Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה ב-30 PSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א- איפה ראית שעון גדישה ברכב הזה ? (ב מ ק ר ה אני עושה מילואים ועם כזה רכב בדיוק)

 

ב- זה שהוא מוגבל מחשב ל100 לא אומר שאפשר שאי אפשר לעבור את ה100 (שאל נהגים סדירים איךוהם בטוח יסבירו לך ) אך המנע מכך -מזיין את הרכב ויביא אותך לשלילה מהירה ).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני עוד לא ראיתי פורד ממוגן, היה את הקרקל הניסיוני אך הוא לא יצא לפועל

 

http://cars.walla.co.il/?w=/4712/1168495/365437/5/@@/media

 

83104435.jpg

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

גם אני הייתי צמוד לכזה רכב ולא היה בו שעון גדישה



מלבד השעונים הרגילים היה שעון חום תימסורת מקורי

 

ודבר שני, בכלל לא נראה שזה גודש מעל 2 באר

 

בטח זה שעון לחץ שמן שהוסיפו לרכב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה לא משנה ארחי או צבאי , זה שעון שאמור להגיע מקורי משנת 2006 לאחר שהקטינו את המנוע ל 6 ליטר

, הרכב אמור לגדוש 20 PSI ומספק באיזור ה 240 כח

 

השאלה היא על איזה שנתון מדובר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

משהו מעניין מוויקיפדיה על מנועי דיזל

 

Boost pressures can be higher on diesels than gasoline engines, due to the latter's susceptibility to knock, and the higher

compression ratio allows a diesel engine to be more efficient than a comparable spark ignition engine. Because the burned gases are expanded further in a diesel engine cylinder, the exhaust gas is cooler, meaning turbochargers require less cooling, and can be more reliable, than on spark-ignition engines.

With a diesel, boost pressure is essentially unlimited. It is literally possible to run as much boost as the engine will physically stand before breaking apart. Consequently, engine designers have come to realize that diesels are capable of substantially more power and torque than any comparably sized gasoline engine.[24]

 

פורסם

לחייל מילואים אני כבר שנתיים ועשר נוהג על הרכבים האלה ויש שעון גדישה! גם ב350 החדשות וגם ב550(זאב) והזאב הוא פורד לכול דבר

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

לעולם לא ראיתי שעון גדישה בפורד F350 (אני נהג בסדיר).

אבל בפורד F550 יש באמת שעון גדישה ! שמראה באזור ה20-18 PSI.(כלומר קצת יותר מי BAR)

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

פורסם

אוקיי לכול הסקפטים מבינכם.

שבוע הבא אני יביא תמונות.

לחייל הסדיר תלוי על איזה פורד אתה נוהג עם זה הפורד הישנות אז נכון אין בהם אבל בפורדים החדשות יש!

עם בפורד אין לך רדיו דיסק אז זאת הישנה עם יש אז זאת החדשה ובמאה אחוז יש באה שעון גדישה ונכון אני טעיתי הוא לא גודש בין 30-35 הוא גודש בין 25-30 ואולי 31 31.

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

מבחוץ מבדילים בין הפורדים הישנים לחדשים לפי הג'אנט, הישנה הוא נראה מברזל וזול, ובחדשות יש 6 צלעות עם זכור לי נכון

 

וגם כמו שציינו לפני העובדה עם הרדיו דיסק

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

מעניין שאף אחד לא הזכיר שעל מנת לעבור 100 קמ"ש ממשיכים לתת סטרטר תוך כדי.... ולא ולא נהגתי על אחד כזה אף פעם....

Audi A3 2.0TFSI 2006

פורסם

על הסטרטר אני יודע ותאמין לי ניסיתי!

ואני לא ינסה עוד הפעם!

עם סטרטר מסובב אין לך לא בלמים לא הגה כול אין לך פשוט כלום!

עשיתי את זה פעם הגעתי ל140 תוך שניות מעתות וכשעזבתי את הסטרטר ההגה כוח חזר עיבדתי שליטה על הפורד וכימעט התהפכתי אז כאחד שדיי מומחה לרכב הזה אל תסובבו סטרטר בחיים שלכם כדי לעבור את המאה מסוכן מאוד ויכול לגרום להתהפכות בקלות

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:


×
×
  • תוכן חדש...