Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי בדיוק ההיפך.

שאני מסתכל על הרמקול הזה אני רואה רמקול שמ א' עד ת' השקיעו באיך הוא נראה ומה הוא ישדר. הרושם הוא שזה רמקול שנועד בראש ובראשונה להיות יפה ומרשים ולא שבראש ובראשונה הוא נועד להישמע ברמה הגבוהה ביותר.

לי זה מוריד את החשק.

מעבר לזה שלטעמי האישי הוא בסופו של דבר מכוער . לגבי היותו מרשים ויזואלית אין בכלל ספק , אבל לדעתי הוא כעור.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

+1 מסכים עם עופר.

מה גם שאני כמה דברים שגם יראו טוב יותר אצלי בסלון, וגם ישמעו יותר טוב:).

אזהרה!

להכין את המגבות לריר מראש!

 

הנה דוגמא לאחד מהם:)

MBL101schwarzg.jpg

 

ואם זה לא מספיק יש המהדרין גם בזה:

mblxtremespeakers_12.jpg

 

מישהו רוצה לרהט מחדש את הסלון במערכת ממוצעת?:

101X-R.jpg

 

או זה?:

duevel-sirius-speaker.jpg

 

אולי סט כזה?:

group.jpg

under construction..

פורסם

הרמקולים הראשונים של MBL.

הראשון זה ה101E.

השני והשלישי זה ה101X-TREME שזה אחד הרמקולים היותר יקרים שקיימים(180000 דולר).

הרביעי והחמישי זה רמקולים של DUEVEL.

הרביעי זה Sirius Omnidirectional .

החמישי זה תמונה כוללת של הפלאנריים שלהם .

 

טכנולוגיות מבריקות מ2 החברות הללו.

 

ככה נראה הרעיון של הפלאריים:

Duevelcrosssection.jpg

 

וככה נראים הטוויטרים והמידים של הMBL:

mblpict.GIF

 

הרעיון הוא צליל שמופק ב360 מעלות:

MBL_101_big.jpg

under construction..

פורסם

מישהו רוצה לנסות להזמין אחד כזה לארץ? אני מאמין שעד שישחררו אתכם מחקירה באיזה מרתף של השב"כ כבר לא תרצו לשמוע מוזיקה.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

טוב , על דובל אני לא מדבר כי עדיין לא שמעתי , אבל את MBL אני לא אקנה גם אם זה היהי הרמקול היחיד בעולם , כך שהעיצוב והמיתוג של החברה הזו זה טעם אישי

לגבי המורל , אם הדרייברים מקרבון , אזי יש לזה בהחלט משמעות , כי עד כמה שהשגתי מגעת , קרבון יותר קל ויותר חזק מאלומיניום , ומכול חומר אחר שבו משתמשים בדרייברים של רמקולים , ולכן אולי הם עשו אותו מקרבון כדי שלא תשכח

 

וד"א יצא לאחרונה חומר על בסיס צלולוז שהוא נחשב החומר הכי חזק וקל בעולם , הבעיה היחידה איתו שאם יחליטו לעשות את הרמקול בגימור כזה הוא יראה זוועה:lol:(אלא אם כן יצבעו אותו )

בברכה יהודה

פורסם

אם היה לי 180 אלף דולר מיותרים כאלו הייתי בונה בית עם סלון עגול ושם רמקול במרכז במקום לקנות רמקול שמפיק צליל ב360 מעלות.



 

גיב מי אה ברייק.

 

ליב מי אין יור מאדר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
לגבי המורל , אם הדרייברים מקרבון , אזי יש לזה בהחלט משמעות , כי עד כמה שהשגתי מגעת , קרבון יותר קל ויותר חזק מאלומיניום , ומכול חומר אחר שבו משתמשים בדרייברים של רמקולים , ולכן אולי הם עשו אותו מקרבון כדי שלא תשכח

 

ממש לא נכון מה שאתה כותב.

חומר המימברנה לא מצביע על איכות הדרייבר והדוגמא הכי טובה היא הסקן ספיקים שלא עשויים קרבון או חומר אקזוטי אחר. (כמובן שיש עוד ים דוגמאות כאלו).

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...