Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6382 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי HU של פיוניר...קצת ישן...

קניתי כבל מאיביי שמתחבר לחיבור של הצ'יינג'ר...הכחול הזה מאחורה..ויוצא ל AUX

ומתחבר לאייפוד שלי..

עכשיו אני לא מצאתי את הכפתור להעביר את ה HU למצב שינגן מהצ'יינג'ר..איך עושים את זה ?

זה בכפתור כלשהו ? בהגדרות איפשהו ? או שבכלל צריך לשנות ברכיבים מאחורה או משהו של ה HU ?

תודה.

פורסם

המכשיר דגם

DEH-P 4750MP

ישן כמו שרשמתי..

וכן רשום על האריזה שהוא תומך בצ'יינג'ר..וגם יש לו חיבור אז מן הסתם.

פורסם

אתה חייב קודם לחבר את הצינג'ר. ואז הרדיו דיסק קורא אותו יש לך כפתור כמו להעביר מהרדיו לדיסק ומהדיסק לרדיו(מכיר?!)

קיצור זה אותו כפתור אתה לוחץ כדי להעביר לצינג'ר.

ועם אתה שומע עכשיו בצינג'ר ואתה מכניס לו דיסק מהרדיו דיסק, אז הוא מבטל אוטומתית את הצינג'ר ועובר לדיסק שהכנסת לו.

והפעולה חוזרת חלילה.

פורסם

לא הבנתי אחי(עם אחים שלך דבר בבית, הפורום אינו צ'אט.)

אין לי צ'יינג'ר...זה רק כבל שמתחבר לחיבור של הצ'יינג'ר...הכבל הזה מחובר לאייפוד...

חיברתי את הכבל...ואז חיברתי לאייפוד והפעלתי..וזה לא עובר לי אליו..גם באותו כפתור

×
×
  • תוכן חדש...