Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6374 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

בזמן שהרכב עדיין בשיפוץ, החלטתי שהפעם המערכת שתורכב בו תכלול HU של אלפיין ולא של פיוניר.

 

רצוי שיהיה חיבור ל- USB.

 

אשמח לקבל המלצותיכם לפאנל של אלפיין שיהווה בסיס למערכת טובה.

 

 

 

תודה לכל העוזרים,

 

חמי

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

כ- 2,500 ש"ח, פלוס מינוס.

Hemi, זה השם. כמו ה-מנוע של קרייזלר.

פלימות' פיורי גראן סדאן הרדטופ 1973

פורסם

מבחינת מכשירי USB קלריון חזקים מאוד

הייתי ממליץ לך על הקלריון בקישור זה מכשיר שבנוי לאיכות נטו בלי שום פוזות

והמחיר בהתאם תחסוך לעצמך 1000 שקל ותקבל איכות ברמה של מכשירים הרבה יותר יקרים ממנו.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=713957

פורסם

אז מה השאלה? אלפיין עם USB בתקציב זה לך על ה9886, שיש לו

USB Input: USB (1.1/2.0) Input (Mass Storage Class)

 

 

http://www.alpine-usa.com/US-en/products/product.php?model=CDA-9886&lang=en&tab=F

 

עריכה:

 

audio king, שמת לב לבקשה המפורשת שלו?

החלטתי שהפעם המערכת שתורכב בו תכלול HU של אלפיין.
פורסם

אני יודע שאני לא ממש קשור אבל בעקבות הניסיון האחרון שלי (לא קשור לHU) עם אפריל טק-ליין יבואני אלפיין ,



אני יודע בוודאות שהמכשיר הבא שלי לא יהיה אלפיין.

 

אני חושב גם על ה"מעבר" לקניה - מה שאפריל נכשלים לספק פעם אחר פעם.

 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

או שיהיה אלפיין ויירכש בחו"ל.. זול יותר, ובלי אחריות..

 

מקווה שאצלי לא אדרש לבדוק את טענותיך, משום שרכשתי בארץ, ואחת הסיבות הייתה האחריות..

פורסם

אתה צריך לומר מהן דרישותיך מהHU. אם אתה בקושי, או בכלל לא, משתמש בדיסקים קונבנציונאליים, שקול את הX200/X300. לא יודע אם יובאו ארצה, אך הם "אמורים" לעלות זול יותר.

 

אם מחיר הMSRP של ה9886 הוא 350$, מחיר הMSRP של הX300 הוא 200$, והX200 הוא 300$.

 

שקול גם את זה.

 

לגבי הUSB של ה9886, זה מוזר. אני לא מכיר ספציפית את המכשיר אבל כתוב:

General

  • *
  • *
  • *
  • *
  • *
  • Easy Navigating: Quick Search
  • USB Input: USB (1.1/2.0) Input (Mass Storage Class)
  • PreOut: 3 PreOut
  • Bluetooth®: Bluetooth Ready
  • DAC: 24-Bit DSP with integrated DAC
  • Auxiliary Input: Versatile-Link Ready (KCA-121B Auxiliary Input)
  • *
  • *
  • *
  • *

לא כתוב Ready, ולא כתוב בסוגריים את שם המתאם כמו בIPOD או בAUX שכתוב את שם המתאם.

 

אני רואה ביוטיוב משהו, לא ברור לי לחלוטין, בערך ב4:30 מתחיל הענין שם, מה באמת רואים שם?

 

http://www.youtube.com/watch?v=N7WnTSO1Fp8&feature=PlayList&p=629E8320F1CCF717&index=0 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

SUPER T אכן אתה צודק היחס של אפריל הוא בין הגרועים שיש אבל לא צריך לפסול מוצר מצויין בגלל מפיץ כזה או אחר תוכל להביא דגם בלי הR לדוגמא שמופץ לא על ידם ובכול זאת להנות מאחריות או כמו ששורלק אמר תביא מחול בלי אחריות

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

×
×
  • תוכן חדש...