Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חומרים לייצור יריעות קרבון


NaderShado
שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השיטה שאני מצפה חלקים זה עם אפוקסי 30.

מערבב דבק, נותן לו-15-20 דקות להתייבש בתבנית ערבוב.

אחרי שהוא התייבש קצת שופך אותן על המשטח שברצוני לצפות,

ועם פן מפזר את הדבק באופן שווה על משתח עד להתקשות והתייבשות ראשונית.

נותן לכל הסיפור להתייבש כמה שעות בסביבה נטולת מזהמים.

התוצאה קרובה מאוד למראה של תבנית.

הבעיה היא שבחשיפה ממשוכת לשמש האפוקסי נוטה להצהיב ולדהות.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תנסה לעבוד עם אפוקסים איכותיים יותר עם זמן יבוש הרבה יותר ארוך . ככל שהריאקציה הכימית איטית יותר כך היא אדישה יותר למפגעים של הסביבה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאתה מתאר זה מה שהראיתי בתמונה של המיכל דלק שעשיתי באופנוע לדוגמה. זה אכן אופציה אך לעולם לא תגיע לאיכות גימור כמו גימור בדרכים שציינתי שזה כמו הגימור בתמונות שצביקה העלה.

מעבר לזה צריך לזכור שעבודה עם קרבון שונה מעבודה עם פיבר מבחינת אופן העבודה. הפיבר הנפוץ הוא אוסף סיבים לא שזורים שאפשר לשחק איתם לפרום אותם , להזיז אותם ובזכות זה קל לקחת פינות ולטפל בבועות . בקרבון אין את הפריבילגיה הזו , הבד שזור וצריך לדעת מה איך ואיפה לעשות כדי שהבד ישב בצורה מושלמת כי אם לא זה נראה רע - הרי אתה עושה את זה בשביל הלוק..

 

מסכים איתך ב 100% . זה לא שיטה ודרך לעבוד במשטחים לא ישרים שבהם באמת קשה לשמור על

המבנה השזור והיפה של קארבון. אך למשטחים ישרים זה אחלה שיטה כאשר אין גישה לכל הציוד הזה.

:cry: !!SOLD!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לעבוד עם אפוקסים איכותיים יותר עם זמן יבוש הרבה יותר ארוך . ככל שהריאקציה הכימית איטית יותר כך היא אדישה יותר למפגעים של הסביבה .

וכך קצרה הסבלנות שלי... :twisted:

אני עובד בתחום הטיסנים ויש לנו דבקים שלא משנים צבע לאורך זמן, אבל כל דבק ישנה צבע בחום הקיץ, אמיד ככל שיהיה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם התחלתי מהתחום של טיסנים. מכיר היטב את השוק.

לגבי שינוי צבע - כמו שאמרתי , יש יותר ויש פחות. אני יכול לתת לך דוגמאות של מוצרים שנבנו במקום שעבדתי בו שעמדו שנים בשמש ולא שינו צבע גוון ו\או תכונות מכניות כאלו או אחרות.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו שלי כבר מפורק, אני מתחיל לעבוד על קישוט דלתות בקרבון (לא לתיבות - כמו שנאמר שכבה אחת מעל לפיבר), בניות בבגז' שכבר התחלתי איתם, ודשבורד .כמובן אני עובד עם שני חברים שעובדים עם קרבון כבר שנים .

אני הולך לשלב ניקל, ובעיקר הרבה עבודת CNC, שכבר השגתי מישהו שיעשה לי את כל העבודות ב- CNC בחינם. :)

 

היום דיברתי עם חנות/מפעל שמשווק קלגוט/אפוקסי/מפרידים למיניהם/יריעות קרבון וכו'.

הם הציעו לי לבקר אותם ולראות את אופי ההכנה והעבודה עם אפוקסי על מנת להוציא קרבון ברמת גימור גבוה.

 

הם אמרו שאם אני עובד בשיטה של פיבר זה יהיה נוטה לצהוב וכמו שאמרתם לא עם הגימור שאפשר להשיג עם כלים מתאימים.

 

חבר שלי עובד במפעל בעכו פיבר/קרבון ...., והוא אמר לי שיש לו שיטה שכבר עובד איתה שנתיים שאפשר להגיע לפחות ל-80% מהגימור הסופי שאפשר לקבל מקרבון. מחר אני אבדוק את הנושא לעומק.

 

עשיתי הצעה היום ל- 20 ליטר פוליאסטר שקוף קריסטל + 2 מטר קרבון . 4 ליטר אפוקסי + גלקוט + מקשים ומאיצים. זה מסתכם ב- 2100 ש"ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בואנה נאדר, אתה מדליק אותי.. מה אתה הולך לעשות? מה התכנון? קארבון, ניקלים וCNC זה נשמע התחלה של פרוייקט מעניין במיוחד.. זרוק לנו עצם ככה בשביל הסיפתח..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

חבר שלי עובד במפעל בעכו פיבר/קרבון ...., והוא אמר לי שיש לו שיטה שכבר עובד איתה שנתיים שאפשר להגיע לפחות ל-80% מהגימור הסופי שאפשר לקבל מקרבון. מחר אני אבדוק את הנושא לעומק.

 

תגיד לי כל זה ואתה מדבר איתי על 80%?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שתוהה להתקנה, שלא תבינו לא נכון אני לא עושה התקנת (אודיו) חדשה, אני רק משדרג את הדלתות והבגאז כשאגיע לחלק של המידבאס זוויות פאזות וכו' אלוהים יעזור לי! נראה איך להמשיך משם אבל זה לא בזמן הקרוב .

 

חח, כמובן אפילו עשר שנים ניסיון לא יתנו לך מראה קרבון אורגינאלי כמו שרואים בייצור תעשייתי, הבחור הראה לי דוגמאות שהוא

עשה בשבילו, זה אכן קרוב לברק והשקיפות שמקבלים עם ציוד ייעודי. אבל לא יודע איך להסביר את זה: זה עדיין לא מראה הקרבון שרציתי ברכב שלי .

 

הוצע לי לפנות למפעל עם הפיבר שנעשה, לשלם 400 שקל לשתי דלתות (פסים 25X53 ס"מ ) ולקבל את הגימור שרצוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרבון אלו סיבי פחמן. כידוע פחמן (בצורתו כיהלום) הינו החומר הקשה ביותר בטבע וסיבי פחמן הם חזקים מאוד וקלים.

פיברגלס אלו סיבי זכוכית (קוורץ) שגם חזקים למדי, אבל לא כמו קרבון, ויותר כבדים.

 

לדעתי ביישומי אודיו אין טעם בקרבון, אין צורך בקשיחות ובקלות המשקל, ופרט למראה הנאה (שכפי שנכתב קשה יהיה לך להשיג אותו) אין לו שום יתרון בשבילך.על ה THE FAT LADY של מורל שמעת ? אם כך אתה יודע שזה מקרבון

 

ליהודה - אני לא חושב שיש בעיה עם החלפת חלק פחחות בחלק מפיבר או קרבון, ממילא זה לא מעניין אף אחד בטסט. הבעיה היא רק בעיית מחיר.

והם יודעים מה הם עושים , ולכן כנראה שיש בזה משהו אודיופילי

נאדר , אם אתה הולך למפעל הם עושים את הקרבון התעשייתי ב400 ש"ח ? מה הם נותנים ב400 ש"ח ?

בברכה יהודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יהודה, אינני בטוח כי ישנה סיבה אמיתית והצדקה לקרבון שלהם בפאט ליידי, מעבר לקלאסה ודיזיין. אך ייתכן גם אחרת, לא יודע, אך לא חושב. יכול להיות שבקרבון תכונות אקוסטיות משופרות ביחס לחומרים אחרים?

 

והאמת, הצליח להם [גם] בעיצוב ביג-טיים..

 

fatlay.jpg

 

 

 

Morel_Fat_Lady_big.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום יתרון אקוסטי שגרם למורל לבנות את תיבת הרמקול מקרבון. זה נטו שיקול של עיצוב לטובת מיתוג הרמקול ויצירת לוק יוקרתי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:shock: הייתי אומר שהצליחו

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5603 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...