Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו בכותרת, איך יודעים שהאינטרקולר תקול, יש לכך סימנים מסוימים?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

האם אפשר הסבר?

 

גם חשוב לי לדעת מה אמורים להרגיש ובמה זה מתבטא?

 

תודה

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

לרוב,הדבר מצריך פרוק של האינטר.

 

אחרי שהוא אצלך בידיים אתה צריך להכניס לחץ אויר באחד הפתחים (ואת הפתח השני לאטום עם היד או פקק יעודי)

ואז יש לטבול את האינטר בתוך אמבטיית מים ותראה אם בורח לחץ אויר (בצורת בועות כמובן) מהרשת או מהאמבטיות של האינטר.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

יותר מעניין אותי לדעת, האם יש תסמינים מקדימים לכך שהוא תקול?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אקדים ואומר שאין לי נסיון רב בעבודה עם אינטרקולים ע"ג רכב, יש לי נסיון לא מבוטל בעבודה עם מחליפי חום.

 

באופן עקרוני יכולות להיות מספר בעיות:

  • "בריחת לחץ" עקב חור באינטרקולר. הסימפומים יהיו דומים לבריחת לחץ אחרת במערכת שלך. בדיקה אפשרית כמו שהציע המכור ללאנצ'יה.
  • פגיעה בכושר הקירור של האינטרקולר, לדוגמא עקב זיהום פנימי (נניח בשמן מהטורבו) שפוגע במקדם מעבר החום, ליכלוך חיצוני שפוגע בזרימת האויר או שינויים בארודינמיקה של הרכב שגורמים לשינוי במפל הלחץ / זרימת האויר דרך האינטרקולר.
  • סתימה חלקית של האינטרקולר שגורמת לעליה במפל הלחץ.

עקרונית, אם תפרק את האינטר מהרכב תוכל לבדוק כל אחד מהגורמים הפוטנציאליים הנ"ל.

 

מציע שתפרט מה הסימפומים בהם אתה נתקל ומדוע אתה חושד דווקא באינטרקולר.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

ירון אתה יכול לפרט טיפה יותר?

 

האמת שאין סימפטום שאני יכול להצביע עליו, אני אפילו לא יודע איך מרגידים בריחת לחץ, מה אני אמור להרגיש?

 

תודה

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אין הרבה תקלות לאינטרקולר כי הוא מכלול דומם לגמרי. תקלה אופניינית זה חוסר אטימה ואם היא קטנה זה לא יורגש כלל למעט לכלוך של שמן מנוע שיצטבר בנקידת דליפת האויר.

אם הדליפה גדולה יורגש גם חוסר סחיבה זיופים או עישון יתר בתלות בסוג המנוע (בנזין או דיזל).

פורסם

כמו שגם אמר ידידי דניאל

בנוסף למה שכתבתי למעלה ,

ניתן יהיה לראות מעטפת של שמן/לכלוך באיזור שיש דליפה.

בעיקר ניתן לראות באיזור חיבורי הצנרת (בנד לא מחוזק או שהישתחרר)

כל הסימפטומים נשארים בעינה.

חוסר סחיבה ,רעש של שריקה בטורים גבוהים.

 

האינורקולר לא מצריך טיפול או אחזקה ,למעט ניקיון חיצוני כמו רדיאטור רגיל-שטיפה במים והורדת ליכלוך מצטבר.

 

ירון מאיר

×
×
  • תוכן חדש...