Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מורל נחשבים להכי פחות 'צורמים', למרות שבכוונים נכונים שום סט נחשב לא יהיה 'צורם', אולי יהיה חד יותר, בהיר יותר, מפורט יותר, אבל לא צורם.

 

עדיין מורל נחשבים להכי רכים [או מסורסים - תלוי את מי שואלים..]

פורסם

יש אצל תומר גם את

Dotech MKII

וגם

Dotech Ovation

 

הבדל של 200 שקל בינהם ... ואגב מה ההבדל בינהם ?

הבנתי שהטוויטר... אבל זה שווה 200 שקל ?

פורסם

איך יהיה קשור פה קלארוס? התקציב הוא 1000 ש"ח, קלארוס עולה כפול.

 

ופרט לכך, מפריע לך שקלארוס היום, הוא סט פופולרי בפורום? כי אם לא, אז אני לא ממש מבין את פשר ההודעה?

under construction..

פורסם

ההבדל בין הדוטק אוביישן לבין הדוטק ה-mk2 הוא הטוויטר שבסט הישן יותר זה טוויטר מדגם mt-11 ובדגם הדוטק אוביישן מדובר על טוויטר מדגם mt-12.

גם הקרוס אוברים שונים,בדגם הישן mx-20 ובדגם החדש יותר mx-20.4/5/6 והנקודות חיתוך שונות כמובן.

האם שווה להשקיע עוד 200 ש"ח בשביל הדגם החדש יותר זו שאלה טובה ואני מאמין שכן ואפילו בלי שידרוג הטוויטר כרגע,למרות שגם הסט הישן הוא טוב מאוד.

מקווה שעזרתי.

פורסם

השינויים הם משמעותיים בין 2 הסטים.

 

הטוויטרים שונים לגמרי, הMT-12 בעל מובילים עבים פי 2 מה MT-11.

הקרוס באוביישן הוא מבוסס על כרטיס ולא בחיבור ישיר, ובנוסף, הוא שונה לרכיבים איכותיים יותר.

הוופרים שונים לגמרי, הבאסקט עשוי יציקה אלומניום ולא מפח, מה שנותן יציבות ועמידות, גם המגנט שונה והאוורור של הסליל שונה לגמרי.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...