Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתנות לגבר


שלומי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יום אחד של להגיע מהעבודה והיא דואגת להכל בבית כשאני יכול באמת רק לנוח.

 

אני היחיד שמחכה בסקרנות לתשובה של יוסי פרנקוס?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אפשר לתת לה לפתור את עניין המתנה/הסכנה/הבזבוז הכספי בשיחת טלפון קצרצרה שהיא תבקה מחברתה היפה להצטרך אליכם למיטה.

 

:wink:

 

לפי החיוך אני מבין שלא ניסית בעצמך. תנסה ונבדוק את החיוך שלך אח"כ...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

1. כרית סיכות שעושה צורה של מה שמכניסים לתוכה

2. ספינה בתוך בקבוק עם הקדשה

3. חרב גדולה שתלויה מהתקרה

4. כדור חשמל שרודף אחריך

 

וברצינות - תרומה ל"תנו לחיות לחיות" היא המתנה הכי שווה לדעתי.

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מהעדיפות הגבוהה לנמוכה :

 

1) שעון ארמאני.

2) נעליים לקוסט.

3) משקפי שמש.

4) דגמי 1:18 של אמריקאיות ישנות.

5) בושם.

 

:D

 

לחומרניים במיוחד,

לדאוג שהחברה תתדלק את האוטו בפול טנק מהכסף שלה בנוסף למתנה, זה 300 שקל :roll:

 

נ.ב

 

תמיד מזומן מתקבל בברכה :D

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
מהעדיפות הגבוהה לנמוכה :

 

1) שעון ארמאני.

2) נעליים לקוסט.

3) משקפי שמש.

4) דגמי 1:18 של אמריקאיות ישנות.

5) בושם.

 

:D

 

לחומרניים במיוחד,

לדאוג שהחברה תתדלק את האוטו בפול טנק מהכסף שלה בנוסף למתנה, זה 300 שקל :roll:

 

נ.ב

 

תמיד מזומן מתקבל בברכה

כשאתה נשוי...זה בכל מקרה יוצא מהכיס שלך.:D

פורסם

אני קיבלתי LCD, אני יודע שהיא שקלה בזמנו פלייסטיישן אבל ויתרה כי הבינה שאני אתן לזה הממממון תשומת לב.

2 שעונים מדהימים, 2 מצתי זיפו. תאמת זה היה אחד מכל אחד אבל איבדתי אז קיבלתי שוב.

תיק מסמכים מעור של גבעוני - מושלם !

2 כרטיסים להופעה של זמר אהוב ככה בנוסף למתנה גם הופעה ביום ההולדת.

 

ואיך שכחתי - לדרמן WAVE עם קיט ביטים מלא !!!! גאוני.

ועוד המון דברים.

 

ברמת העיקרון, אני חושב ששעון זאת מתנה מאוד קולעת, אנחנו גברים, שעונים טוב שיש, וזה גם בד"כ מגיע עם פתק החלפה.

 

לדרמן זאת מתנה מושלמת לגבר, זה אחד הדברים הכי שימושיים שיש לי.

haters will hate

פורסם

מסכים עם בנצי,שעון יד או איזה גאדג'ט נחמד הן מתנות אידיאליות.

הייתי שמח גם לאיזה שיפצור לרכב,אך אין הרבה נשים שיקלעו בידיוק למטרה.

Rikshanoam-R

פורסם

מדי אחות דווקא נשמע לא רע,אבל לחכות עד ליומולדת בשביל זה??

בשביל מה יש סופי שבוע?? :twisted:

 

הייתי שמח דווקא לקבל איזה חולצה יוקרתית,שעון או אפילו איזה סופ"ש במלון טוב באילת. עם דגש

על טוב!

פורסם

אישתי מכירה אותי דיי טוב אז קיבלתי:

1. קורס נהיגת מרוצים בטורקיה

2. ארגז כלי עבודה (כזה מברזל ששוקל טון) מלא בכלי עבודה חדשים! (מברגים, ראטצ'ט ידית מומנט ביטים ובוקסות מתאימות ושאר ירקות).

3. חופשה זוגית באילת בלי שאני אצטרך לארגן כלום

4. והכי טוב היא ארגנה את החברים שלי לסופ"ש ארוך במדבר :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

המתנה האחרונה שלי היתה האוסף המשולש(!) של הTraveling wilburys.

אני בחרתי:oops:

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)


×
×
  • תוכן חדש...