Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ירדתי למטה הכנסתי את הקוד ניסיתי להתניע וכלום, אין רעש אין תיקים, אין כלום, שקט ודממה, יצאתי החוצה ניסיתי לנתק את האזעקה, ושוב, כלום. כרגע אני מחכה שיבואו לקחת אותי שכן את האוטו אני אקח למוסך רק מחר, אם יש לכם רעיונות מה ניתן לעשות בינתיים אני יכול לרדת למטה ולנסות.

 

יש לציין כי מבין עשרות ניסיונות ההתנעה הרכב הצליח להתניע פעם אחת עם סטארטר איטי מאד, אך ברוב טיפשטותי כיביתי אותו ומאז הוא שוב לא מתניע.

 

יש לציין גם כי במספר הימים האחרונים שמעי כי הסטארטר מסתובב מעט קשה\איטי מהרגיל אך עדיין מתניע תוך שתי שניות כרגיל, אך בהחלט נשמע כאילו הוא מסתובב לאט\קשה יותר בימים האחרונים.

 

המצבר אגב חדש, של שנפ, בן שלושה חודשים., איבובילייזר מתנתק (כרגיל) והידית הילוכים על P :p )

 

מה לכל הרוחות קורה שם ? :(

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

האורות עובדים?האורות בלוח שעונים עובדים?

זה נשמע כמו מצבר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אורות עובדים כרגיל עד כמה שאני מצליח לראות, גם פנימית, כל המחוונים עובדים. חשמלית הכל נראה עובד כרגיל, גם פיוז סטארטר בסדר.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

לא הבנתי, הסטרטר מסתובב או לא?

אם לא תעזר בכבלים, ואז זה מצבר או אלטרנטור.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

אז זה המצבר.

בכל מקרה תניע אם כבלים ובדוק טעינה.

מתחת ל13.8 ומעל ל14.5 זה לא תקין.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כנראה המצבר, השנפ הזה בן בקושי 3 חודשים לכל הרוחות, מה זה ??

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

אבדוק את הכל מחר, פשוט לא מבין איך זה "החזיק" חמישה ימים, ואין לא נדלקה שום נורת אזהרת אלטרנטור.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

באמת מעניין שלא נדלקה לך מנורה.

עוד יותר מעניין איך הוא החזיק לך 5 ימים.

מכיוון שהאלטרנטור לא טוען, כל הכוח בא על חשבון המצבר.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

יכול להיות טעינה חלשה ? גבולית ?

 

האם חוסר נעילה באחת הדלתות של הנעילה מרכזית מרמזת גם על מצבר חלוש ?

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

לפי טענתך המצבר הוחלף לפני שלושה חודשים. אני מניח שהמצבר הקודם הלך לעולמו. אם לפני ההחלפה יצא לך להתניע את הרכב עם כבלים אז היה מצב שהאלטרנטור הטעין מצבר גמור עם מתח הדקים אני מניח פחות מ 11.2V. במצב זה האלטרנטור לפעמים לא עומד בעומס ונהרס בצורה הדרגתית. אם כל מה שהנחתי נכון אז האלטרנטור שלך אמנם מטעין את המצבר אך לא במתח טעינה אופטימלי כלומר פחות מ 13.8V. במצב זה הטעינה אם לא היתה בנסיעה ארוכה לא ממש מספיקה להתנעה הבאה.

פורסם

המצבר הקודם האמת לא נגמר סופית אך סבל מנפילות מתח קטנות עליהן דיברתי לפני מספר חודשים.

 

עדיין מוזר שהנורה לא נדלקה.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

זוהי תופעה שגם אצלי הופיעה לאחר שנה.

יש לך אחריות על המצבר גש למי שמכר לך ותחליף אותו.

אני בטוח ב95% שזה המצבר.

אם לא הייתה טעינה לא היה לך בכלל תאורה או צופר.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...