Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעייה במצבר המצבר לא ניטען מחדש


djpsyxsi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כמו שרשום בכותרת זאת כבר פעם שניה שזה קורה לי.

 

הרכב שלי עומד כבר יותר מי חודש (בעיה בקלאץ") . וכשה אני מניעה באמצעות כבלים והאוטו דולק לא פחות מי שעה וחצי כדי לתת מספיק זמן למצבר להיטען, ועדיין האוטו לא מניעה בכוחות עצמו .

 

אין נורה שדולקת בלוח והאלטרנטור מתפקד כראוי ,והוא די חדש גם וגם המצבר הוא די חדש זה מצבר שנ"פ שניקנה חדש לפני חצי שנה .

 

לפני כמה זמן קרה לי אותו הסיפור ויש לי אחריות למצבר אז היתקשרתי ותוך שעה הגיעה אלי חשמלאי עים מצבר חדש להחלפה .

והרכב נסע כרגיל לאחר ההחלפה פשוט המצבר מת לגמריי כבר אחרי שבועיים ללא שימוש איך זה יתכן ומה הגורם?

 

חשבתי אולי בגלל שמותקנת אצלי מערכת ו "כבל" אז אולי הייתי מראש צריך לנתק את המצבר מהאוטו אולי זה הגורם?

ROVER 600 TI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשרכב חונה ללא שימוש יש צריכת זרם קטנה לזכרונות מחשבי הרכב, שעון זמן ורדיו ולאחר זמן ארוך (שבועיים) יתכן שהמצבר יפרק.

חשמלאי רכב יכול לטעון המצבר בטעינה איטית, לבודקו ועל המכונית לבדוק את טעינת האלטרנטור וכן אם זליגת הזרם, כשכל צרכני החשמל כבויים, אינה גבוהה מדי.

עקרון חשמלי ידוע - בחשמל אין ישן או חדש אלא יש תקין או לא תקין.

בברכה - רפי לין :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...