Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי קסנון על הרכב שעבד מצויין כשנה וחצי.

השבוע נורה אחת נראה לי שמתחילה לשבוק חיים,לפעמים היא לא נדלקת ואז צריך לכבות את האורות ולהדליק בחזרה ואז היא נדלקת אבל עדיין הצבע שלה הופך לחלש יותר ומין סגלגל, הקסנון הוא 6000K

השאלה שלי האם אפשר עוד לעשות איתה משהו אולי זאת בעיה במחשב של הקסנון או שהיא פשוט סיימה את דרכה

 

ובמידה וצריך להחליפה,אני מחפש באינטרנט ולא מוצא נורות בלבד

אם אתם מכירים אשמח להמלצה על מקום שאפשר להזמין נורות בלבד

פורסם

היי,

 

אני בתור התחלה הייתי מחליף בין הנורה התקינה לנורה הבעייתית בכדי לווודא שזו בעייה במנורה עצמה ולא ברכיב אחר של מערכת החשמל.

 

פרק וצלם את המנורה בכדי שנוכל לעזור לך למצוא אחת כזו.

איזה כייף לי :)

פורסם

ללא פרטים מדוייקים קשה לי לעזור לך.

אתה בטוח שיש לך קסנון או מנורת H7 סטנדרטית שמפיקה אור בגוון דמוי קסנון ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא מאמין שיש קורוזיה אבל אני אבדוק בכל זאת וגם את המגעים

 

מרק הבאתי לך את הפרטים הכי מדוייקים שיכולים להיות

קסנון H7 6000 K

לא דמוי קסנון

פורסם

בדקתי את ואין שום קורוזיה וחיבורים כמו חזקים

 

עכשיו הנורה בכלל לא פועלת

 

מחר אני אבדוק את הנורה בצד השני ואז נראה אם זה באמת הנורוה או מחשב של הקסנון

 

אני מבקש אם משיהו מכיר מקום שמוכר קסנון בחלקים(נורה,מחשב) אני אודה לו מאוד

פורסם

הבעיה שאתה מתאר היא פשוטה מאוד!

הלך לך המוח(כן,כן המוח של הנורה -באלאסט )

התשובה היא בטוחה במיליון אחוז!

מה שאתה מתאר-שהנורה נכבת במהלך הנסיעה ועל מנת להדליק אותה שוב אתה מכבה ומדליק את האורות ברכב מעיד אך ורק על הבעיה הנ"ל!

חשוב לציין שעדיף לא לשחק עם האורות ברכב בגלל שאתה מקצר את אורך החיים של הבאלסט השני

אם אתה מעוניין בבאלסט אחד-ולא בקיט שלם אתה מוזמן לפנות אלי בה"פ

אני אשמח לעזור

פורסם

התעלומה נפטרה,בדקתי וזאת הנורה שנשרפה לה

 

בבקשה ממכם מי שיכול להפנות אותי למקום\מישהו שמוכר נורה כמו שלי (חדשה) זה יעזור לי מאוד

שוב תודה על ההכוונה

 

זאת תמונה של קיט באותו סגנון כמו שלי(המנורה צריכה לבוא עם חוט מקשר לבלסט)

 

http://img143.imageshack.us/img143/791/innerpackingma9.jpg

×
×
  • תוכן חדש...