Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי ברכב היי הנרג'י קוקסיאלים hcx 165

 

ורציתי להתקדם לקומפוננטים , אני מוכן להשקיע עד 1000 שקל.

 

אני לא רוצה הרץ' אני חושב שהם צורמים מדי וממש חותכים את האוזן

היה לי קומפוננט הנרג'י ככה שיש לי ניסיון.

 

צריך המלצה על על קומפוננט כמה שפחות צורם , 6.5 אינץ' עד 1000 שקל.

 

ואני מעוניין בזוג חדש ולא משומש.

פורסם

תמתח קצת את התקציב ורכוש מורל דוטק. סט מצויין עם טוויטרים "מורליסטיים".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

למה למתוח את התקציב כשאפשר לקנות את הדוטק אוביישן ואפילו לקבל עודף מאלפייה:

http://www.tomcar.co.il/index.php?productid=323

אבל עם אתה יכול למתוח את התקציב טיפה בכמה שקלים אז הייתי ממליץ להחליף את הטוויטר של הסט לטוויטר מדגם mt-22,אבל עם אין אופציה למתיחת התקציב אז גם הטוויטר של הסט הנ"ל יעשה עבודה נאמנה.

פורסם

פששש, אחלה מחיר :-).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עכשיו רק נשאר להתקשר ולשאול אם יש לו במלאי

יש לי הרגשה שבשיחת טלפון הוא יגיד, תבוא נסתדר בסוף ידחוף לך משהו אחר.

חלק גדול מהחנויות בזאפ מפרסמות מחירים נמוכים רק כדי להיות במקום הראשון ברשימה.

פורסם

למה מראש גישה שלילית?

יכול להיות שהמקום באמת מוכר את הסט הנ"ל במחיר הזה?

דרך אגב המחיר השני שזאפ מציג הוא 1098 עם אני לא טועה,אז ככה שהמחיר שמוצג אצל תום קאר הוא ריאלי ביותר.

פורסם

אני לקוח של תומר , אם יש משהו שהוא מתמצא בו ... זה להמליץ על דברים אחרים.

 

אבל תומר הוא אחלה תמיד אפשר להסתדר איתו , אני רק מקווה שהסט הזה לא צורם

וגם קצת מפחיד שאומרים כאן שצריך להחליף את הטווטרים שלו ... מה רע בנוכחים

ואיפה השיפור אם מחליפים ל MK22.

פורסם

אתה לא חייב להחליף את הטווירים של הדוטק אוביישן מכיוון שהטוויטרים לא גרועים פשוט יש יותר טובים והעלות של שידרוג לטוויטר יותר טוב היא לא גבוהה במיוחד.

שלא תטעה יש הרבה אנשים שמשתמשים בסט הנ"ל עם הטוויטר המקורי שלו ומאוד מרוצים ממנו,אני פשוט חושב שעם זה אפשרי יש טוויטר יותר טוב מדגם mt-22 ששווה להתשדרג עליו.

פורסם

שום דבר לא מפחיד ואין חובה להחליף את הטוויטרים הטובים שלו. הם לא צורמים ולא בטיח..:-D

 

אך אם יש לך תקציב, הומלץ לך בצדק ואתה יכול לשדרג את הטוויטרים שלו, הMT12, לMT22, שזה הטוויטרים של המורל הייבריד, הסט הגבוה יותר מהדוטק. זה פשוט נשמע טוב יותר.

פורסם

אני כבר מדבר עתידית מדי כאן ... כמה אני יכול לסגור את הDOTECH + MK22 אחרי השדרוג.

 

כמה עולים הטוויטרים של ה-22 ?

 

ראיתי עכשיו ה-22 עולים 515 ... קצת מוגזם להציע לי לקנות קומפוננט ב-1000 שקל ועוד להוסיף

500 , חברה זה 1500 שקל כבר.

 

וחוץ מזה ראיתי שה-11 נמכרים ב-100 שקל פחות ככה שהרמה של ה-12 צריכה להיות גם גבוהה.

 

ועוד שאלה ... כולם הולכים פה אחד עם מורל ? מה עם אינפיניטי ורוקפורד במחירים האלו ?

הן לא חברות טובות ?

פורסם

ועוד שאלה ... כולם הולכים פה אחד עם מורל ? מה עם אינפיניטי ורוקפורד במחירים האלו ?

הן לא חברות טובות ?

 

חיפשת סט לא צורם, לא?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בקשר לעלות השידרוג אני לא יכול להגיד לך בוודאות אבל אני יודע מניסיון אישי שניתן לעשות טרייד אין ואז השידרוג יוצא יותר זול מכיוון שאתה מקבל את ה-mt22 במחיר נמוך יותר מכיוון שמקזזים ממנו את מחיר ה-mt11.

מצד שני עם אתה לא רוצה להיכנס להוצאות נוספות אתה יכול להישאר עם הטוויטר הנוכחי ולהנות ממנו גם.

פורסם
חיפשת סט לא צורם, לא?

 

איתמר.

 

 

סגרתי לי פינה תודה.

 

שאלה חשובה , הקרוסים של הסט הנ"ל נראים לי גדולים ואני יודע ששמים

את הקרוסים מאחורי ה-HU, בעצם מושכים אותו ומושיבים אותם מאחוריו

השאלה אם הם יעברו בחריץ של ה-HU אחרי שמוציאים אותו כי הם נראים גדולים

ואי אפשר להכניס אותם מאחורה בלי למשוך את ה-HU כי זה אוטו בעייתי לפירוק.

 

יש פה המלצות חמות אני רואה על המורל... אני חושב שאני אלך איתו

אני אשאר עם הטוויטרים המקוריים שלו אם ויבוא יום שאני אבוא למפגש

ויצא לי לשמוע את ה-22 לעומת ה-12 שלי והם ימצאו חן בעיניי אני אשתדרג

בינתיים אין מה למהר עם השידרוג , תנו לי להשתדרג מהקוקסיאלים קודם חחח ***חחח היא לא מילה תקנית בשפה העברית ובטח שלא מוסיפה לנראות הפורום. קרא את הכללים***.

 

ועוד שאלה דיי חשובה :) אני עובד עם מגבר 4 ערוצים SIERRA ed4056 ,

כמובן שאפשר לחבר אליו את המורל אבל מעניין אותי אם הוא יוציא מהסט איכות

טובה , בינתיים המגבר עושה עבודה לא רעה עם כיוון ארוך מאוד של ה-6050 של

פיוניר שלי , טוב אני אתן לכם חו"ד שארכוש הכל , תודה לכולם.

×
×
  • תוכן חדש...