Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם אני התחדשתי - מקדח ממתק"ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עם אנולד לא עובד שנים אחרי שתפסנו אותם בניסיון נוכלות.

 

שווה לכם לבדוק את קופיטו בנחלת בנימין בת"א. הוא יבואן והמחירים שלו טובים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מציע לך לבדוק את המחירים בארנולד בחולון (יושבים ליד ג'יג'י ירום, המכתש 6). אלו הספקים שלנו בכל מה שקשור לכרסום, דפינה וקדיחה.

 

מכיר את הסוכן שלהם מלפני עשור שנים שהיה מגיע למכור ציוד לעיבוד שבבי ומהצד היה מנסה למכור בגדים/נעליים בתור עבודה נוספת.

איזה כייף לי :)

פורסם

לפני שנה התחלנו לעבוד עם מקדחי DSG במקום טיטקס. נותנים תמורה מצויינת למחיר.

אנחנו קונים אותם בשבב-מד.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

בלי קשר למקדחים המחירים של ש' בן ז' האלה ברחוב המלאכה בחולון הזויים ממש ולא הגיוניים בעליל, בעבר עבדתי באיזור תעשיה שם וקנינו מהם לא מעט וכמעט הכל היה יותר יקר מאשר ב"אספקה לתעשיה" שנמצאים באחד הרחובות המקבילים למאלכה,

פורסם

תלוי מה צרכת.

 

אם אתה משווה אותם לטמבוריה הם יקרים אבל אם אתה צריך סכיני חריטה, פוטרים ודברים מהסוג הזה הם זולים.

 

אישית מעדיף את קופיטו עליהם ואם שבב מד היו קצת פחות ברדקיסטים הייתי גם עובד עם מוצרי סנדוויק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לאור התוצאות והשחיקה המהירה של המקדח החלטתי לרכוש מקדחי מתק"ש (גם הקנה וגם השפה החותכת עשויים ממתק"ש) תוצרת TITEX.

 

לצערי חשבתי שמדובר במקדח קובלט, משום מה, סדרה 1244 של טיטקס.

לסדרה הזו, המחיר הגיוני +.

שגיתי, עמכם הסליחה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני קודח בחומר הנקרא FR 4 שהינו חומר 'שאוכל' מקדחי HSS וקובלט ולצערי רק מקדח מתק"ש מחזיק מעמד לקידוח של 100+ קדחים לפני שהוא נשבר לי כתוצאה מרשלנות שלי בדרך כלל.

איזה כייף לי :)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מנצל את השרשור לשאול את העוסקים בעיבוד שבבי שכאן לגבי כרסומים מתאימים לאלומיניום וטכניקות כרסום:

 

הסתבר לי לאחרונה, במסגרת הקורס בסימטרון, שאנחנו עובדים לא נכון באלומיניום ולכן הרבה פעמים נדבק לנו אלומיניום לכרסום והוא נשבר, השיא הגיע אתמול כשבמסגרת עיבוד תבנית מורכבת ועבה יחסית שברתי 3 כרסומים, מהם אחד בקוטר חצי אינצ'...

 

אנחנו עובדים עם כרסומים של 4 שיניים, כשצריך 3 ואפילו 2, וכנראה גם זוית הלוליין חדה מדי כשאמור להיות כ 45 מעלות.

 

האם יש דגשים נוספים בכרסומים לאלומיניום ?

האם חובה לקרר ברסס אמולסיה בכרסום בפלטה 6061 בירידה של 0.25 מ"מ כל פעם ?

מה הקידמה המומלצת לכרסום 10 מ"מ למשל באלומיניום כזה ?

 

אני מדגיש שפני השטח לא מאוד חשובים לי, ממילא אנחנו מלטשים אח"כ ידנית, יותר חשוב לי הסרה מהירה של חומר בלי סתימה של הכרסום (כשיש פרטים עדינים ברדיוסים של כ 10 מ"מ).

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אלי, אני לא יודע מי היועץ שלכם בישקר אבל תתיעץ איתו (אם אין לכם יועץ אשלח לך בה"פ אלפון של האיש שלהם אצלי והוא בטח יוכל גם לייעץ). תתייעץ במקביל עם אלי דניאל מורגוס (אם הוא בארץ) ואם לא אז עפם ציון מורגוס.

 

כולם יבואו אליך ויעזרו לך לא רק בבחירת הכלי הנכון לאפליקציה אלא גם בנתוני עיבוד שיתאימו למכונה ולגיאומטריה.

 

אישית אין לי הרבה ניסיון עם אלומיניום אבל אתה צריך כרסום עם לולין מהיר ומעט שיניים ורצוי עם פינות חותכות פוזיטיביות מאוד.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תודה, אין לנו יועץ וזו חלק מהבעיה - אנחנו לא מומחים בעיבוד שבבי במתכת, אלא בפלסטיק, ויש לי הרגשה שאנחנו עושים משהו לא נכון אם עיבוד האלומיניום הולך כ"כ קשה. אני לא בטוח כמה יועצים ירצו לבוא אלינו כי אנחנו יחסית צרכנים קטנים של כרסומים, והכרסומים שלנו לא מהסוגים היקרים, אז אין להם פוטנציאל מכירות מי יודע מה. הרוב אצלנו זה חניתה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

קודם כל תנסה את הכרסומים של ישקר. הם הרבה יותר טובים.

 

סביר להניח שאתם צרכנים של כלי מדידה ואספקה טכנית לכן יהיה שווה לורגוס להיכנם אליכם וגם ישקר נותן תמיכה לעסקים קטנים (אפילו כאלה עם מחרטה אחת במרתף הבית שלהם).

 

ביום ראשון אשלח לך בה"פ טלפונים של האנשים שיכולים לייעץ אצלכם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

עיקר העבודה שלי היא עם אלומיניום 6061.

בשבב של 0.25 מ"מ אין שום סיבה לשבור כרסום, אלא אם הכרסום מסתובב הפוך.

וודא שהכרסום עובד נגד סיבוב השעון על ציר העבודה שלו (עם כיוון המעלה שלו).

כמו כן, כרסום לאלומיניום הוא ללא ציפוי (גוון טבעי ולא צהוב או שחור) עם שיניים מושחזות.

מהירות הסיבוב שלו צריכה להיות גבוהה באופן יחסי. לשם דוגמא, אני מכרסם שבב כזה עם כרסום 4 שיניים במהירות של 4500 סל"ד עם קידמה של 800 מ"מ/דקה על מכונת SWISS TYPE. על מרכז עיבודים ניתן לבצע גם במהירות סיבוב של 6000 ועם קדמה של 1000-1300 מ"מ/דקה.

נוסחת החישוב הבסיסית נמצאת כאן. על פי נתוני הכרסום ניתן לקבוע את הקידמה המיטבית.

 

בסופו של דבר הכל תלוי במאפייני הכלי שיש לך ויכולות המכונה המבצעת.

טלפון ליועץ טכני של ישקר שי ז. נותן לך (גם אני מעדיף אותם). אם תרצה יועץ של חניתה - ה"פ ביום ראשון.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

תודה רבה על העזרה, אשמח לטלפונים של יועצים.

 

כל הכרסומים שלנו הם CW (clockwise) וכמובן שכך עובדים איתם. אני משער שהסוג לא מתאים במיוחד לאלומיניום כי הם 4 שיניים, מצופים שחור (טיטניום?) והלוליין שלהם תלול הרבה יותר מדי לדעתי. ממה שכתבת, YNV, אני מבין שגם הקדמה מהירה מדי, אני בד"כ הולך במהירות של כ3000 סל"ד בספינדל בקידמה של 1000-1200 מ"מ במכונת 3 צירים סטנדרטית.

 

האם אתה משתמש בקירור ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 


×
×
  • תוכן חדש...