Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

מדובר בלאנסר אוטומט 2005 עם 110 ק"מ

הרכב עומד בעלייה בהילוך P ,

כשאני מכניס ל D הרכב מדרדר אחורה לאט, (מרגישים שיש קצת בלימה אבל בכל זאת מדרדר אחורה).

בכביש ישר אין בעיה הרכב נוסע קדימה בהילוך D

 

מה הבעיה?

תודה ושבת שלום.

פורסם

למה אתה חושב שיש תקלה? כל רכב בעל תיבה אוטומטית, מעל זווית מסויימת של עלייה יתחיל להתדרדר לאחור.

ואם כבר יתכן כי סל"ד הסרק שלך נמוך והזה משפיע לרעה על התופעה.

פורסם

לדעתי מנסיוני בתיבות הילוכים אוטומטיות עם תופעות של הדרדרות לאחור במצב D בעמידה בעליות מצביע על בלאי בגיר אך לפני כן מומלץ להחליף פילטר גיר במידה שהפילטר סתום חלקית הספיקה שלו נמוכה בס"לד סרק וגורם לתופעות אלו.

פורסם

אני חושב שזו תקלה בגלל שזה קורה גם בירידות לא ממש תלולות וזה משהו חדש שקורה לי.

אני רגיל שבהילוך D בעלייה תלולה הרכב פשוט עומד במקום ולא מדרדר אחורה.

אני יבדוק את עניין הסלד והפילטר, תודה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם
ערב טוב,

 

מדובר בלאנסר אוטומט 2005 עם 110 ק"מ

הרכב עומד בעלייה בהילוך P ,

כשאני מכניס ל D הרכב מדרדר אחורה לאט, (מרגישים שיש קצת בלימה אבל בכל זאת מדרדר אחורה).

בכביש ישר אין בעיה הרכב נוסע קדימה בהילוך D

 

מה הבעיה?

תודה ושבת שלום.

 

 

 

האוטו תקין הסר דאגה מליבך ,

גם לי אותו אוטו יש את העניין הזה.

על D אין לו מספיק כוח לשמור את האוטו במקום / נוסע מעל זווית מסויימת

×
×
  • תוכן חדש...