Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וברכה..

 

לחבר יש פיג'ו 205 שנת 94

הרכב עשה 170 אלף קילומטר

 

יש לציין שאביו מוסכניק וכל הטיפולים נעשו אצלו ובאהבה.

החבר הוא לא נהג שמשתולל ואונס את הרכב

אלא נוהג בעדינות , לפי כללי המהירות , אינו מרים אמברקסים ושטויות כאלה למינהם ..

 

יש מזגן אבל צריך לחבר איזה צינור , לא כל כך התעניינתי באיזה צינור מדובר

למרות שמזגן זה ממש חשוב לי (אם מישהו יודע מה הצינור אז תאמרו לי ואת עלותו בבקשה)

 

עוד חצי שנה הרכב צריך לעבור טסט

 

מטרת הרכב מבחינתי:

נסיעה לבסיס (שבעזרת השם זה הולך להגמר עוד מעט)

והלוך ושוב לעבודה..

 

המחיר:5 אלף

 

שווה?

 

תודה רבה עוזרים!

פורסם

לא ממליץ לך לרכוש רכב מחברים, בטח לא כאלו שאתה לא רוצה לאבד.

 

לגבי המזגן - אם הבעיה במזגן כוללת רק צינור קטן שצריך לחבר סביר להניח שהאבא המכונאי שלו כבר היה מתקן אותה. ניחוש שלי - מדובר בצינור יקר מאוד להחלפה, שפשוט לא משתלם להחליף ברכב ששווה 5K ש"ח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בתור בעל 205 שמשתמש ברכב בדיוק למטרות הנ"ל אני ממליץ.

אך כדאי שכמו שצביקה אמר תחשוב טוב עד כמה אתם חברים.

בסך הכל פיג'ו 205 זה רעיון טוב ואבא מוסכניק זה בכלל מצויין.

אז הייתי ממליץ ללכת על זה.

אגב, אתה יודע מה הדגם?

אולי במקרה Top Xri?

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

פורסם

לי יש 205 בדיוק באותו שנתון, העברתי את הרכב לפני שבועיים טסט חלק, רכב מצוין, אמין וחסכוני!!!

דרך אגב שלי גם יהיה עוד מעט למכירה... :)

×
×
  • תוכן חדש...