Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה כיף !

 

אגב, מה עם המיני מסלול בנחשונים ? נסגר כבר ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנ"ל - חדשות טובות

 

כנ"ל - מה בסוף עם נחשונים?

 

לאור הביקוש "לא משהו" אליו האם באמת יש כיסוי לכו הדיבורים האלו "נאו רוצים מסלול"?

אני אישית הייתי שם 3 פעמים.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

נחשונים קיים, מופעל ע"י 'צחי כפרי הדרכות נהיגה' ומשמש פה ושם כמקום הדרכה לג'יפים והדרכות רכב חדש אצל כמה יצרנים שסגרו איתם.

אין ימי מסלול פתוחים כמו שהיה פעם אבל אם רוצים אפשר להתארגן בקבוצה גדולה ולסגור חצי יום/יום.

פורסם

נסיון לסגור שם חצי יום הניב תוצאות לא טובות מבחינה של מחיר ותאריכים.

ההרגשה היתה שלא ממש רוצים שיגיעו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זה אכן המצב, לא שמים עלינו ועושים טובה. זה תמיד היה ככה רק שבהתחלה היה שם את גל שדחף את התחום (וגם ווייצמן שתרם).

הבורות עדיין שם והם לא עושים חיים קלים בסגירת המקום לאירוע אבל עדיין מועדון PSI סגר שם שבוע שעבר (זה לא מנע מהם לעצור כמה פעמים ולהכניס את הג'יפים שלהם להדרכה באמצע היום).

פורסם
נסיון לסגור שם חצי יום הניב תוצאות לא טובות מבחינה של מחיר ותאריכים.

ההרגשה היתה שלא ממש רוצים שיגיעו.

עידן

 

בנחשונים בעיקר ישנן הדרכות של אופנועים באופן קבוע.

אחת לחודש מפרסמים באופן קבוע בפורום פול גז תאריכים בהם יש הדרכה לדו גלגלי.

ניתן לראות לדוגמא כאן. :arrow:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לאון ושאר החברים ,

אכן יהיה מסלול שבנוי לכמה סוגי נהיגה אך כרגע אין אספלט למרות שנאמר כל חודש שהחודש יסלל אך אל דאגה ,יש מסלול בנוי .

 

 

הללויה :-D

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

לא הבנתי, איך יש מסלול בנוי אם אין אספלט ?

זה לא הדבר הכי בסיסי שמסלול צריך ?

גם כשהרסו אותו בעבר "כולה הרימו את האספלט", חפיף...:roll:

פורסם
לא הבנתי, איך יש מסלול בנוי אם אין אספלט ?

זה לא הדבר הכי בסיסי שמסלול צריך ?

גם כשהרסו אותו בעבר "כולה הרימו את האספלט", חפיף...:roll:

 

 

יש תוואי למסלול (כמה אפשרויות של נהיגה על המסלול ) ,

יש אוהל ועדת תצפית ,

יש גדר +גדר אטומה ,

יש תשתית חשמל ,

יש מצה/א (זה החומר שנסלל לפני האספלט) .

מה שנשאר זה רק אספלט וזה מחכה רק לאישור האחרון שיהי ביד לבעלים בגלל מה שהיה פעם שעברה (בושה וחרפה לרשויות) .

 

נ.ב

 

הלוואי וזה היה כולה להרים אספלט כי באם אתה זוכר אז הטרקטוריסט ניסה ליצור מסלול למוטוקרוס (זה נראה "כאילו" והוא תקע את הכף כל פעם בתשעים מעלות לאדמה ומשך את האדמה כאילו והוא חופר בור,כך לאורכו ולרוחבו של הסלול כולל הגדרות .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

יש מצה/א (זה החומר שנסלל לפני האספלט) .

 

זה נקרא מצע.

 

ומי שמעלי ששאל לגבי ירקונים - אתה מתכוון למה שנקרא "שפיצרינג" - זה בעצם היה מגרש החניה של הום סנטר.

אחרי ששפיצרינג נסגר זה הפך להיות מחסן תפוחי אדמה.

היום זה נראה די נטוש והרוס.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם
מה שנשאר זה רק אספלט וזה מחכה רק לאישור האחרון שיהי ביד לבעלים בגלל מה שהיה פעם שעברה (בושה וחרפה לרשויות)

לא מאשים את הבעלים שהוא מחכה לאישור סופי אבל במדינה שלנו הבירוקרטיה יכולה להרוג אותך ואנחנו יכולים לחכות עוד הרבה זמן לאישור מסכן :-(

נקווה שלא, מחזיקים לו אצבעות.

פורסם

שלא יהיה ספק, ללא האהבה של הבעלים לתחום המקום הזה לא היה קם.

אנחנו כולם צריכים להחזיק לו אצבעות, לחזק אותו לקוות שהוא יצליח כי המקום הזה באמת נבנה מאהבה.


×
×
  • תוכן חדש...