Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בבקרים בעיקר יוצא עשן לבן (בצורה מורגשת) מהאגזוז של הרנו קליאו 1400 אוט' שנת 2001 שלנו.

בטיפול האחרון המוסכניק אמר שיש בעיה ב"מנוע צעדים" אבל זה ניתן לדחיה לטיפול הבא - אז דחיתי.

עצות?

פורסם

אני לא מבין מה הקשר בין מנוע צעדים לעשן לבן.

וכמו שאני מבין אין תלונה על סל"ד מנוע לא יציב או הנעה קשה.

במילים אחרות מנוע צעדים תקין.

האם יש חוסר שמן?

האם יש חוסר מים?

פורסם
אני לא מבין מה הקשר בין מנוע צעדים לעשן לבן.

וכמו שאני מבין אין תלונה על סל"ד מנוע לא יציב או הנעה קשה.

במילים אחרות מנוע צעדים תקין.

האם יש חוסר שמן?

האם יש חוסר מים?

 

לפני כמה חודשים במהלך טיול בדרום ונסיעה בשבילי עפר (לא משהו חריג, דרך עפר כבושה) מים יצאו בלחץ דרך פתח החירום במיכל ההתעבות.

לאחר התקרית הזו מילאתי מים ועקבתי אחרי אובדן מים והתחממות - לא היה אובדן מים ולא התחממות.

בנוסף לכל הצרות, הרכב התחיל לקפוץ בירידה לניוטראל מראשון (גיר אוטומאט) בצורה שהזכירה את השיפוץ גיר לפני שלוש שנים (אצל אחד ממומחי הפורום שעשה עבודת מופת), אבל לא בדיוק אותו דבר.

אחרי כחודש וחצי הרכב נכנס לטיפול 105K למוסך מורשה, שלא מצא בעיה שקשורה לתופעת התפרצות המים, הרכב הפסיק לקפוץ.

מנוע הצעדים עלה לאחר שאמרתי למוסכניק שלפעמים ברמזור הרכב "נתקע" על טורים גבוהים.

 

אין לנו חוסר בשמן או במים.

מה יכולה להיות הבעיה?!

×
×
  • תוכן חדש...