Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6258 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי טויוטה קורולה שנת 2000.יש לי בעיה בסחיבה,בעליות האוטו בקושי סוחב וצריך ללחוץ על הגז כמעט עד הסוף

המכונאי שלי אמר שהגיר שלי גוסס אבל הוא יכול להחזיק,הוא ניסה לטפל בגיר(החלפת שמן גיר,פילטר וכו')

אבל זה לא עוזר

1.האם אוטו שהוחלף בו גיר יסע אותו דבר(כמו רכב שלא הוחלף בו גיר)?

2.מה עלות החלפת גיר כולל עבודה(במוסך לא מורשה)?

3.האם החלפת גיר תפתור את בעיית הסחיבה בעליות?

4.האם בנתיים כשאני מאמץ את המנוע זה הורס אותו?

 

 

תודה

פורסם

שלום רב

האים כאשר אתה לוחץ גז עד הסוף המנוע מגיב והטורים עולים אך הרכב לא זז או שהטורים עצמם לא עולים כי התופעה השניה ממש לא קשורה לגיר

בברכה זיסו יוסי- מוסך זיסו

פורסם

שלום

 

כשלוחצים גז הטורים עולים והאוטו מגיב,אני יכול להאיץ בעליות אם אני ילחץ עד הסוף על הגז אבל

זה לא נראה לי תקין

פורסם

צריך לבדוק היטב אם הגיר מתפקד טוב או לא או שהבעייה בכלל ממשהוא אחר כמנוע שלא "סוחב" טוב וזאת בגלל מגוון סיבות

ולדוגמא ממיר קטליטי סתום.

כדאי לגשת לבדיקת המכונית במוסך טוב אחר לקבלת חוות דעת שנייה.

אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אולי ניתן יהיה לכוונך למוסך טוב אחר לבדיקת הבעייה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אתה רושם שהטורים עולים והגיר מגיב .

שאלו אותך האם הטורים עולים והרכב לא מגיב.(גיר מחליק)

השאלה לא מובנת לא ניתן להבין מההסבר שלך את מקור הבעיה (גיר או מנוע)

תענה על השאלות שנשאלת שנוכל להגיב.

×
×
  • תוכן חדש...