Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תרומת דם


fz1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה, בתור נהגים,מי איטי ובמיוחד המהירים, לכו ליתרום דם!

זה יכול להציל את חייכם,במיקרה של תאונה (שלא נדע) אז קדימה !!!

(בנוסף זה בריא מאוד)

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

באמת שכחתי לגמרי מזה......

עדיף לתרום כל שלושה חודשים, נכון?

מקווה שאני אמלא את כל הפנקס.יש לי חברים שיכולים לעשות אוסף מהפנקסים האלו.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אין לי בעיה לתרום דם.. יש לי בעיה עם דבר אחר.... המחטים !

 

אני מפחד מהם... :shock:

 

אם יש רעיונות אני ישמח לשמוע ... 8)

המשך יום נעים!

פורסם
אין לי בעיה לתרום דם.. יש לי בעיה אם דבר אחר.... המחטים !

 

אני מפחד מהם... :shock:

 

אם יש רעינות אני ישמח לשמוע ... 8)

 

אין דרך אחרת.

 

כשאני בישראל, אני תמיד תורם דם. אני מקבל בסוף טרופית. :lol:

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
אין לי בעיה לתרום דם.. יש לי בעיה אם דבר אחר.... המחטים !

 

אני מפחד מהם... :shock:

 

אם יש רעינות אני ישמח לשמוע ... 8)

 

אין דרך אחרת.

 

כשאני בישראל, אני תמיד תורם דם. אני מקבל בסוף טרופית. :lol:

 

 

לא ידעתי שעוד מייצרים את זה... :shock:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אין לי בעיה לתרום דם.. יש לי בעיה אם דבר אחר.... המחטים !

 

אני מפחד מהם... :shock:

 

אם יש רעינות אני ישמח לשמוע ... 8)

 

אין דרך אחרת.

 

כשאני בישראל, אני תמיד תורם דם. אני מקבל בסוף טרופית. :lol:

 

 

לא ידעתי שעוד מייצרים את זה... :shock:

 

תתפלא, בפעמיים האחרונות שתרמתי (בשבוע הספר ובאזור חג סוכות) הם הביאו לי את זה אחרי תרומת הדם. יש שם הרבה סוכרים החיוניים אחרי התרומה... אבל אני מעדיף קוקה-קולה. :wink:

Піскун Святослав Михайлович

פורסם
:( לאחרונה עשו לי שתי בדיקות דם ברצף ואיבדתי משום מה את ההכרה.. (כנראה שזה בגלל שלא שתיתי כ-15 שעות, לא אכלתי ובקושי ישנתי יממה), אבל מאז אני מפחד :? צריך ייעוץ נפשי...

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
אין לי בעיה לתרום דם.. יש לי בעיה אם דבר אחר.... המחטים !

 

אני מפחד מהם... :shock:

 

אם יש רעינות אני ישמח לשמוע ... 8)

 

אין דרך אחרת.

 

כשאני בישראל, אני תמיד תורם דם. אני מקבל בסוף טרופית. :lol:

 

פעם אחרונה קיבלתי גם כתם אדום על החולצה...

 

 

 

השרמו**..... :mad:

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם
אין לי בעיה לתרום דם.. יש לי בעיה אם דבר אחר.... המחטים !

 

אני מפחד מהם... :shock:

 

אם יש רעינות אני ישמח לשמוע ... 8)

 

 

גם אני דיי מפחד מיהם :oops::shock:

פורסם

אני מקפיד לתרום כל אימת שעברו 3-6 חודשים ואני נתקל סתם ככה בניידת, באם זה באוניברסיטה, באם זה בצבא (עד לפני מספר חודשים כמובן :)) ובאם זה סתם בכל מיני מקומות... בנתיים לא ראיתי ואין לי אפשרות ללכת למקום במיוחד בשביל לתרום (ככה זה כשעובדים ולומדים יחד... אפילו לז$$ן אין לי זמן... (סתם))

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם

שהייתי בתיכון ניסיתי לתרום דם הבעיה היא שניהיה לי סגול .

והתחילו משום מה כאבים , מאז אני לא תורם יותר.

אבל זה כמובן מבורך.

פורסם

את האמת אני לא מפחד ממחטים,ואני גם אוהב ללכת לרופא שניים :lol:

 

 

יש אני גיבור :!::twisted:

 

 

טוב די אם השטויות יש לי מצב רוח טוב היום,אני רוצה להבין רק למה לתרום דם זה בריא מאד :roll:

פורסם
את האמת אני לא מפחד ממחטים,ואני גם אוהב ללכת לרופא שניים :lol:

 

 

יש אני גיבור :!::twisted:

 

 

טוב די אם השטויות יש לי מצב רוח טוב היום,אני רוצה להבין רק למה לתרום דם זה בריא מאד :roll:

 

בכך שאתה תורם דם אתה גורם לגוף שלך לייצר דם חדש, וכך אתה גורם לתחלופה של הדם בגוף... זה בערך מה שאני יודע... :roll:

מגאן 265


×
×
  • תוכן חדש...