Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם:

יש לי בעיה בטורים בסקסו שנת 2000 1.4

היתי מניע והטורים היו על 500 סלד וכאשר הרכב היה מתחמם הטורים היו באזור 1200 סלד

לפני התקלה הטורים היו קבוע על 1000 סלד

ניקיתי היום את המצערת אבל התקלה לא עברה

לאחר הניקיון:

כאשר אני מניע הטורים הם על 1000 סלד

ואם אני מדליק את המזגן הטורים יורדים ל500 סלד

כאשר המניפה נדלקת הטוירם יורדים ל900 סלד

אורות הטורים יורדים 950 וכו...

האם הבעיה יכולה להיות בגלל המנוע צעדים? ומה מחירה?

פורסם

שלום לכולם:

יש לי בעיה בטורים בסקסו שנת 2000 1.4

היתי מניע והטורים היו על 500 סלד וכאשר הרכב היה מתחמם הטורים היו באזור 1200 סלד

לפני התקלה הטורים היו קבוע על 1000 סלד

ניקיתי היום את המצערת אבל התקלה לא עברה

לאחר הניקיון:

כאשר אני מניע הטורים הם על 1000 סלד

ואם אני מדליק את המזגן הטורים יורדים ל500 סלד

כאשר המניפה נדלקת הטוירם יורדים ל900 סלד

אורות הטורים יורדים 950 וכו...

האם הבעיה יכולה להיות בגלל המנוע צעדים? ומה מחירה?

האם זו יכולה להיות הלמדה

user_online.gifreport.gif

פורסם

אהלן , ברשותי פיגו 306 עם אותה בעיה, כנראה זה מנוע צעדים, אפשרי לנסות לנקות אותה(רק אם אתה מבין, אם לא עדיף לא לנגוע), או תנסה לעשות איפוס למחשב אולי זה יעזור לכמה זמן, תנתק את המצבר ל20 דקות, אחרי זה תתן חצי סוויץ לחצי דקה ותניע, אם לא עזר תיגש למוסך שישבור את הראש, אני יודע שמנוע צעדים לרכב שלי זה בסביביות 650 -700 שח, אז בהצלחה

צרפתי זה הכי אחי

×
×
  • תוכן חדש...