מהפכנית כלל ארצית' date=' שתשא פירות רק בעוד 15 שנה.[/quote']

 

תכנית פרחי הבר נשאה פירות תוך הרבה פחות מ-15 שנה. אולי 5 שנים. כביכול זה נותן מקום לאופטימיות. בפועל, כמובן, זה לא יקרה כי בארץ יש סדר הפוך של חשיבות. הכי חשובה האדמה, אחר כך הפרחים, בסוף בני אדם.

 

היום קלטתי עוד דפוס התנהגות של ההולנדים - בזמן רכיבה בנתיב אופניים, כשרוכב אחד מעט מהיר יותר מרוכב אחר, כשהרוכב האיטי מרגיש שהוא מתחיל להיעקף, הוא מפסיק לדווש לכמה שניות - מספיק על מנת שהרוכב העוקף יוכל להשלים מהר את העקיפה ולחזור לימין. בהתחלה חשבתי שזה מקרי, אבל היום ברכיבה מ/לעבודה קלטתי שזה לא מקרי. זה אצלם בטבע להקל על האחר.

 

חננות.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
השאלה היא לא מי אשם, אלא מה אתה יכול לשנות. את התשתית אתה יכול - את הנהגים לא.

 

אני מאמין שגם את הנהגים אפשר לשנות, וזה יהיה יותר מהיר ויותר זול מלשנות את התשתית.

 

(ועם זאת אני לא גורע מהחשיבות של שינוי התשתית).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

לא אמרת שאתה הולך? רכיכה.

 

אתה לחלוטין התייאשת אבל כפי הנראה אתה לא כזה קנדידט גדול שיש לו אפשרות השפעה או דעה מקצועית.

ולכן..מי שאחראי על נושא האכיפה אינו מקשיב לעצתך למרות "שאתה אישית" התייאשת,אבל כפי שציינתי אתה אישית עוד לא קובע מה טוב ומה לא טוב.

אם יבטלו את העונשים הכספיים עד לגבול של עשר עבירות חמורות אתה תראה כאן קטל בדרכים שכמוהו טרם נראה.

 

הקטל שיש כבר עכשיו בגלל אוזלת היד של מוסדות הממשלה מספיק לי די והותר. אם יבטלו את העיסוק האובססיבי בקנסות מכניסי כסף (כמו השוטר העצלן שלזר עליי פעמיים הבוקר בכביש 3, בקטע בו ניתן לנסוע גם 200 + בלי בעייה, במקום לתפוס גנבי רמזור אדום בצומת שנמצאת קילומטר ממנו :fist:) ויתחילו לאכוף את העבירות המסוכנות באמת (לא קשה, צריך רק לפתוח סיכום של ניתוח התאונות ע"י בוחני המשטרה, אבל אדון אבי בן חמו, מפקד אגף התנועה "מאמין" שאכיפת מהירות עוזרת. הוא מאמין? שיילך לבית כנסת ויתפלל, עם אמונה לא חוסכים קורבנות אדם).

 

אף אחד לא טוען שאין צורך באכיפה ?

הנה אני טוען שאין צורך בכלל באכיפה כשיש לך עסק עם בני תרבות שגם חושבים...לא רק נוהגים.

משונה, אבל לא ביטלו עדיין את משטרת התנועה גם בארצות "נאורות" ובהן אזרחים "בני תרבות". אבל על מה אתה מתלונן? אתה ושולחיך חושבים כמו עדר כבשים. תן לכבשה רשיון, תראה שכמות התאונות תגדל. במקרה שלך, לא מותר האדם מן הבהמה.

 

 

 

רק הנהגים אשמים !

ניתן לנהל תנועה גם בתשתיות גרועות,השאלה מי יושב מאחורי ההגה.

אגב,יש תשתיות מעולות בארץ,כל ההתבכינות מיותרת ואינה מתאימה לאנשים רציניים.תמיד כדאי לשפר,אבל בין זה לבין ברוטאליות או הפקרה של בחורה שותתת דם או קטנוען הרוג על הכביש ובריחה יש מרחק רב,מהירות הורגת ועוד איך...אל תשלו את עצמכם.

 

 

רק אני לא מבין למה אתם ממשיכים להתווכח איתו?

הרי זה בטוח לא יגמר.

 

רמי בבקשה

http://www.oryarok.org.il/?p=17

 

טעות בלינק.

הנה לינק קצת יותר מתאים בשבילו. מזין ומשיב נפש. עם איזון נכון, אולי אפשר אפילו לרפא אותו.

 

הסגנון כתיבה שלך מסגיר אותך מיד

אין ספק בכלל מי עומד מאחורי הדמות שנקראת שמר

 

אין לך מספיק יושרה עצמית לכן אתה מתפתל מקלל מגדף ומנצל את זה שמנהלים תומכים בך

עוד בעייה כאובה שמשרישה עוד יותר את הצ'וחיות שלך,ללא ספק.

 

נו, חוכמולוג, בוא ספר לי מי עומד מאחורי הדמות שנקראת שמר (רמז, יש מספיק אנשים בפורום שמכירים אותי אישית ויודעים שאני לא מתחבא וגם אין לי משתמשים כפולים או מרובעים (למשל HAIMY, יונתן עמיר, XY250 ועוד כמה שאפשר לשלוף בלי בעייה).

 

מנהלים תומכים בי? הצחקת אותי. יש כאן (אולי) כמה מנהלים שחושבים בנושא זה כמוני. לצערי הם לא חושבים, כמותי - שצריך לסתום למשתמשים כמוך את הפה (לפחות כאן ב-CF). מעוניין להמשיך למחזר את הזבל ששולחיך שמים בפיך ? לך תעבוד ברמת חובב, או גש לאתר של "ג'וב ירוק" או משרד התחבורה. שם אוהבים מלחכי פנכה כמותך.

 

CF הוקם כדי לנסות לתת במה לדיעות אחרות, לא לבורות ולטמטום של המימסד וכל הדיעות הקדומות שהצליח להשריש בחלק מעם ישראל במשך 30 שנה. לשיבוטים כמוך אין כאן מקום.

פורסם
אני מאמין שגם את הנהגים אפשר לשנות, וזה יהיה יותר מהיר ויותר זול מלשנות את התשתית.

 

אמונה זה יפה, אבל על מה היא מבוססת?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אתה לא מאמין בכך שניתן לשנות התנהגות של אדם (נהג, במקרה הזה) אם יהיה לו ידע על מה שלא נכון (שים לב, לא אמונה, אלא ידע)?


×
×
  • תוכן חדש...