Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6288 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי כי היא לא M3?

 

בקישור שהעלית יש 3 מודעות, אז אני לא יודע לאיזה התכוונת.

יש 2800 אוטומטית מודל 96, מחיר מבוקש 28 שקל, שהיא כנראה לא M3 אלא 328 קופה.

יש 1800 ידנית 89, שמן הסתם היא לא M3

ויש 3000 ידנית מודל 99, מחיר מבוקש 10 שקל, אבל משום מה התמונה המצורפת היא של E30 שייצורה הופסק ב 1992 (למעט הקונברטיבל והסטיישן).

 

אם אני הייתי מחפש M3, לא הייתי טורח להתקשר לאף אחת מהמודעות האלה. בזבוז זמן.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
אולי כי היא לא M3?

 

בקישור שהעלית יש 3 מודעות, אז אני לא יודע לאיזה התכוונת.

יש 2800 אוטומטית מודל 96, מחיר מבוקש 28 שקל, שהיא כנראה לא M3 אלא 328 קופה.

יש 1800 ידנית 89, שמן הסתם היא לא M3

ויש 3000 ידנית מודל 99, מחיר מבוקש 10 שקל, אבל משום מה התמונה המצורפת היא של E30 שייצורה הופסק ב 1992 (למעט הקונברטיבל והסטיישן).

 

אם אני הייתי מחפש M3, לא הייתי טורח להתקשר לאף אחת מהמודעות האלה. בזבוז זמן.

 

שים לב שמתחת ל 3 ההודעות האלו (שהן הודעות "נבחרות"), יש מודעה עם M3 מנוע 3200 שנת 2002

 

תמונה:

 

e_1_1_1_47820_20080923150942.jpg

פורסם

אם אתה מתכוון לM3 e30 אז קודם כל היא מקורית 100 . והיא לא נמכרת מסיבות שאני לא אפרט, אבל בואו נגיד ככה שגם במחיר של 325 ידנית לא בטוח שיהיה לה קונים.:roll:

פורסם

מה הקטע שאתה לא מפרט

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מה הקטע שאתה לא מפרט

אול צנעת הפרט?

התמונה הזו ועוד תמונות אחרות של הרכב הספציפי הזה כיכבו במודעות מכירה שונות ומשונות מה שהופך אותן ללא רלוונטיות.

פורסם

מה צנעת פרט בזה

 

אם אני רואה רכב ואני יודע שיש לו איזו בעיה,

איפה יש את החוק שמגביל אותי שאסור לי לרשום מה הבעיה שלו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מישהו יודע איך אני ממיין את המודעות כך שאראה רק את אלה שהתווספו היום?

עם התאריך של היום מופיעות גם אלה שהתווספו היום וגם את אלה שכניראה שילמו עבור זה שכל יום יופיעו כאילו התווספו היום.

מכיוון שאני לא מפוקס לגמרי על מה שאני מחפש (למרות שהכיוון רשום בחתימה למטה) אני נאלץ לראות כל יום שוב ושוב מודעות שברגע שאני נכנס אליהן אני כבר זוכר את הטקסט בעל פה ("לא מוריד שקל", "נא לא לבלבל את המוח", "לא לקשקשנים" וכו').

×
×
  • תוכן חדש...