Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתמונה M3 מקורית.

ניחוש שלי שהיא סובלת ממכה מאוד קשה לכן אף אחד לא רוצה לגעת בה במקל לאור המחיר המבוקש.

פורסם
יש שם 2 מודעות של BMW 3200 ידניות....במודעות פלטינום שנת 97 וברגילות 2002.

 

למה הוא לא מוכר? אולי בגלל התמונה הזו:

 

 

o1_1_3_11778_20090301220306.jpg

 

חוץ מהעובדה שהרכב שמפורסם במודעה זה די בטוח לא הרכב בתמונה... (מי מזהה את הנהג?) :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
כי 180K לרכב שנמצא כבר 7 שנים על הכביש + - זה... :roll:

 

ולשלם 80K ש"ח לרכב שכבר 11 שנים על הכביש, יד חמישית לפחות ונושק ל-200K ק"מ זה כן הגיוני (התכוונתי למיאטה NA אם מישהו לא הבין)?

מדובר ברכב מיוחד ולכן צריך בנאדם עם ראיה שונה מהראיה הישראלית של כמה מטר פח כפול שנתון חלקי עלות אני מקבל.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

למקרה שפספסת "התפיסה הישראלית" שעליה אתה מדבר כלולה בתגובה שלי.

 

בעניין הNA (ספציפית) אני לא רואה סיבה הגיונית לקנות אחת ללא קשר למחיר :)

 

(שאגב נמוך משמעותית מרמת המחירים שציינת ).

פורסם
מפורסמת כבר זמן רב

למישהו יש מידע על הרכב? למה הוא לא נמכר?

 

כי היא השתתפה במבחן של פייביש.

זו הסיבה שאני לא מוכר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

איזה ערימת שטויות בתרד אחד....

"SP33DS73R"

התמונה שהעלית היא של הרכב שלי שלא קיים כבר מה22 לינואר, משום מה איזה אדיוט משועמם מחליט לעלות כל הזמן מודעת מכירה אם התמונות שלי.

דבר שני יש כאלו שקונים רכבי ספורט בשביל להחנות אותם יפה בחניה, אני קונה אותם בשביל לנהוג בהם, הרי זה הייעוד שלהם.

 

180 אלף שקל זאת מציאה רצינית לשנתון הזה ולאוטו הזה באופן כללי.

במיוחד עבור רכב שיותר מאובזר, מפנק, שקט, כיפי, מתנהג, וחזק בהרבה מהונדה אקורד חדשה.

אני מכיר את הבעלים הקודמים של הרכב והוא טוען שהרכב נקי. רב סרן שמועתי משתולל פה בפורום.

בקיצר למה לבלבל את השכל, אם אתה רציני דבר אם הבחור, תיפגש איתו, תעשה סיבוב, קח לבדיקה ותתחדש!

 

לגבי יד 2

המודעה של הM השחורה ביבוא אישי עם קיט האמאן אמיתית אבל הרכב לא באמת למכירה.

המודעה של הM שנת 2006, 2002, 1999 אמיתיות לגמרי.

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

אני לא "התלוננתי" על המחיר, אני חושב שמי שמתעניין ברכבים כמו אלו יודע לאן הוא נכנס.

 

לא נשאל אם הרכב מפנק או אם המחיר ריאלי וכו' וכו'

השאלה הייתה אם מישהו יודע למה הרכב לא נמכר זמן רב, זה הכל.

 

תודה.

פורסם

אני לא עניתי רק לך בהודעה שלי אלא לכמה חברי פורום נוספים.

בבקשה.

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם

התמונה שהעלית היא של הרכב שלי שלא קיים כבר מה22 לינואר מה קרה לאוטו שלך , הייתה לך m3 :shock2:

 

180 אלף שקל זאת מציאה רצינית לשנתון הזה ולאוטו הזה באופן כללי. כן אכן , למכונית כזו זה מחיר טוב (בארץ) בכלל אני חולם על m3 אפילו פתחתי תרד על אם אפשר להבאי כזו מ ebay שעולה שם זול בצורה לא הגיונית (ביחס לארץ).

 

למעלה ^^^^

פורסם
180 אלף שקל זאת מציאה רצינית לשנתון הזה ולאוטו הזה באופן כללי.

במיוחד עבור רכב שיותר מאובזר, מפנק, שקט, כיפי, מתנהג, וחזק בהרבה מהונדה אקורד חדשה.

.

אני מסכים איתך וכנראה שאין הרבה כמוני.

פורסם

מילא ב.מ.וו. בתמונת זריקת זנב.

מה תגידו על התמונה הזו ביד 2 של סדרה 5 מודל 2005?

הייתי מתלבט אם לקנות רכב שטח מאדם שמפרסם תמונה של הרכב על שפת הים, לאחר שאיסור הנסיעה על החוף נכנס לתוקף (לפני זה גם אני הייתי עושה את זה פה ושם עם אופנוע).

אבל סדרה 5????

 

 

o1_1_2_22168_20090328180322.jpg

×
×
  • תוכן חדש...