Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8180 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הברווז המשופר (נהג) מסכים במאה אחוז עם דבריהאזרח,

אך יחד עם זאת, צריך לתת אוזן קשבת לדברי הנהג.

 

עדיין, במידה ואתם יודעים שלא תמיד רואים אותכם,

לא צריך לעקוף, באופן חוקי לגמרי משמאל עם איתות מראות וכו',

באופן שלפתע נהג הרכב הנעקף יקלוט אופנוע עובר ס"מ ספורים מהמראה שלו.

 

אוקיי, אני מאד משתדל להסתכל בכל המראות ובאמת לחפש אופנועים

על הכביש, ובכל זאת מידי פעם אני מופתע.

אצלי זה נגמר במבט חטוף במראה ימין, ובמידת האפשר סטיה קלה ימינה.

זה גם יכול להיגמר בנהג שלא שם לב, ויסטה שמאלה, על האופנוע,

או ישבור ימינה ויעשה תאונה.

 

נכון, זה לא אשמתכם שלא רואים אותכם, אך יחד עם זאת,

כמו שאתם אומרים, מי שיסבול זה אתם, או כנאמר בפתגם:

"צנחן טועה - צנחן מת, תותחן טועה - צנחן מת, מודיעין טועה - צנחן מת..."

 

אז יופי שיש קמפיין שבא לעורר את תשומת לב הנהגים אליכם,

אבל אתם, ורק אתם, צריכים לדעת שאין לכם ממש מושג איזה אידיוט

יושב בפחית שאתם עוקפים, ולהזהר ממנו, לגרום לו לראות אותכם,

לעקוף לאט יותר ובמרחק גדול יותר, להתאזר בסבלנות גדולה יותר.

 

זהו.

תודה על האוזן הקשבת ידידי רוכבי הדגיגים.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
הברווז המשופר (נהג) מסכים במאה אחוז עם דבריהאזרח,

אך יחד עם זאת, צריך לתת אוזן קשבת לדברי הנהג.

 

עדיין, במידה ואתם יודעים שלא תמיד רואים אותכם,

לא צריך לעקוף, באופן חוקי לגמרי משמאל עם איתות מראות וכו',

באופן שלפתע נהג הרכב הנעקף יקלוט אופנוע עובר ס"מ ספורים מהמראה שלו.

 

אוקיי, אני מאד משתדל להסתכל בכל המראות ובאמת לחפש אופנועים

על הכביש, ובכל זאת מידי פעם אני מופתע.

אצלי זה נגמר במבט חטוף במראה ימין, ובמידת האפשר סטיה קלה ימינה.

זה גם יכול להיגמר בנהג שלא שם לב, ויסטה שמאלה, על האופנוע,

או ישבור ימינה ויעשה תאונה.

 

נכון, זה לא אשמתכם שלא רואים אותכם, אך יחד עם זאת,

כמו שאתם אומרים, מי שיסבול זה אתם, או כנאמר בפתגם:

"צנחן טועה - צנחן מת, תותחן טועה - צנחן מת, מודיעין טועה - צנחן מת..."

 

אז יופי שיש קמפיין שבא לעורר את תשומת לב הנהגים אליכם,

אבל אתם, ורק אתם, צריכים לדעת שאין לכם ממש מושג איזה אידיוט

יושב בפחית שאתם עוקפים, ולהזהר ממנו, לגרום לו לראות אותכם,

לעקוף לאט יותר ובמרחק גדול יותר, להתאזר בסבלנות גדולה יותר.

 

זהו.

תודה על האוזן הקשבת ידידי רוכבי הדגיגים.

 

פרידמן התיחס בדיוק לנושא שיש מתאבדים בין הרוכבים.

 

הנהג ההוא פנה לסטיגמות ולהכללות גורפות שבעצם גורמות לכלל ציבור האופנועים להראות כמו עדר של אונסי בתולות בכל רמזור, דורסי כלבים, מתעלמים מכל חוקי התנועה ואנשים שבאופן כללי יש להרוג, ויפה שעה אחת קודם.

 

כל העניין של "מתי ראיתם אופנוע שנותן זכות קדימה למעבר חציה".

אני ראיתי.

היום.

עצרתי במעבר חציה. מה שכן, המכונית לידי שהגיעה אחרי המשיכה לנסוע וכמעט העיפה את הילדים שהיו שם.

אז מה?

אז כל הנהגים בני זונות וצריכים למות?

 

לא.

 

לא כולם.

 

אבל גם לא ראיתי שום דבר בקשר ל"שטח מת". שום דבר בקשר לנהגים שבכלל לא מביטים הצידה בזמן פניה.

שום דבר בקשר לאי ציות לרמזור/עצור בקשר לנהגים.

שום דבר בקשר להצמדות לאופנוע כדי שיזוז ויפנה את הדרך בשביל עוד מטר.

שום דבר בקשר לאלה שמתקדמים ברמזורים למרות שאדום ויש שם מישהו/משהו.

שום דבר בקשר לנהגים שנוהגים כאילו הכביש שייך לאבא שלהם ועוברים נתיבים תוך כדי התעלמות מכלל העולם.

ואין שום דבר לגבי מעברי נתיבים ספונטניים.

שלא נדבר גם על נהגות ונהגים נמוכים או שלא יושבים כמו שצריך, ואו שלא מגיעים לדוושות כמעט, או שיושבים על ההגה ואין להם אפשרות לסובב אותו בכלל כמעט.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...