Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש כמה דגמים של קלריון שרציתי לקבל עליהם חוות דעת.

775

785

786

לשלושתם יש כניסת USB,קרוסאובר פנימי לעבודה בBI-AMP וכו"

'

מה הבדל בינהם ומה עדיף לקנות?

ואיך הממשק של קלריון מול אלפיין-מבחינת קלות שימוש?

תודה.

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אני רכשתי לא מזמן את ה-676 אני חושב שיש לו גם BI-AMP ואין לא את כל החלפת הצבעים במסך(צבע אחד-לבן)

 

אחלה מכשיר ולא מתוסבך להפעלה.

 

אני בדרך לשדרוג של רמקולים והוספת מגבר כך שאני בטוח שישמעו בהרבה יותר יפה!!

 

התלבטתי בינו לבין ALPINE 9884 שמבחינת הממשק מתפעלים כמעט את כל הפונקציות במכשיר כך שזה מעצבן לפעמים אבל זה עיניין של הרגל ומה אתה אוהב!!

באלפיין יש חיבור ישיר לנגן אייפוד ובאלפיין צריך לרכוש מתאם שעולה בערך 800 ש"ח +-

rafi

פורסם

כאן, תראה הסבר שלי לגבי מה מייצג המספר של קלריון.

 

לגבי תפעול של קלריון, בדגמים שחדשים יש את ה"סלייד פאנל" או איך שהם לא קוראים לזה, יש להוזיז את כל המסך על מנת לבצע פעילויות מסוימות. ממליץ לך בחום להתנסות בתפעול באופן אישי כדיי שתראה האם זה מתאים לך בכלל.

 

יואב

יואב :arrow:

פורסם

לי יש את הקלריון 776 עם USB .

השליטה במכשיר הזה היא לא נוחה במיוחד .

אני מישתמש בדרך כלל עם השלט ,בעיקר מהסיבה הזאת .

 

כמו שכבר הציעו לך ,לך תראה את המכשיר בחנות (לא באינטרנט).

 

 

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

ב785 קיימת אופצית BI AMP.

באלפיינים החדשים לא צריך מתאם אלה צריך כולה קבל שעולה באיזור 200-300שקלים.

ההבדל בין קלריון לבין אלפיין זה רק עניין של תקציב והדרישות שלך כי סך הכול מדובר על 2 יצרניות מאוד איכותיות.

לגבי הסאונד? עניין של טעם.

 

אדי.

פורסם

למכשירים הללו יש אפשרות לרדיו ישראלי, זה נעשה ע"י כיול במעבדה.

כל הקלריונים בסיומת 5 בסוף= ייבוא פרללי.

כל הקלריונים בסיומת 6 זה ייבוא רשמי ע"י SG אלקטרוניקה.

 

SG מספקת 3 שנות אחריות .

ובפררלי זה בד"כ אחריות לשנה.

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...