Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

לאחר בדיקה ברשת הבנתי שגם המנוע של הXS וגם של ה XSI משנת 96 הם מדגם TU3 בנפח 1400 סמ"ק.

מה ההבדל בינהם שאחד מפיק 75 כ"ס והשני 95 כ"ס?

 

תודה,

טל

פורסם

בתור התחלה, לאחד יש הזרקה חד-נקודתית פשוטה ולשני יש הזרקה רב-נקודתית קצת יותר מתקדמת.

חוץ מזה, יש עוד כמה הבדלים פנימיים במנוע. אם אני זוכר נכון אז מדובר בעיקר בקאמשפטים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
כוח סוס נקבע לא רק ע''פ המנוע של הרכב, כוח הסוס נקבע גם ע''פ הגיר, משקל הרכב וכו..

 

תסביר את עצמך בבקשה (קח בחשבון שאני מתאפק לא לפלוט כאן הקשות מקלדת מיותרות).

 

מצרי, אני לא סגור על זה, אבל אני מניח שמדובר בהבדלים בראש המנוע: שסתומים גדולים יותר וקאמפשט "חם" יותר, וכנראה גם במע' פליטה (בנוסף על מע' הזרקה בעלת ספיקה גדולה יותר).

פורסם

פה אתה מדבר אני מניח על כ"ס שנמדד בגלגל בדיינו.

אני מדבר על הספק מנוע ע"פ נתוני יצרן, הבנתי שיש הבדל.

פורסם
כוח סוס נקבע לא רק ע''פ המנוע של הרכב, כוח הסוס נקבע גם ע''פ הגיר, משקל הרכב וכו..

 

אני לא יודע על פי מה אתה אומר את זה, אבל תפקידו של הגיר זה להעביר את הכוח מהמנוע לגלגלים, בטח ובטח שאין לו שום קשר לקביעת מספר הכ"ס במנוע.

פורסם

ולייתר דיוק:

גרסת ה - 95 כ"ס דגם מנוע TU3FJ2

גרסת ה - 75 כ"ס דגם מנוע TU3M

 

הבדלים במע' הזרקה, כמו ששמר כתב כבר, ראש מנוע אחר (קאמשאפט, שסתומים), סעפת פליטה, גיר אחר ככל הניראה קצר יותר.

זה כמו הפיזו 1.6 סמ"ק רגילה וה - GTI 1.6.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

×
×
  • תוכן חדש...