Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דני,

אם הסלד גבוהה, אז מקצרים את תיבת ההילוכים והמהירות הסופית נשארת זהה, בהונדה S2000 למשל הסלד המכסימלי הוא באיזור ה9000.

 

אמרת גם משהו בקשר לכ"ס למשקל, מכונית ה IRC כבדות יותר?

 

אני חושב שאנשים מפחדים משינויי בזמן ששינויי יכול להיות גם לטובה! אם למשל יתנו ליצרנים לשים מנוע 2L בלי טורבו אבל גם בלי הגבלת סל"ד, ללא רסטריקטור וכדומה...

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

נדב

אתה טועה

כדי להפיק יותר מהירות בגיר "קצר" אתה צריך יותר הילוכים,אנחנו מדברים פה על ראלי ולא תאוריה.

יותר הילוכים בטורים גבוהים ושמירתם ב"גבוה" הם על חשבון זמן.

על אספלט ניחא,על עפר? בית שימוש.

שאתה מוריד דרגה את לואב,הירבונן,ושות... אין מירוצים בקטגוריה הזו.

IRC יותר קלות במשקל.

את התוצאות בראלי תבחן במקומות בהם המכוניות הללו השתתפו יחד עם הWRC והזדנבו מאחור.

מירוצי מכוניות

פורסם

אוקי, אני מקבל את זה שמכוניות הIRC הגיעו מאחור במרוצים בהם השתתפו גם רכבי WRC. למרות שהנהגים הם לא אותם נהגים ויתכן וקצת פיתוח במנועים ישפר אותם.

 

למה צריך יותר הילוכים כדי להגיע לאותה המהירות?

 

תמיד אפשר לקצר את ההילוכים ולהקטין את המרחק בניהם, זה יחפה על הסל"ד הגבוה.

בקשר למהירות סופית, אם הילוך סופי מניב 150 קמ"ש ב6000 סל"ד אז הוא יניב 300 קמ"ש ב12000 סל"ד.

 

אם רכבי הIRC קלות יותר אז זה עובד רק לטובתן.

 

נראה מה יביא לנו העתיד, אם זה יגרום לפרישתו של לואב זה כבר שינויי מעניין :) לפחות תהייה תחרות בענף.

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

ממש לא

אין גיר קצר שיניב ב6000 סל"ד 150 ק"מש אלא אם כן הוא יהיה רב הילוכים (לדעתי לפחות-6 ) אתה צריך 8500 סל"ד

על מנת להפיל עד 500 סל"ד בכל החלפה ישנו חישוב מדוייק כמה הילוכים תצטרך לפי נתוני המנוע.

אל תשכח שאתה צריך את שיא המומנט קרוב מאד לשיא ההספק בטורים גבוהים .

כל זה נתונים שקשה למלא אותם ולהביא את הרכב לרמת כוח של הWRC

לכן כפי שאמרתי לא נסוגים בטכנולוגייה אלא תמיד שואפים קדימה ,לפיכך יצרני רכב כמו סוברו,סיטרואן,פורד

לא יתחרו לפי מה מה שמכתיב הFIA ולדעתי ההחלטה הזו תשונה.

מירוצי מכוניות

פורסם

טוב,

הבהרת את הנקודה שלך פחות או יותר.

 

אני עדין לא בטוח שקוראים לזה נסיגה בטכנולוגיה אלא שינויי טכנולוגיה, ובאמצעים המתאימים ובהינתן הזמן יגיעו לתוצאות לא פחות יפות לדעתי!

 

הבעיה עם סובארו שכל הפיתוח שלה וגם השיווק מונח על מנועי ה2L טורבו.

אם הונדה למשל הייתה משתתפת היום בWRC היא הייתה יותר משמחה עקב השינויי!

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

הונדה כן, אבל

מישהו מוכן לתת הסבר מדוע פיג'ו או סיטרואן לא היו מוכנים אף פעם להעמיד פרודקשן? (גרופ N )

כל הפרודקשן טורבו הם מיצובישי סוברו.

יש היום מכוניות טורבו ביצור סדרתי אצל הצרפתים(BMW ENGINE ׂ) 207,308, C4 ) ובכל אופן הם לא מעמידים מכוניות.

ישנה בעייה בסיסית בקריאת שוק המכוניות בין אנשי הפיתוח לאנשי המכירות.

מירוצי מכוניות

פורסם

אל תשכח גם א מיצובישי.

 

פיזו לא רק שלא הוציאה מכונית 2L טורבו כדוגמאת הSTI אלא גם לא הוציאה הוט האץ' ספורטיבית ראוייה מאז ה306

 

למה?

 

אין לי מושג ואני גם אשמח להסברים.

 

פורד הוציאו את הפוקוס ST אבל שוב, הנעה קדמית ולא כל כך חזקה :(

 

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

שלום לכולם

 

ירון אף רכב ראלי לא מגיע ל300 קמ לשעה שכח מזה, מכוניות הWRC מוגבלות ל215 קמ לשעה, הרכבים בקבוצת נשויונל שלהן אין הגבלות כמו הM3 והמסדה שלנו יכולות להגיע ל230 או 240 קמ לשעה.

 

נדב מה שדני מנסה להגיד לך ברכבים היותר פשוטים המהירות בנויה על גובה סאלד, ודגומא רכב כמו שלך נדב שנוסע במהלך 4 או 5 אתה חייב להחזיק את הרכב בסאלד גבוה בשביל לא לאבד מהירות, עכשיו במידה והיו למכונית שלך מהלכי דוג 6 הילוכים הרכב שלך היה נוסע הרבה יותר מהר בסאלד יותר נמוך. ומה שקורה שהרכבים היותר חלשים עובדים קשה יותר בסאלד הרבה יותר גבוה ולא מגעים למהיריות הרצוייות והביצועים שלהן הרבה יותר קטנות, וכן מה שיקרה כשאתה מאיץ ומעלה את הסאלד מעל מה שמאפשר לך אתה שופך מנוע.

 

 

כל טוב והמשיכו לנהוג בזהירות 32 הרוגים השבוע בארץ תחשבו על זה המטיף

×
×
  • תוכן חדש...