Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת רכב עד 27K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפשת רכב לנסיעות בינעירוניות יומיות.

הדרישות:

אמינות- לא רוצה לבלות במוסכים.

בטיחות- יסע בו תינוק.

וכמובן תקציב- עד 27K

לא איכפת לי ממראה, ביצועים, נוחות וגודל (גם מיני יהיו בסדר)

 

תודה רבה!

פורסם

בגדול רנו מגאן 2005 ומעלה .

 

שוב תלוי בתקציב שלך , טויוטה קורולה שנתון מיתחת רכב מעולה .

האהבה הראשונה - מגנום 4X4 2000 שחורה , ניפרדנו:-(

השניה - מגאן 2 2006 , לא היסתדרנו :|

 

* תמיד חוזרים לאהבה הראשונה ... בקרוב .

פורסם
בגדול רנו מגאן 2005 ומעלה .

 

שוב תלוי בתקציב שלך , טויוטה קורולה שנתון מיתחת רכב מעולה .

רנו מגאן 2005 גם לא בתקציב וגם לא אמין.

פורסם

אני לא יודע איך האמינות אבל האופציה הבטיחותית ביותר בתקציב הנ"ל היא רנו מגאן מהדור הקודם,אומנם אין לי נסיון עם הרכב חוץ מכמה נסיעות עם חברים אך זה הוא רכב מאוד נוח ויחסית בטיחותי לתקציב שלו(זכה ב 4 כוכבים במבחני ריסוק).אם תמצאי אחד שמור ובעל גיר ידני אז לדעתי קיבלת פה אחלה עיסקה.אני חושב שבתקציב שלך זהו הרכב הבטיחותי ביותר שאפשר למצוא כיום בשוק.אופציות נוספות הן סיטרואן קסרה אך היא זכתה ב 3 כוכבים באותו מבחן.כמובן שיש גם את האופציה של ניסן אלמרה,לאחותי יש אחת כזאת משנת 98 מבחינת אמינות זה הוא רכב מצויין לא עושה בעיות וטיפולים בזמן הם מתכון לחיים שקטים.אך לרכב יש רק כרית אוויר אחת והוא זכה בכוכב וחצי במבחני ריסוק.הרכב יחסית נוח ויש מספיק מקום בתא המטען לעגלה וקניות בסופר. אחותי מאוד מרוצה מהרכב והטיפולים לא ממש יקרים(במסגרת הנורמה לא יקר מדי ולא זול מדי).

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

אם את מחפשת רכב קטן יותר יש את האופציה של רנו קליאו שמשנת 2000 קיבל גם הוא 4 כוכבים במבחני ריסוק,הרכב נוח ויחסית אמין.אך השאלה היא אם המקום בתא מטען יספיק לך לעגלה ועוד כול מיני דברים לתינוק.

תגדירי מה הגודל הרצוי של הרכב,עד כמה הצריכת דלק חשובה לך.

במידה ותמתחי מעט את התקציב\תתמקחי טיפה על המחיר יש את האופציה הזאת:http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&Expensive=&CarID=1070652

 

נראה לי היא נותנת את הטוב מכול העולמות אוטו קטן בטוח נוח ויש מקום בתא מטען.

לפני הניסאן לאחותי היה סובארו ג'סטי ופשוט אל היה מקום לשום דבר חוץ מעגלה ואת בתור אמא צריכה תמיד להסיע הרבה דברים יחד עם התינוק לכן שימי לב למקום בתא מטען כי זה מאוד חשוב.

נ.ב באתר של ENCAP לא מצאתי את המבחן ריסוק של הרכב הנ"ל אך לדעתי הוא מספיק בטוח ואל תתפסי אותי במילה אך אני חושב שהוא קיבל 5 כוכבים במבחן ריסוק (פעם הייתה לו פרסומת ברוסיה אבל אני לא בטוח לגמרי)

 

רכבים נוספים:http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=1297&FromYear=2002&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=23013&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=&ImgOnly=1

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

ועוד משהוא קטן ששכחתי לציין מאוד ממולץ שיהיו תקני ISOFIX ברכב אומנם אין אני מבין לגמרי את משמעות התקן הזה אך ממה שהבנתי זה מאוד חשוב לבטיחות הילד,אני בטוח שחברי הפורום ישמחו להסביר לך יותר לעומק מהוא תקן ISOFIX.

מחיתותי באתר של ENCAP הבנתי רק לרנו קליאו יש את תקני ISOFIX קחי את זה לתשומת ליבך.

מצטער שכתבתי מגילה.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

תודה על התגובות.

 

לגבי הגודל- אני יכולה להסתדר גם עם מכוניות קטנות,

לא מפחיד אותי עניין המקום ולא איכפת לי להניח ציוד על המושב האחורי.

 

רנו מגאן היתה לי עד עכשיו (2001) והיא עשתה מלא בעיות אז אני לא מתקרבת אליה.

קודם כל חשוב לי האמינות. מבחינת בטיחות אני אסתפק ב2 כריות אוויר ו-abs

 

דייהטסו שרייד באה בחשבון מבחינת הדרישות האלו?

פורסם
תודה על התגובות.

 

לגבי הגודל- אני יכולה להסתדר גם עם מכוניות קטנות,

לא מפחיד אותי עניין המקום ולא איכפת לי להניח ציוד על המושב האחורי.

 

רנו מגאן היתה לי עד עכשיו (2001) והיא עשתה מלא בעיות אז אני לא מתקרבת אליה.

קודם כל חשוב לי האמינות. מבחינת בטיחות אני אסתפק ב2 כריות אוויר ו-abs

 

דייהטסו שרייד באה בחשבון מבחינת הדרישות האלו?

 

לגבי דייטסו שרייד אני לא יודע מה להגיד לך,אין לי נסיון עם הרכב אך לדעתי ניסאן אלמרה תפורה עליך אומנם לאחותי יש את הגרסה הבסיסית עם כרית אוויר אחת וABS אך ישנן לא מעט רכבים עם 2 כריות אוויר וABS אם הרכב שמור ומטופל הוא לא יעשה בעיות מתוך נסיון של שנה וחצי כבר עם האוטו,את יכולה גם להסתכל על הלאנטיסים למינהם אך עם התקציב שלך יהיה לך יותר קל למצוא אלמרה כי הביקוש לאלמרה נמוך יותר מלמאזדה לאנטיס.

את יכולה גם להסתכל על סוזוקי באלנו רכב מצויין אמין 2 כריות אוויר וABS גם הוא יעשה את העבודה.העיקר תמצאי דגם שמור עם היסטוריית טיפולים.

כנ"ל לגבי מיצובישי כריזמה

בהצלחה!

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

בעיניין השרייד זה הוא רכב לא נוח בעליל(לפחות לדעתי) הוא פחית ומרגיש ככה ברוב הגרסאות ישנה רק כרית אוויר אחת,לגבי האמינות אני לא יכול להגיד לך כי אין לי שום קשר לאוטו אבל ככול הנראה שהוא אמין כמו רוב מכוניות יפניות בני גילו.

לדעתי האישית הרכב הזה נחות יותר מבחינת הבטיחות ונוחות והמדגמים שהצעתי לך מקודם,אך אם את אהבת אותו תבדקי ותראי אם הוא מתאים לך.

במיוחד לאור העובדה שעיקר הנסיעות שלך הן בין עירוניות כך שהבדלים בצריכת הדלק יהיו זניחים.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

כדאי לך להגדיל את התקציב, הרכב שלך הוא שנת 2001

משפחתיות ב-27K הם רק משנתונים מוקדמים יותר, ולא כדאי להחליף ברכב יותר משומש

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

×
×
  • תוכן חדש...